Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy DRI do Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulcowy TOPRAN Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) TOPRAN
Zacisk hamulcowy AUTOFREN SEINSA Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulcowy HART Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) HART
Zacisk hamulcowy A.B.S. Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) A.B.S.
Zacisk hamulcowy ABE Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) ABE
Zacisk hamulcowy ATE Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) ATE
Zacisk hamulcowy BENDIX Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) BENDIX
Zacisk hamulcowy BOSCH Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) BOSCH
Zacisk hamulcowy BREMBO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) BREMBO
Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy DELPHI Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) DELPHI
Zacisk hamulcowy DRI Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) DRI
Zacisk hamulcowy DT SPARE PARTS Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) DT SPARE PARTS
Zacisk hamulcowy ELSTOCK Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) ELSTOCK
Zacisk hamulcowy ERA BENELUX Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) ERA BENELUX
Zacisk hamulcowy ERT Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) ERT
Zacisk hamulcowy ESEN SKV Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) ESEN SKV
Zacisk hamulcowy FAST Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) FAST
Zacisk hamulcowy FERODO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) FERODO
Zacisk hamulcowy FRENKIT Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) FRENKIT
Zacisk hamulcowy FTE Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) FTE
Zacisk hamulcowy GENERAL RICAMBI Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) GENERAL RICAMBI
Zacisk hamulcowy HELLA PAGID Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) HELLA PAGID
Zacisk hamulcowy HELLA Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) HELLA
Zacisk hamulcowy IPARTS Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) IPARTS
Zacisk hamulcowy KAWE Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) KAWE
Zacisk hamulcowy KRAFT AUTOMOTIVE Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Zacisk hamulcowy LAUBER Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) LAUBER
Zacisk hamulcowy MAPCO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) MAPCO
Zacisk hamulcowy MAXGEAR Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) MAXGEAR
Zacisk hamulcowy METZGER Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) METZGER
Zacisk hamulcowy NK Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) NK
Zacisk hamulcowy NTY Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) NTY
Zacisk hamulcowy OPTIMAL Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) OPTIMAL
Zacisk hamulcowy QUICK BRAKE Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) QUICK BRAKE
Zacisk hamulcowy SBS Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) SBS
Zacisk hamulcowy SERVICE PARTS Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) SERVICE PARTS
Zacisk hamulcowy TEXTAR Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) TEXTAR
Zacisk hamulcowy TMI Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) TMI
Zacisk hamulcowy TRISCAN Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) TRISCAN
Zacisk hamulcowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Zacisk hamulcowy TRW Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) TRW
Producent:DRI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3106100
niedostępny
Kaucja: 89,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
3106100
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  3206100
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Przed osią
Ograniczenia producenta:  ATE
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Do tłoka o średnicy [mm]:  60
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  24
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  260
Materiał:  Stal
Ciężar netto [kg]:  3,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 466,00 zł
245,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 89,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3206100
niedostępny
Kaucja: 89,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
3206100
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  3106100
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie:  Przed osią
Ograniczenia producenta:  ATE
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Do tłoka o średnicy [mm]:  60
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  24
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  260
Materiał:  Stal
Ciężar netto [kg]:  3,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 466,00 zł
245,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 89,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >
Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >
Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze