Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET do Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12)

Układ Wydechowy NTY Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) NTY
Układ Wydechowy BOSCH Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) BOSCH
Układ Wydechowy KAMOKA Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) KAMOKA
Układ Wydechowy ESEN SKV Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) ESEN SKV
Układ Wydechowy ERA Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) ERA
Układ Wydechowy MAXGEAR Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) MAXGEAR
Układ Wydechowy AUTLOG Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) AUTLOG
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy ELRING Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) ELRING
Układ Wydechowy ENERGY Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) ENERGY
Układ Wydechowy EPS Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) EPS
Układ Wydechowy EUROREPAR Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) EUROREPAR
Układ Wydechowy FACET Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) FACET
Układ Wydechowy FAE Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) FAE
Układ Wydechowy FRIGAIR Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) FRIGAIR
Układ Wydechowy HC-CARGO Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) HOFFER
Układ Wydechowy JP GROUP Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) JP GROUP
Układ Wydechowy KW Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) KW
Układ Wydechowy LUCAS Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) LUCAS
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METZGER Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) METZGER
Układ Wydechowy PIERBURG Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) PIERBURG
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SIDAT Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) SIDAT
Układ Wydechowy VEMO Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) VEMO
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Carrera S kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2011.12) WALKER PRODUCTS
Producent:CALORSTAT BY VERNET

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CALORSTAT BY VERNET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LS150066
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CALORSTAT BY VERNET
Kod:
LS150066
Jednostka:
szt
Długość kabli:  1450
Ilość połączeń:  5
Do 100 dni na zwrot
697,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze