Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator JAPKO MJ20040 (Oś tylna strona lewa)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
MJ20040
Amortyzator JAPKO MJ20040 (Oś tylna strona lewa)
  • Amortyzator JAPKO MJ20040 (Oś tylna strona lewa) - fot.1
  • Amortyzator JAPKO MJ20040 (Oś tylna strona lewa) - fot.2
  • Amortyzator JAPKO MJ20040 (Oś tylna strona lewa) - fot.3
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

192,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
JAPKO
Jednostka:
sztuka
EAN:
8052553039176
Numer katalogowy:
MJ20040
Lokalizacja w aucie:
Oś tylna strona lewa
System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

Wysokość zabudowy:
523
Parzyste numery artykułów:
MJ20041
Numer artykułu zalecanego dodatku:
SMJ0066
Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator MJ20040 firmy JAPKO

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona lewa
  • System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
  • Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
  • Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
  • Wysokość zabudowy: 523
  • Parzyste numery artykułów: MJ20041
  • Numer artykułu zalecanego dodatku: SMJ0066
  • Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla MJ20040 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AL-KO 304445
ASHIKA MJ20040
ASHUKI T350-50
BBFREDLINE 39TO095
BILSTEIN 22-049605
BOGE 32-L05-A
GOLD 9250794
HIEBL B2151
JAPANPAR MM-20040
KAMOKA 20334032
KAVO PARTS SSA-9019
KYB 334179
MAG 357192070200
MEYLE 30-26 723 0011
MONROE 744071SP
MONROE E4378
MONROE E4379L
MONROE G16270
NIPPARTS J5522009G
OPTIMAL A-3444GL
SACHS 311 038
STELLOX 4214-0128-SX
STELLOX 4214-0129-SX
TOYOT 4853009251
TOYOT 4854009220
TOYOT 4854009221
TOYOT 4854009270
TOYOT 4854009280
TOYOT 4854013050
TOYOT 4854019215
TOYOT 4854019295
TOYOT 4854019305
TOYOT 4854019325
TOYOT 4854019335
TOYOT 4854019345
TOYOT 485401A140
TOYOT 485401A250
TOYOT 485401A261
TOYOT 485401A270
TRW JGM502

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator MJ20040 pasuje do Twojego auta

 

TOYOTA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Dlaczego zapach w samochodzie ma tak duże znaczenie? Co należy zrobić, aby był to zapach przyjemny i korzystny dla kierowcy oraz pasażerów?

Dlaczego zapach w samochodzie ma tak duże znaczenie? Co należy zrobić, aby był to zapach przyjemny i korzystny dla kierowcy oraz pasażerów?

Czy kiedykolwiek zastanawialiście się nad tym, dlaczego niektóre samochody pachną przyjemnie, a w innych trudno wprost Wam wytrzymać? Okazuje się, że zapach we wnętrzu samochodu to nie drobnostka – to ważny element decydujący o komforcie jazdy, mający istotny wpływ na zdrowie oraz samopoczucie kierowcy. Co na ten temat mówią badania?

czytaj więcej >
Zalane auto. Co zrobić? Jakie mogą być skutki zalania samochodu?

Auto zalane po powodzi? Najważniejsze w takiej sytuacji są pierwsze kroki ratunkowe, co nie znaczy, że zalany samochód uda się w ogóle uratować

Zalanie samochodu to jeden z najczarniejszych scenariuszy, a dla kierowcy sytuacja wyjątkowo stresująca. Woda w pojeździe może wyrządzić poważne szkody, zarówno w układach mechanicznych, jak i elektronicznych. Zalanie auta zawsze prowadzi do kosztownych napraw i – co gorsza – nawet one nie gwarantują sukcesu. Jakie są skutki zalania samochodu? Co robić, gdy do tego dojdzie?

czytaj więcej >
Barum Bravuris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Bravuris 5HM. Na suchym ciche i trwałe, na mokrym już nie takie Bravuris

Czeskie opony samochodowe mają w Polsce niezłą opinię i z reguły jest to opinia zasłużona. Opony Barum Bravuris 5HM również uznawane są za co najmniej dobre, jednak przed ich wyborem każdy z Was koniecznie powinien dobrze poznać ich charakterystykę. Dlaczego? Co może Was w tych oponach nieźle zaskoczyć?

czytaj więcej >
Technologia XTL w olejach silnikowych Fuchs. TOP5 zalet tej unikatowej technologii

Czym jest technologia XTL stosowana w olejach silnikowych Fuchs? TOP 5 zalet tej unikatowej i wciąż jeszcze mało znanej technologii

Marka Fuchs – producent zyskujących na popularności olejów silnikowych – znana jest ze swoich innowacyjnych rozwiązań. Jedną z ważniejszych dla niej innowacji było wprowadzenie na rynek technologii XTL, która zrewolucjonizowała standardy w branży olejowej. Czym jest ta technologia? Jak przedstawia się nasze TOP 5 zalet wynikających z jej stosowania?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

JAPKO

JAPKO to marka należąca do Japanparts –– międzynarodowej firmy dystrybucyjnej z siedzibą we Włoszech. Przedsiębiorstwo działa na rynku od ponad 20 lat, zajmując się importem i dystrybucją rozmaitych zamiennych części samochodowych. JAPKO to jedna z głównych marek należących do Japanparts.

Części samochodowe JAPKO to elementy klasyfikowane w czterech różnych grupach produktowych. Pierwsza z nich to linia obróbki. Znajdziemy w niej m.in. tłoki i głowice JAPKO, a także inne części metalowe wykonane z dużą precyzję. Do linii mechanicznej zaliczane są auto części JAPKO bezpośrednio odpowiedzialne za działanie poszczególnych mechanizmów. Wśród nich znajdują się paski klinowe, napinacze, tarcze hamulcowe, filtry samochodowe i wiele więcej. Trzecią grupę produktową stanowi linia elektryczna, a w niej alternatory czy silniczki. Ofertę uzupełnia linia zawieszenia.

Części zamienne JAPKO to auto części dedykowane przede wszystkim samochodom japońskim i koreańskim, podobnie jak wszystkie produkty dystrybuowane przez podmioty z grupy Japanparts. Niemniej jednak w katalogu znaleźć można również części zamienne JAPKO do samochodów amerykańskich. Asortyment firmy Japanparts, a tym samym również marki JAPKO, jest stale poszerzany.

Cechy Części

Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.
Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze