Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cechy części

A

B

C

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

O

P

Q

R

S

T

U

V

W

X

Y

Z

DIN 72581-2 (taśmy zabezpieczające)

Kupując bezpiecznik, należy wiedzieć, jakie normy ma spełniać dla danego zadania. Ustalone zostały normy dla wszystkich, chodź w zależności od kraju znaleźć można małe różnice i ustępstwa. Normy DIN to międzynarodowe regulacje, przedstawiające najważniejsze charakterystyki elektryczne bezpieczników mocy. Norma DIN 72581-2 dotyczy taśm zabezpieczających.

Duraplast

Duroplast to materiał, który pod wpływem czynnika chemicznego, termicznego lub świetlnego przechodzi reakcje, w której nieodwracalnie przechodzi w stan stały. W motoryzacji wykorzystywany jako tak zwany kevlar lub włókno węglowe.

Przejdź do naszego sklepu z częściami samochodowymi iParts.pl
Przejdź do sklepu

Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Elektroniczny rozdział siły hamowania EBD

Elektroniczny rozdział hamowania (Electronic Brakeforce Distribution, w skrócie: EBD) ma na celu sterowanie układem hamulcowym w taki sposób, aby maksymalnie skrócić drogę hamowania. Odpowiada za każde koło z osobna, dzięki czemu nawet podczas hamowania na zakręcie samochód nie straci przyczepności.

Filtracja bocznikowa

Filtracja bocznikowa, czyli dodatkowe filtrowanie oleju, którego część wracająca bezpośrednio do miski olejowej, jest ponadto dokładniej filtrowana przez dodatkowy filtr znajdujący się na równoległym obiegu oleju.

Filtracja na przewodzie głównym

Filtr umiejscowiony na głównym przewodzie zasilającym, zazwyczaj paliwowym lub olejowym. Jego zadaniem jest pierwszo-stopniowe wyłapywanie zanieczyszczeń i dokładna filtracja przepływających przez niego płynów.

Filtr bez czujnika wody

Czujnik wody występuje zazwyczaj w filtrze paliwowym i służy do wyłapywania wilgoci w paliwie i informowania o tym kierowcę. Montowany często w specjalnym miejscu na dole filtra.

Filtr bez podgrzewania paliwa

Zwykły rodzaj filtra, który nie posiada podgrzewacza paliwa. Zazwyczaj rodzaj filtra paliwa, wykorzystywany w silnikach benzynowych, które nie potrzebują podgrzewania paliwa przed rozruchem na tak zwanym zimnym silniku.

Filtr bez przyłącza do czujnika wody

Typ filtra, zazwyczaj paliwowego, bez przyłącza do czujnika wody, który jest odpowiedzialny za weryfikowanie ilości separowanej wody w paliwie podawanym do komory spalania.

Filtr bez szybkozłączki

Filtr bez montażu na szybkozłączkę, czyli zazwyczaj przykręcany lub wkładany w odpowiednią obudowę, dzięki czemu tworzy solidne mocowanie i uszczelnienie dla filtra. Zazwyczaj filtry oleju czy powietrza są produkowane na łączenie bez szybkozłączki.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze