- Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
- System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
- Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
- Parametr: SFE36/25X164A
- Średnica obudowy [mm]: 55
- Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
Dodaj opinię
(10.01.2020)
Opinia wystawiona dla Amortyzator BOGE 30-E16-A (Z lewej)
(10.01.2020)
Opinia wystawiona dla Amortyzator BOGE 36-C94-A
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 1T0 413 031 CC |
AUDI | 1T0 413 031 CJ |
AUDI | 1T0 413 031 DL |
AUDI | 1T0 413 031 ET |
AUDI | 1T0 413 031 GH |
MONROE | 742245SP |
MONROE | E7066 |
SACHS | 317 575 |
SACHS | 82 4904 015 397 |
SEAT | 1T0 413 031 CC |
SEAT | 1T0 413 031 EJ |
SEAT | 1T0 413 031 GH |
SEAT | 1T0 413 031 HM |
SEAT | 1T0 413 031 HN |
SEAT | 1T0 413 031 HP |
SEAT | 1T0 413 031 JA |
SKODA | 1T0 413 031 CC |
SKODA | 1T0 413 031 CJ |
SKODA | 1T0 413 031 CS |
SKODA | 1T0 413 031 DL |
SKODA | 1T0 413 031 DN |
SKODA | 1T0 413 031 DP |
SKODA | 1T0 413 031 DR |
SKODA | 1T0 413 031 FK |
SKODA | 1T0 413 031 FL |
SKODA | 1T0 413 031 FM |
SKODA | 1T0 413 031 HK |
SKODA | 1T0 413 031 HL |
SKODA | 1T0 413 031 HM |
SKODA | 1T0 413 031 HN |
SKODA | 1T0 413 031 HP |
SKODA | 1T0 413 031 JD |
SKODA | 3AA 413 031 M |
SKODA | 3C0 413 031 AT |
TRW | JGM4734S |
VW FAW | 1T0 413 031 EG |
VW FAW | 1T0 413 031 EH |
VW | 1T0 413 031 CB |
VW | 1T0 413 031 CC |
VW | 1T0 413 031 CJ |
VW | 1T0 413 031 CS |
VW | 1T0 413 031 DM |
VW | 1T0 413 031 DN |
VW | 1T0 413 031 DP |
VW | 1T0 413 031 DT |
VW | 1T0 413 031 EG |
VW | 1T0 413 031 EH |
VW | 1T0 413 031 FA |
VW | 1T0 413 031 FB |
VW | 1T0 413 031 FK |
VW | 1T0 413 031 FL |
VW | 1T0 413 031 FM |
VW | 1T0 413 031 GK |
VW | 1T0 413 031 HH |
VW | 1T0 413 031 HJ |
VW | 1T0 413 031 HK |
VW | 1T0 413 031 HL |
VW | 1T0 413 031 HM |
VW | 1T0 413 031 HN |
VW | 1T0 413 031 HP |
VW | 1T0 413 031 JA |
VW | 1T0 413 031 JH |
VW | 1T0 413 031 JK |
VW | 1T0 413 031 JM |
VW | 1T0 413 031 Q |
VW | 2K5 413 031 |
VW | 3AA 413 031 A |
VW | 3AA 413 031 B |
VW | 3AA 413 031 F |
VW | 3AA 413 031 G |
VW | 3AA 413 031 H |
VW | 3AA 413 031 J |
VW | 3AA 413 031 M |
VW | 3C0 413 031 AE |
VW | 3C0 413 031 AT |
VW | 561 413 031 F |
VW | 561 413 031 G |
VW | 561 413 031 H |
VW | 561 413 031 J |
VW | 561 413 031 K |
VW | 561 413 031 L |
VW | 5C0 413 031 BA |
VW | 5C0 413 031 BB |
VW | 5C0 413 031 BE |
VW | 5C0 413 031 BN |
VW | 5C0 413 031 CS |
VW | 5C0 413 031 DE |
VW | 5C0 413 031 K |
VW | 5C0 413 031 M |
VW | 5C0 413 031 P |
VW | 5C0 413 031 Q |
VW | 5C0 413 031 R |
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.
Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.
Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).
Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.
Boge to niemiecki producent urządzeń wytwarzających i dystrybuujących sprężone powietrze. Firma została założona w 1907 roku i przez okres ponad 100 lat istnienia zebrała doświadczenie, które umożliwiło jej zostanie jednym z największych i najwyżej cenionych przedsiębiorstw w branży. Firma zajmuje się produkcją wszelkiego rodzaju sprężarek, w tym także samochodowych turbosprężarek. Poza turbosprężarkami Boge, na rynku motoryzacyjnym dostępne są również amortyzatory tej marki.
Początkowo firma Boge była niewielkim, rodzinnym interesem. Przedsiębiorstwo zajmowało się produkcją sprężarek tłokowych, aby później systematycznie poszerzać asortyment. Firma od zawsze szła z duchem czasu, wprowadzając na rynek innowacyjne produkty. Obecnie zarówno amortyzatory Boge, jak i turbosprężarki od tego producenta są wysoko cenione przez fachowców i użytkowników na całym świecie. Części samochodowe Boge docierają do 120 krajów, poprzez gęstą sieć oddziałów przedsiębiorstwa i współpracę z niezależnymi dystrybutorami. Przedsiębiorstwo od lat wykazuje się dużą aktywnością w kwestii troski o środowisko. Dlatego też auto części Boge zapewniają minimalne zużycie energii, co przekłada się nie tylko na korzyść dla środowiska, ale również dla portfela.