Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy ATE do Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulcowy NTY Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) NTY
Zacisk hamulcowy AUTOFREN SEINSA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulcowy TRW Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) TRW
Zacisk hamulcowy A.B.S. Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) A.B.S.
Zacisk hamulcowy ABAKUS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) ABAKUS
Zacisk hamulcowy ABE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) ABE
Zacisk hamulcowy ATE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) ATE
Zacisk hamulcowy BOSCH Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) BOSCH
Zacisk hamulcowy BREMBO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) BREMBO
Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy COMLINE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) COMLINE
Zacisk hamulcowy DRI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) DRI
Zacisk hamulcowy ELSTOCK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) ELSTOCK
Zacisk hamulcowy ERA BENELUX Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) ERA BENELUX
Zacisk hamulcowy ERT Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) ERT
Zacisk hamulcowy ESEN SKV Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) ESEN SKV
Zacisk hamulcowy FEBEST Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) FEBEST
Zacisk hamulcowy FERODO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) FERODO
Zacisk hamulcowy FTE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) FTE
Zacisk hamulcowy GENERAL RICAMBI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) GENERAL RICAMBI
Zacisk hamulcowy HART Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) HART
Zacisk hamulcowy HELLA PAGID Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) HELLA PAGID
Zacisk hamulcowy HELLA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) HELLA
Zacisk hamulcowy IPARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) IPARTS
Zacisk hamulcowy KAMOKA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) KAMOKA
Zacisk hamulcowy KAWE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) KAWE
Zacisk hamulcowy KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Zacisk hamulcowy LAUBER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) LAUBER
Zacisk hamulcowy MAPCO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) MAPCO
Zacisk hamulcowy MAXGEAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) MAXGEAR
Zacisk hamulcowy METZGER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) METZGER
Zacisk hamulcowy NK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) NK
Zacisk hamulcowy OPTIMAL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) OPTIMAL
Zacisk hamulcowy QUICK BRAKE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) QUICK BRAKE
Zacisk hamulcowy SBS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) SBS
Zacisk hamulcowy TMI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) TMI
Zacisk hamulcowy TRISCAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ATE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
24.3481-1745.5
niedostępny
Kaucja: 86,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.3481-1745.5
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
Średnica tłoka [mm]: 48
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łącznika
System hamulcowy: ATE
Parzyste numery artykułów: 24.3481-1746.5
Numer artykułu zalecanego dodatku: 11.0101-4803.2
Numer artykułu zalecanego dodatku: 11.0441-4808.2
Numer artykułu zalecanego dodatku: 24.0102-4803.2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 792,00 zł
440,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 86,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

ATE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
24.3481-1746.5
niedostępny
Kaucja: 86,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.3481-1746.5
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z prawej
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
Średnica tłoka [mm]: 48
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łącznika
System hamulcowy: ATE
Parzyste numery artykułów: 24.3481-1745.5
Numer artykułu zalecanego dodatku: 11.0101-4803.2
Numer artykułu zalecanego dodatku: 11.0441-4808.2
Numer artykułu zalecanego dodatku: 24.0102-4803.2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 792,00 zł
440,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 86,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >
Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >
Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze