Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy NTY do Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie)

Zacisk hamulcowy FEBEST Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) FEBEST
Zacisk hamulcowy QUICK BRAKE Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) QUICK BRAKE
Zacisk hamulcowy A.B.S. Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) A.B.S.
Zacisk hamulcowy ATE Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) ATE
Zacisk hamulcowy AUTOFREN SEINSA Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulcowy BREMBO Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) BREMBO
Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy COMLINE Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) COMLINE
Zacisk hamulcowy DRI Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) DRI
Zacisk hamulcowy ELSTOCK Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) ELSTOCK
Zacisk hamulcowy ERT Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) ERT
Zacisk hamulcowy FRENKIT Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) FRENKIT
Zacisk hamulcowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Zacisk hamulcowy KAWE Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) KAWE
Zacisk hamulcowy LAUBER Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) LAUBER
Zacisk hamulcowy MAXGEAR Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) MAXGEAR
Zacisk hamulcowy METZGER Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) METZGER
Zacisk hamulcowy NTY Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) NTY
Zacisk hamulcowy TMI Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) TMI
Zacisk hamulcowy TRISCAN Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) TRISCAN
Producent:NTY

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HZP-HY-521
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
HZP-HY-521
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  2800
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
System hamulcowy:  MANDO
Średnica tłoka [mm]:  54
Numer seryjny:  HZP-HY-521
Parzyste numery artykułów:  HZP-HY-520
Do 100 dni na zwrot
160,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HZP-HY-520
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
HZP-HY-520
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Ciężar netto [g]:  2800
System hamulcowy:  MANDO
Średnica tłoka [mm]:  54
Numer seryjny:  HZP-HY-520
Parzyste numery artykułów:  HZP-HY-521
Do 100 dni na zwrot
160,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >
Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >
Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze