Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator JAPKO MJ00355 (Oś przednia, z prawej)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
MJ00355
Amortyzator JAPKO MJ00355 (Oś przednia, z prawej)
  • Amortyzator JAPKO MJ00355 (Oś przednia, z prawej) - fot.1
  • Amortyzator JAPKO MJ00355 (Oś przednia, z prawej) - fot.2
  • Amortyzator JAPKO MJ00355 (Oś przednia, z prawej) - fot.3
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

226,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
JAPKO
Jednostka:
sztuka
EAN:
8052553029696
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia, z prawej
System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

Parzyste numery artykułów:
MJ00354
Numer artykułu zalecanego dodatku:
SMJ0131
Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator MJ00355 firmy JAPKO

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
  • System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
  • Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
  • Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
  • Parzyste numery artykułów: MJ00354
  • Numer artykułu zalecanego dodatku: SMJ0131
  • Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla MJ00355 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AL-KO 302004
APXENERGY X715333
ASHIKA MJ00355
BBFREDLINE 39OP020
BILSTEIN 22-045881
BOGE 30-F43-A
GOLD 9260249
JAPANPAR MM-00355
KAMOKA 20333051
KYB 333715
MAG 351857070100
MEYLE 626 623 0009
MONROE E4888
MONROE E4888R
MONROE E4901
MONROE G16757
OPEL 2118362
OPEL 22118361
OPEL 344003
OPEL 344005
OPEL 344006
OPEL 72118799
OPEL 72119081
OPEL 72119082
OPEL 72119107
OPEL 72119109
OPEL 90495386
OPEL 90495387
OPEL 90495391
OPEL 90495392
OPEL 90575333
OPEL 90576333
OPEL 9118392
OPEL 9156798
OPEL 9156800
OPEL 9192403
OPEL 9192405
OPEL 9192406
OPEL OPELAAM01
OPEL SA344002
OPTIMAL A-3200GR
SACHS 312 298
SACHS 312 320
SACHS 312 336
SACHS 312 338
STELLOX 4214-0194-SX
STELLOX 4214-0195-SX
TRW JGM217
VAUXH 344002
VAUXH 344007
VAUXH 344035
VAUXH 344036
VAUXH 344037
VAUXH 344038
VAUXH 344294
VAUXH 344297
VAUXH 344306
VAUXH 344307
VAUXH 344309
VAUXH 344310
VAUXH 72119020
VAUXH 72119108
VAUXH 72119110
VAUXH 90512553
VAUXH 90512992
VAUXH 90512993
VAUXH 9192404

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator MJ00355 pasuje do Twojego auta

 

OPEL

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Zalane auto. Co zrobić? Jakie mogą być skutki zalania samochodu?

Auto zalane po powodzi? Najważniejsze w takiej sytuacji są pierwsze kroki ratunkowe, co nie znaczy, że zalany samochód uda się w ogóle uratować

Zalanie samochodu to jeden z najczarniejszych scenariuszy, a dla kierowcy sytuacja wyjątkowo stresująca. Woda w pojeździe może wyrządzić poważne szkody, zarówno w układach mechanicznych, jak i elektronicznych. Zalanie auta zawsze prowadzi do kosztownych napraw i – co gorsza – nawet one nie gwarantują sukcesu. Jakie są skutki zalania samochodu? Co robić, gdy do tego dojdzie?

czytaj więcej >
Barum Bravuris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Bravuris 5HM. Na suchym ciche i trwałe, na mokrym już nie takie Bravuris

Czeskie opony samochodowe mają w Polsce niezłą opinię i z reguły jest to opinia zasłużona. Opony Barum Bravuris 5HM również uznawane są za co najmniej dobre, jednak przed ich wyborem każdy z Was koniecznie powinien dobrze poznać ich charakterystykę. Dlaczego? Co może Was w tych oponach nieźle zaskoczyć?

czytaj więcej >
Technologia XTL w olejach silnikowych Fuchs. TOP5 zalet tej unikatowej technologii

Czym jest technologia XTL stosowana w olejach silnikowych Fuchs? TOP 5 zalet tej unikatowej i wciąż jeszcze mało znanej technologii

Marka Fuchs – producent zyskujących na popularności olejów silnikowych – znana jest ze swoich innowacyjnych rozwiązań. Jedną z ważniejszych dla niej innowacji było wprowadzenie na rynek technologii XTL, która zrewolucjonizowała standardy w branży olejowej. Czym jest ta technologia? Jak przedstawia się nasze TOP 5 zalet wynikających z jej stosowania?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

JAPKO

JAPKO to marka należąca do Japanparts –– międzynarodowej firmy dystrybucyjnej z siedzibą we Włoszech. Przedsiębiorstwo działa na rynku od ponad 20 lat, zajmując się importem i dystrybucją rozmaitych zamiennych części samochodowych. JAPKO to jedna z głównych marek należących do Japanparts.

Części samochodowe JAPKO to elementy klasyfikowane w czterech różnych grupach produktowych. Pierwsza z nich to linia obróbki. Znajdziemy w niej m.in. tłoki i głowice JAPKO, a także inne części metalowe wykonane z dużą precyzję. Do linii mechanicznej zaliczane są auto części JAPKO bezpośrednio odpowiedzialne za działanie poszczególnych mechanizmów. Wśród nich znajdują się paski klinowe, napinacze, tarcze hamulcowe, filtry samochodowe i wiele więcej. Trzecią grupę produktową stanowi linia elektryczna, a w niej alternatory czy silniczki. Ofertę uzupełnia linia zawieszenia.

Części zamienne JAPKO to auto części dedykowane przede wszystkim samochodom japońskim i koreańskim, podobnie jak wszystkie produkty dystrybuowane przez podmioty z grupy Japanparts. Niemniej jednak w katalogu znaleźć można również części zamienne JAPKO do samochodów amerykańskich. Asortyment firmy Japanparts, a tym samym również marki JAPKO, jest stale poszerzany.

Cechy Części

Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.
Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze