Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator AL-KO 406710 (Oś przednia)

5.0 (3 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
406710
Amortyzator AL-KO 406710 (Oś przednia)
  • Amortyzator AL-KO 406710 (Oś przednia) - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Producent:
AL-KO
EAN:
8424358906715
Numer katalogowy:
8671
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:
Olejowy

Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Wkładanie rozpórki zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator 406710 firmy AL-KO

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia
  • Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
  • Typ amortyzatora: Wkładanie rozpórki zawieszenia
  • System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
  • Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (3 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Amortyzator AL-KO 406710 (Oś przednia)

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach AL-KO w kategorii Amortyzator

Zygmunt

(10.01.2020)

5.0
Wymieniłem ostatnio amortyzatory właśnie na te AL-KO. Póki co nie mam co do nich zupełnie żadnych zastrzeżeń, zmienił sie komfort jazdy na plus i troszkę inaczej sie jezdzi, ale są bardzo w porządku ;-)

Opinia wystawiona dla Amortyzator AL-KO 304364 (Oś przednia, z prawej)

Dawid

(10.01.2020)

5.0
Amortyzator pierwsza klasa ;-) mam je juz zamontowane u siebie i bardzo dobrze sprawuja sie na nierównościach. Co do zakupów w tym sklepie to zawsze wszystko przebiegało sprawnie i bezproblemowo. Kupowałem juz kilka razy i pewnie juz nieraz tu wrócę ;-)

Opinia wystawiona dla Amortyzator AL-KO 501013 (Oś tylna)

Józef

(10.01.2020)

5.0
Amortyzator pierwsza klasa ;-) mam je juz zamontowane u siebie i bardzo dobrze sprawuja sie na nierównościach. Co do zakupów w tym sklepie to zawsze wszystko przebiegało sprawnie i bezproblemowo. Kupowałem juz kilka razy i pewnie juz nieraz tu wrócę ;-)

Opinia wystawiona dla Amortyzator AL-KO 501013 (Oś tylna)

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 406710 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BOGE 32-804-0
DELPHI D225 5622
GABRIEL 44933
KYB 665057
LIPME 129090
MONROE MR217
OPEL 0344192
OPEL 061500100484
OPEL 22008160
OPEL 22008162
OPEL 344141
OPEL 344142
OPEL 344192
OPEL 344193
OPEL 344247
OPEL 344248
OPEL 61500100484
OPEL 72118788
OPEL 90009232
OPEL 90009233
OPEL 90009244
OPEL 9003296
OPEL 9003297
OPEL 90216586
OPEL 90216587
OPEL 90421628
OPEL 90421629
OPEL N344140
OPEL N344141
OPEL N344142
OPTIMAL A-8671H
SACHS 100522

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator 406710 pasuje do Twojego auta

 

OPEL

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Zalane auto. Co zrobić? Jakie mogą być skutki zalania samochodu?

Auto zalane po powodzi? Najważniejsze w takiej sytuacji są pierwsze kroki ratunkowe, co nie znaczy, że zalany samochód uda się w ogóle uratować

Zalanie samochodu to jeden z najczarniejszych scenariuszy, a dla kierowcy sytuacja wyjątkowo stresująca. Woda w pojeździe może wyrządzić poważne szkody, zarówno w układach mechanicznych, jak i elektronicznych. Zalanie auta zawsze prowadzi do kosztownych napraw i – co gorsza – nawet one nie gwarantują sukcesu. Jakie są skutki zalania samochodu? Co robić, gdy do tego dojdzie?

czytaj więcej >
Barum Bravuris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Bravuris 5HM. Na suchym ciche i trwałe, na mokrym już nie takie Bravuris

Czeskie opony samochodowe mają w Polsce niezłą opinię i z reguły jest to opinia zasłużona. Opony Barum Bravuris 5HM również uznawane są za co najmniej dobre, jednak przed ich wyborem każdy z Was koniecznie powinien dobrze poznać ich charakterystykę. Dlaczego? Co może Was w tych oponach nieźle zaskoczyć?

czytaj więcej >
Technologia XTL w olejach silnikowych Fuchs. TOP5 zalet tej unikatowej technologii

Czym jest technologia XTL stosowana w olejach silnikowych Fuchs? TOP 5 zalet tej unikatowej i wciąż jeszcze mało znanej technologii

Marka Fuchs – producent zyskujących na popularności olejów silnikowych – znana jest ze swoich innowacyjnych rozwiązań. Jedną z ważniejszych dla niej innowacji było wprowadzenie na rynek technologii XTL, która zrewolucjonizowała standardy w branży olejowej. Czym jest ta technologia? Jak przedstawia się nasze TOP 5 zalet wynikających z jej stosowania?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

AL-KO

AL-KO to doświadczona firma z 90-letnim stażem w branży motoryzacyjnej. Przedsiębiorstwo zostało założone już w 1931 roku. Początkowo części AL-KO były oferowane głównie w Niemczech, ponieważ tam powstała marka. Dzisiaj najważniejsza siedziba firmy dalej mieści się w tym kraju, jednak jej zasięg jest o wiele większy. Najważniejsze części samochodowe AL-KO to elementy zawieszenia. Firma specjalizuje się w produkcji amortyzatorów oraz piast i łożysk koła. Amortyzatory AL-KO są wysoko cenione przez fachowców i uznawane za flagowe produkty marki. Pozytywne opinie na ich temat wyrażają również sami kierowcy. Jednak pozostałe komponenty oferowane przez tego producenta również cieszą się dużym uznaniem. Ponadto części samochodowe AL-KO to różnorodne zaczepy, umożliwiające podłączenie do pojazdu przyczepy. Auto części AL-KO przeznaczone są do montażu w autach osobowych oraz w większych pojazdach - między innymi w VANach i samochodach dostawczych. Niemiecki producent części samochodowych AL-KO od kilku lat należy do międzynarodowego przedsiębiorstwa DEXKO Global. Zasięg działania firmy obejmuje w zasadzie wszystkie kontynenty, choć jego główna siedziba mieści się w Stanach Zjednoczonych.

Cechy Części

Amortyzator olejowy
Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze