Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulca TMI do Bmw 7 (G11, G12) 745 e, Le Plug-in-Hybrid sedan 394KM, 290kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.03 - obecnie)

Zacisk hamulca QUICK BRAKE Bmw 7 (G11, G12) 745 e, Le Plug-in-Hybrid sedan 394KM, 290kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.03 - obecnie) QUICK BRAKE
Zacisk hamulca FEBEST Bmw 7 (G11, G12) 745 e, Le Plug-in-Hybrid sedan 394KM, 290kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.03 - obecnie) FEBEST
Zacisk hamulca A.B.S. Bmw 7 (G11, G12) 745 e, Le Plug-in-Hybrid sedan 394KM, 290kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.03 - obecnie) A.B.S.
Zacisk hamulca AUTOFREN SEINSA Bmw 7 (G11, G12) 745 e, Le Plug-in-Hybrid sedan 394KM, 290kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.03 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulca BUDWEG CALIPER Bmw 7 (G11, G12) 745 e, Le Plug-in-Hybrid sedan 394KM, 290kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.03 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulca DRI Bmw 7 (G11, G12) 745 e, Le Plug-in-Hybrid sedan 394KM, 290kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.03 - obecnie) DRI
Zacisk hamulca ELSTOCK Bmw 7 (G11, G12) 745 e, Le Plug-in-Hybrid sedan 394KM, 290kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.03 - obecnie) ELSTOCK
Zacisk hamulca ERT Bmw 7 (G11, G12) 745 e, Le Plug-in-Hybrid sedan 394KM, 290kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.03 - obecnie) ERT
Zacisk hamulca KAWE Bmw 7 (G11, G12) 745 e, Le Plug-in-Hybrid sedan 394KM, 290kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.03 - obecnie) KAWE
Zacisk hamulca METZGER Bmw 7 (G11, G12) 745 e, Le Plug-in-Hybrid sedan 394KM, 290kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.03 - obecnie) METZGER
Zacisk hamulca TMI Bmw 7 (G11, G12) 745 e, Le Plug-in-Hybrid sedan 394KM, 290kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.03 - obecnie) TMI
Zacisk hamulca TRISCAN Bmw 7 (G11, G12) 745 e, Le Plug-in-Hybrid sedan 394KM, 290kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.03 - obecnie) TRISCAN
Zacisk hamulca TRW Bmw 7 (G11, G12) 745 e, Le Plug-in-Hybrid sedan 394KM, 290kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.03 - obecnie) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TMI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0)
Kod produktu:
BR009398
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
BR009398
Wyposażenie pojazdu:  Do pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
Ciężar netto [kg]:  4,3
Parzyste numery artykułów:  BR009399
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona lewa
Lokalizacja w aucie:  Przed osią
Ograniczenia producenta:  TRW
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica tłoka [mm]:  44
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  20
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  24
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  345
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  330
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  370
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
BR009399
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
BR009399
Wyposażenie pojazdu:  Do pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
Ciężar netto [kg]:  4,3
Parzyste numery artykułów:  BR009398
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona prawa
Lokalizacja w aucie:  Przed osią
Ograniczenia producenta:  TRW
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica tłoka [mm]:  44
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  20
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  24
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  345
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  330
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  370
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zacisk hamulca

Elektryczne zaciski hamulcowe. Jak działają, jak są zbudowane i ich najczęstsze awarie

Elektryczne zaciski hamulca postojowego. W jaki sposób działają, jak są zbudowane i co najczęściej się w nich psuje?

W 2013 roku firma ATE wypuściła na rynek bardzo ciekawe rozwiązanie, jakim jest zintegrowany elektryczny hamulec postojowy. Jest to część zintegrowana, ponieważ łączy w sobie element napędzający oraz sam zacisk. Jak działa tego typu rozwiązanie? Z czego jest zbudowane i jak reaguje na codzienną eksploatację?

czytaj więcej >
Malowanie zacisków hamulcowych w kilku prostych krokach - od czego zacząć?

Malowanie zacisków hamulcowych. Kiedy się na nie zdecydować, jaką metodę malowania wybrać i od czego należy zacząć?

Malowanie zacisków to czynność zaskakująco prosta, jednak nie zawsze prawidłowo wykonywana. Jak w wielu innych przypadkach o efekcie końcowym decydują tutaj drobne szczegóły, takie jak określenie, kiedy należy zaciski pomalować i w jaki sposób się do tego zabrać. A w zależności od powodu oraz sposobu malowania zacisków, różne też mogą być metody przygotowania się do tego. O czego więc należałoby zacząć?

czytaj więcej >
Jarzmo hamulcowe - co i gdzie to jest? Kup u nas nawet 40% taniej

Element, bez którego mocowanie zacisków oraz klocków hamulcowych byłoby po prostu niemożliwe

W hamulcach samochodowych nic nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać. Każdy, kto prowadził kiedykolwiek samochód wie, że gdy naciśnie pedał hamulca, samochód zwalnia i ostatecznie zatrzymuje się. Ale w jaki sposób nasza stopa jest w stanie zatrzymać samochód o masie, dajmy na to, 1361 kg, poruszający się po drodze z dość dużą prędkością? Istotną rolę w tym procesie odgrywa jeden mały, lecz niezwykle wytrzymały element, o którym często zapominamy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze