Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator ESEN SKV 32SKV019 (Z lewej)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
32SKV019
Amortyzator ESEN SKV 32SKV019 (Z lewej)
  • Amortyzator ESEN SKV 32SKV019 (Z lewej) - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Producent:
ESEN SKV
EAN:
5901947346587
Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Lokalizacja w aucie:
Z lewej
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator 32SKV019 firmy ESEN SKV

Parametry:
  • Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
  • Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
  • System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
  • Lokalizacja w aucie: Z lewej
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 32SKV019 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AL-KO 201123
ALANKO 900235
ASHIKA MA00339
BILSTEIN 22110442
BOGE 27F37A
DELPHI V21238723
DENCKERMAN DSB176G
DIEDERICHS 9970216L
DIEDERICHS 9970298L
DJ PARTS DS1397GS
GABRIEL G35361
GABRIEL G35362
GABRIEL G35418
GABRIEL G35419
JAPANPAR MM00339
JAPKO MJ00339
KRAFT AUTO 4001530
KYB 333756
LTM C24019
LYNXAUTO G32512L
MAG 351800070200
MAG 357057070200
MAPCO 20731
MAXTRAC MCD0216L
MAXTRAC MCD0298L
METZGER 2340181
METZGER 2340205
MEYLE 6266230004
MGA AM5454
MGA AM8055
MONROE G16328
MOTAIR 333756
MS 290385PCSMS
MS 290386PCSMS
NAKATA HG31109
OPEL 344043
OPEL 344044
OPEL 344097
OPEL 344267
OPEL 344340
OPEL 344341
OPEL 344342
OPEL 344343
OPEL 344344
OPEL 344345
OPEL 344346
OPEL 344347
OPEL 344348
OPEL 344368
OPEL 344369
OPEL 344389
OPEL 344390
OPEL 344455
OPEL 344456
OPEL 72119115
OPEL 72119117
OPEL 72119119
OPEL 72119121
OPEL 72119122
OPEL 72119123
OPEL 72119124
OPEL 72119128
OPEL 72119129
OPEL 93177878
OPEL 93177879
OPEL 93183569
OPEL 93183570
OPEL 93184608
OPEL 93184609
OPEL 93189535
OPEL 93189536
OPEL SA344341
OPTIMAL A3119GL
SACHS 290395
STATIM A121
STELLOX 42039140SX
TRW JGM3367SL
TRW JGM3367SR
TRW JGM3367T
TRW JGM3823SL
TRW JGM3823SR
TRW JGM3823T
VAUXH 72119121
VAUXH 72119122
VAUXH 72119123
VAUXH 72119124
VAUXH 72119128
VAUXH 72119129
VAUXH 93177878
VAUXH 93177879
VAUXH 93183569
VAUXH 93183570
VAUXH 93184608
VAUXH 93184609
VAUXH 93189535
VAUXH 93189536

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator 32SKV019 pasuje do Twojego auta

 

OPEL

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >
Dlaczego zapach w samochodzie ma tak duże znaczenie? Co należy zrobić, aby był to zapach przyjemny i korzystny dla kierowcy oraz pasażerów?

Dlaczego zapach w samochodzie ma tak duże znaczenie? Co należy zrobić, aby był to zapach przyjemny i korzystny dla kierowcy oraz pasażerów?

Czy kiedykolwiek zastanawialiście się nad tym, dlaczego niektóre samochody pachną przyjemnie, a w innych trudno wprost Wam wytrzymać? Okazuje się, że zapach we wnętrzu samochodu to nie drobnostka – to ważny element decydujący o komforcie jazdy, mający istotny wpływ na zdrowie oraz samopoczucie kierowcy. Co na ten temat mówią badania?

czytaj więcej >
Zalane auto. Co zrobić? Jakie mogą być skutki zalania samochodu?

Auto zalane po powodzi? Najważniejsze w takiej sytuacji są pierwsze kroki ratunkowe, co nie znaczy, że zalany samochód uda się w ogóle uratować

Zalanie samochodu to jeden z najczarniejszych scenariuszy, a dla kierowcy sytuacja wyjątkowo stresująca. Woda w pojeździe może wyrządzić poważne szkody, zarówno w układach mechanicznych, jak i elektronicznych. Zalanie auta zawsze prowadzi do kosztownych napraw i – co gorsza – nawet one nie gwarantują sukcesu. Jakie są skutki zalania samochodu? Co robić, gdy do tego dojdzie?

czytaj więcej >
Barum Bravuris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Bravuris 5HM. Na suchym ciche i trwałe, na mokrym już nie takie Bravuris

Czeskie opony samochodowe mają w Polsce niezłą opinię i z reguły jest to opinia zasłużona. Opony Barum Bravuris 5HM również uznawane są za co najmniej dobre, jednak przed ich wyborem każdy z Was koniecznie powinien dobrze poznać ich charakterystykę. Dlaczego? Co może Was w tych oponach nieźle zaskoczyć?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

ESEN SKV

SKV Germany to firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości części zamiennych do samochodów wielu popularnych marek. Firma SKV posiada aktualnie ponad 7 tysięcy referencji w ponad 45 grupach asortymentowych. Ich oferta jest stale rozbudowywana o nowe produkty. Części tego producenta bardzo często wytwarzane są na tych samych taśmach produkcyjnych co części dostawców oryginalnych części, trafiających na pierwszy montaż. Dzięki temu asortyment wykonywany jest zgodnie z technologią produkcji części oryginalnych OEM.

SKV Germany produkuje zarówno części zawieszenia, nadwozia, osprzętu silnika, jak i układów hamulcowego, kierowniczego, chłodzenia, napędowego oraz wielu innych.

Każda partia części trafiających do klientów przechodzi restrykcyjne testy i kontrole, dzięki czemu zminimalizowane zostało ryzyko dystrybucji wadliwych części. Dzięki odpowiedniej optymalizacji struktur wewnętrznych przedsiębiorstwa koszty produkcji zostały obniżone do minimum, dzięki czemu firma SKV Germany może oferować swoje produkty w konkurencyjnych cenach.

Cechy Części

Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze