Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy ELRING do Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12)

Układ Wydechowy NTY Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) NTY
Układ Wydechowy BOSCH Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) BOSCH
Układ Wydechowy KAMOKA Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) KAMOKA
Układ Wydechowy ESEN SKV Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) ESEN SKV
Układ Wydechowy ELRING Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) ELRING
Układ Wydechowy ERA Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) ERA
Układ Wydechowy MAXGEAR Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) MAXGEAR
Układ Wydechowy AUTLOG Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) AUTLOG
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy EPS Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) EPS
Układ Wydechowy EUROREPAR Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) EUROREPAR
Układ Wydechowy FA1 Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) FA1
Układ Wydechowy FACET Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) FACET
Układ Wydechowy FAE Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) FAE
Układ Wydechowy HC-CARGO Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) HOFFER
Układ Wydechowy JOHNS Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) JOHNS
Układ Wydechowy JP GROUP Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) JP GROUP
Układ Wydechowy KW Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) KW
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METZGER Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) METZGER
Układ Wydechowy PIERBURG Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) PIERBURG
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SIDAT Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) SIDAT
Układ Wydechowy VALEO Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) VALEO
Układ Wydechowy VEMO Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) VEMO
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Porsche CAYMAN (987) R 3.4 coupe 330KM, 243kW, benzyna (2010.11 - 2012.12) WALKER PRODUCTS
Producent:ELRING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
148.260
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
148.260
Jednostka:
szt
Liczba otworów do mocowania:  3
Lokalizacja w aucie:  Kolektor wydechowy
Lokalizacja w aucie:  Przed tłumikiem końcowym
Do 100 dni na zwrot
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze