Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER do Volvo C40 Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie)

Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Volvo C40 Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy DRI Volvo C40 Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) DRI
Zacisk hamulcowy ELSTOCK Volvo C40 Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) ELSTOCK
Zacisk hamulcowy TMI Volvo C40 Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) TMI
Producent:BUDWEG CALIPER

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BUDWEG CALIPER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
345466
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BUDWEG CALIPER
Kod:
345466
Parzyste numery artykułów:  345467
System hamulcowy:  ATE
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  30
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]:  60
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  345
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  366
Do 100 dni na zwrot
BUDWEG CALIPER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
345467
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BUDWEG CALIPER
Kod:
345467
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  366
Parzyste numery artykułów:  345466
System hamulcowy:  ATE
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  30
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]:  60
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  345
Do 100 dni na zwrot
BUDWEG CALIPER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
206045
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BUDWEG CALIPER
Kod:
206045
Średnica [mm]:  60
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zacisk hamulcowy

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >
Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >
Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze