Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulca TRW do Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08)

Zacisk hamulca QUICK BRAKE Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) QUICK BRAKE
Zacisk hamulca AUTOFREN SEINSA Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulca A.B.S. Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) A.B.S.
Zacisk hamulca ATE Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ATE
Zacisk hamulca BREMBO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BREMBO
Zacisk hamulca BUDWEG CALIPER Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulca DELPHI Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) DELPHI
Zacisk hamulca ERA BENELUX Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ERA BENELUX
Zacisk hamulca ERT Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ERT
Zacisk hamulca FTE Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FTE
Zacisk hamulca GENERAL RICAMBI Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GENERAL RICAMBI
Zacisk hamulca KAWE Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) KAWE
Zacisk hamulca LAUBER Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) LAUBER
Zacisk hamulca NK Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) NK
Zacisk hamulca OPTIMAL Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) OPTIMAL
Zacisk hamulca SBS Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SBS
Zacisk hamulca TEXTAR Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) TEXTAR
Zacisk hamulca TRISCAN Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) TRISCAN
Zacisk hamulca TRW Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.8 (24 ocen)
Kod produktu:
BCW168E
niedostępny
Kaucja: 256,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.8 (24 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
BCW168E
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  TRW
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy stały (2-tłoczkowy)
Materiał:  Żeliwo
Średnica 1 [mm]:  54
Dolot - sr. [mm]:  10
Parzyste numery artykułów:  BCW169E
Do 100 dni na zwrot
429,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 256,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.8 (24 ocen)
Kod produktu:
BCW169E
niedostępny
Kaucja: 256,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.8 (24 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
BCW169E
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  TRW
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy stały (2-tłoczkowy)
Materiał:  Żeliwo
Średnica 1 [mm]:  54
Dolot - sr. [mm]:  10
Parzyste numery artykułów:  BCW168E
Do 100 dni na zwrot
429,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 256,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Zacisk hamulca

Malowanie zacisków hamulcowych w kilku prostych krokach - od czego zacząć?

Malowanie zacisków hamulcowych. Kiedy się na nie zdecydować, jaką metodę malowania wybrać i od czego należy zacząć?

Malowanie zacisków to czynność zaskakująco prosta, jednak nie zawsze prawidłowo wykonywana. Jak w wielu innych przypadkach o efekcie końcowym decydują tutaj drobne szczegóły, takie jak określenie, kiedy należy zaciski pomalować i w jaki sposób się do tego zabrać. A w zależności od powodu oraz sposobu malowania zacisków, różne też mogą być metody przygotowania się do tego. O czego więc należałoby zacząć?

czytaj więcej >
Jarzmo hamulcowe - co i gdzie to jest? Kup u nas nawet 40% taniej

Element, bez którego mocowanie zacisków oraz klocków hamulcowych byłoby po prostu niemożliwe

W hamulcach samochodowych nic nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać. Każdy, kto prowadził kiedykolwiek samochód wie, że gdy naciśnie pedał hamulca, samochód zwalnia i ostatecznie zatrzymuje się. Ale w jaki sposób nasza stopa jest w stanie zatrzymać samochód o masie, dajmy na to, 1361 kg, poruszający się po drodze z dość dużą prędkością? Istotną rolę w tym procesie odgrywa jeden mały, lecz niezwykle wytrzymały element, o którym często zapominamy.

czytaj więcej >
Elektryczne zaciski hamulcowe. Jak działają, jak są zbudowane i ich najczęstsze awarie

Elektryczne zaciski hamulca postojowego. W jaki sposób działają, jak są zbudowane i co najczęściej się w nich psuje?

W 2013 roku firma ATE wypuściła na rynek bardzo ciekawe rozwiązanie, jakim jest zintegrowany elektryczny hamulec postojowy. Jest to część zintegrowana, ponieważ łączy w sobie element napędzający oraz sam zacisk. Jak działa tego typu rozwiązanie? Z czego jest zbudowane i jak reaguje na codzienną eksploatację?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze