Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy MAXGEAR do Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12)

Układ Wydechowy NTY Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) NTY
Układ Wydechowy BOSCH Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) BOSCH
Układ Wydechowy KAMOKA Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) KAMOKA
Układ Wydechowy ESEN SKV Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) ESEN SKV
Układ Wydechowy ERA Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) ERA
Układ Wydechowy FACET Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) FACET
Układ Wydechowy MAXGEAR Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) MAXGEAR
Układ Wydechowy AKS DASIS Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) AKS DASIS
Układ Wydechowy AUTLOG Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) AUTLOG
Układ Wydechowy AVA QUALITY COOLING Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) AVA QUALITY COOLING
Układ Wydechowy BORGWARNER Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) BORGWARNER
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy DENSO Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) DENSO
Układ Wydechowy EPS Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) EPS
Układ Wydechowy EUROREPAR Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) EUROREPAR
Układ Wydechowy FA1 Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) FA1
Układ Wydechowy FRIGAIR Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) FRIGAIR
Układ Wydechowy HC-CARGO Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) HOFFER
Układ Wydechowy KW Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) KW
Układ Wydechowy LUCAS Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) LUCAS
Układ Wydechowy MAGNETI MARELLI Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) MAGNETI MARELLI
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METZGER Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) METZGER
Układ Wydechowy MOTAIR TURBO Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) MOTAIR TURBO
Układ Wydechowy NRF Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) NRF
Układ Wydechowy PIERBURG Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) PIERBURG
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy VAN WEZEL Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) VAN WEZEL
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo kabriolet 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) WALKER PRODUCTS
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
59-0014
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
59-0014
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Sonda palcowa
Liczba przewodów:  4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  160000
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Do 100 dni na zwrot
141,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze