Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator KONI 90-5374SP1 (Oś przednia)

4.6 (5 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
90-5374SP1
Amortyzator KONI 90-5374SP1 (Oś przednia)
  • Amortyzator KONI 90-5374SP1 (Oś przednia) - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

1380,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
KONI
Jednostka:
sztuka
EAN:
0
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:
Olejowy

Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:
Dolny trzon
Kolor:
Czerwony
Ilość:
1
Maks. długożć [mm]:
571
Nastawny:
Nastawny
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator 90-5374SP1 firmy KONI

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia
  • Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
  • Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
  • System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
  • Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
  • Sposób mocowania amortyzatora: Dolny trzon
  • Kolor: Czerwony
  • Ilość: 1
  • Maks. długożć [mm]: 571
  • Nastawny: Nastawny

Opinie

Średnia ocena:
4.6 (5 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Amortyzator KONI 90-5374SP1 (Oś przednia)

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach KONI w kategorii Amortyzator

kierowca 1024

(02.04.2021)

3.0
bardzo podobają mi się te ściamniane oopinie powyżej - też uważam, że to świetne amory, nie znałem wcześniej Koni ale teraz wiem ze to dobry wóbór

Opinia wystawiona dla Amortyzator KONI 8745-1069 (Oś przednia)

Gabriel

(14.01.2020)

5.0
Po wymianie amortyzatorów auto całkiem inaczej reaguje na drodze, nie sądziłem, że zauważę aż taką różnicę, oczywiście na plus. Co do sklepu to pełen profesjonalizm. Szeroki asortyment, obsluga klienta na najwyzszym poziomie. Polecam

Opinia wystawiona dla Amortyzator KONI 8750-1088L (Oś przednia, z lewej strony)

Kuba

(13.01.2020)

5.0
Jeśli chodzi o amortyzatory, KONI to bardzo dobra firma. W poprzednim aucie miałem już amory tej marki i byłem bardzo zadowolony. Sklep świetnie zaopatrzony, do mojego auta mógłbym znaleźć tu wiele części. Polecam to miejsce

Opinia wystawiona dla Amortyzator KONI 82-2369 (Oś przednia)

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 90-5374SP1 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BILSTEIN 19-061177
BILSTEIN 19-216980
BILSTEIN 24-002431
BILSTEIN 24-021531
BILSTEIN 24-022149
BOGE 32-616-4
BOGE 36-E10-A
LANDROVER 577392
LANDROVER GDA1120
LANDROVER GSA392
LANDROVER GSA433
LANDROVER NRC8455
LANDROVER NRC9270
LANDROVER NTC1124
LANDROVER NTC7945
LANDROVER NTC7946
LANDROVER RNB000270
LANDROVER RNB103533
LANDROVER RNB103710
LANDROVER RNB203720
LANDROVER RSC100040
LANDROVER RSC100050
LANDROVER RTC4582
LANDROVER RTC4629
LANDROVER RTC4629K
LANDROVER RTC4635
LANDROVER RTC4637
LANDROVER RTC6360
LANDROVER STC1635
LANDROVER STC1882
LANDROVER STC207
LANDROVER STC241
LANDROVER STC2829
LANDROVER STC2849
LANDROVER STC2851
LANDROVER STC2853
LANDROVER STC286
LANDROVER STC288
LANDROVER STC290
LANDROVER STC3672
LANDROVER STC3703
LANDROVER STC3766
LANDROVER STC3769
MONROE D6419
MONROE D6437
MONROE D6628
ROVER 577392
ROVER 81164394
ROVER 81164407
ROVER GDA1120
ROVER GSA392
ROVER GSA448
ROVER NRC8455
ROVER NRC9270
ROVER NTC1124
ROVER NTC6773
ROVER NTC8216
ROVER RTC4582
ROVER RTC4629
ROVER RTC4635
ROVER RTC4637
ROVER STC207
ROVER STC241
ROVER STC2829
SACHS 200 910
SACHS 312 239

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator 90-5374SP1 pasuje do Twojego auta

 

LAND ROVER

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >
Dlaczego zapach w samochodzie ma tak duże znaczenie? Co należy zrobić, aby był to zapach przyjemny i korzystny dla kierowcy oraz pasażerów?

Dlaczego zapach w samochodzie ma tak duże znaczenie? Co należy zrobić, aby był to zapach przyjemny i korzystny dla kierowcy oraz pasażerów?

Czy kiedykolwiek zastanawialiście się nad tym, dlaczego niektóre samochody pachną przyjemnie, a w innych trudno wprost Wam wytrzymać? Okazuje się, że zapach we wnętrzu samochodu to nie drobnostka – to ważny element decydujący o komforcie jazdy, mający istotny wpływ na zdrowie oraz samopoczucie kierowcy. Co na ten temat mówią badania?

czytaj więcej >
Zalane auto. Co zrobić? Jakie mogą być skutki zalania samochodu?

Auto zalane po powodzi? Najważniejsze w takiej sytuacji są pierwsze kroki ratunkowe, co nie znaczy, że zalany samochód uda się w ogóle uratować

Zalanie samochodu to jeden z najczarniejszych scenariuszy, a dla kierowcy sytuacja wyjątkowo stresująca. Woda w pojeździe może wyrządzić poważne szkody, zarówno w układach mechanicznych, jak i elektronicznych. Zalanie auta zawsze prowadzi do kosztownych napraw i – co gorsza – nawet one nie gwarantują sukcesu. Jakie są skutki zalania samochodu? Co robić, gdy do tego dojdzie?

czytaj więcej >
Barum Bravuris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Bravuris 5HM. Na suchym ciche i trwałe, na mokrym już nie takie Bravuris

Czeskie opony samochodowe mają w Polsce niezłą opinię i z reguły jest to opinia zasłużona. Opony Barum Bravuris 5HM również uznawane są za co najmniej dobre, jednak przed ich wyborem każdy z Was koniecznie powinien dobrze poznać ich charakterystykę. Dlaczego? Co może Was w tych oponach nieźle zaskoczyć?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

KONI

KONI to holenderski producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Firma specjalizuje się w produkcji amortyzatorów samochodowych. Obecnie w asortymencie producenta znajduje się ponad 2500 referencji amortyzatorów. Wśród części samochodowych KONI odnajdziemy amortyzatory dostosowane do niemal wszystkich aut poruszających się po drogach europejskich, azjatyckich i amerykańskich.

Amortyzatory KONI to sprawdzona jakość, doceniana przez kierowców, mechaników i zespoły wyścigowe od dziesiątek lat. Obecnie amortyzatory KONI powstają na kilku liniach produkcyjnych. Poza standardowymi częściami do samochodów osobowych, przedsiębiorstwo produkuje bowiem również amortyzatory o specjalnym przeznaczeniu. Wśród nich znajdują się między innymi amortyzatory KONI Sport przystosowane do bardziej agresywnej i szybszej jazdy. Ponadto, dostępne są także części amortyzujące przystosowane do jazdy w szczególnie trudnych warunkach, jak również elementy przeznaczone do montażu w cięższych samochodach.

KONI to marka, która powstała w połowie XIX wieku – w 1857 roku. Okazuje się, że początkowo jej nazwa była bardzo adekwatna, wobec tego, czym zajmowała się firma. Główny obszar działania przedsiębiorstwa stanowiła bowiem produkcja uprzęży dla koni. Pierwsze amortyzatory KONI powstały dopiero w latach 30. XX wieku. Szybko zdobył one uznanie, co umożliwiło dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa. Dzisiaj produkty firmy są obecne w ponad 120 krajach na całym świecie. Firma produkuje amortyzatory na rynek wtórny oraz do pierwszego montażu. Producent ma na koncie współpracę z zespołami Formuły 1 i z zespołami rajdowymi. Główna siedziba przedsiębiorstwa wciąż mieści się w Holandii, jednak jej oddziały są obecne w kilkudziesięciu krajach na różnych kontynentach.

Cechy Części

Amortyzator olejowy
Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze