Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator MONROE 376041SP

4.9 (124 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
376041SP
Amortyzator MONROE 376041SP
  • Amortyzator MONROE 376041SP - fot.1
  • Amortyzator MONROE 376041SP - fot.2
  • Amortyzator MONROE 376041SP - fot.3
  • Amortyzator MONROE 376041SP - fot.4
  • Amortyzator MONROE 376041SP - fot.5
  • Amortyzator MONROE 376041SP - fot.6
  • Amortyzator MONROE 376041SP - fot.7
  • Amortyzator MONROE 376041SP - fot.8
  • Amortyzator MONROE 376041SP - fot.9
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

216,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
MONROE
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
z tyłu, z lewej, z prawej
EAN:
5412096544804
Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Ciężar [kg]:
0,860
Otwór o śr[mm]:
25,4
Maks. długożć [mm]:
616
Min. długość [mm]:
420
Gwarancja:
5 lat gwarancji
Średnica korbowodu [mm]:
12,4
Numer artykułu zalecanego dodatku:
MK118
Numer artykułu zalecanego dodatku:
PK078
Długożć opakowania [cm]:
60
Szerokość opakowania [cm]:
7
Wysokość opakowania [cm]:
7,2
Numer taryfy celnej:
87088035
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator 376041SP firmy MONROE

Parametry:
  • Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
  • Typ amortyzatora: Amortyzator bez sprężyny odbicia
  • System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
  • Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
  • Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
  • Ciężar [kg]: 0,860
  • Otwór o śr[mm]: 25,4
  • Maks. długożć [mm]: 616
  • Min. długość [mm]: 420
  • Gwarancja: 5 lat gwarancji
  • Średnica korbowodu [mm]: 12,4
  • Numer artykułu zalecanego dodatku: MK118
  • Numer artykułu zalecanego dodatku: PK078
  • Długożć opakowania [cm]: 60
  • Szerokość opakowania [cm]: 7
  • Wysokość opakowania [cm]: 7,2
  • Numer taryfy celnej: 87088035

Opinie

Średnia ocena:
4.9 (124 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Amortyzator MONROE 376041SP

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach MONROE w kategorii Amortyzator

KUBA

(06.06.2024)

5.0
Wszystko,,OK" poleam!!!!!

Opinia wystawiona dla Amortyzator MONROE G8621

sga

(22.01.2023)

5.0
tak jak napisali...

Opinia wystawiona dla Amortyzator MONROE G1057

SebastianR.

(09.12.2022)

5.0
Tlumienie 5/5 Poziomowanie po progach, chamowaniu itp 5/5

Opinia wystawiona dla Amortyzator MONROE 16731

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 376041SP po numerze OEM

Producent Numery OEM
ACEMARK 104576
ACEMARK 104591
AL-KO 102283
AL-KO 102383
AL-KO 1228G
AL-KO 2175G
AL-KO 3104G
ASHIKA MA-00845
ASHIKA MA-01034
AUDI 6Q0513025AG
AUDI 6R0513025H
AUDI 6R0513025J
AUDI 6R0513025P
BILSTEIN 19-196312
BOGE 27-D97-A
BOGE 30-Q20-0
BOGE 832675
DENCKERMAN DSF173G
DIAMAX AP02053
EUROREPAR 1623308380
FENOX A22066
GABRIEL G71081
GABRIEL G71082
GOLD 9131419
GOLD 9131908
HBJAKOPART J4320808
HBJAKOPART J4320809
JAPANPAR MM-00034
JAPANPAR MM-00845
JAPANPAR MM-01034
JAPKO MJ00845
JAPKO MJ01034
JPG 1152108200
KAMOKA 2000723
KAMOKA 20343004
KAVO PARTS SSA-10022
KLAXCAR 46015z
KONI 80-2830SPORT
KONI 8045-1070
KONI 8050-1005
KYB 343485
KYB 343824
KYB 552700
KYB 9430007
MAG 357324070000
MAG 357327070000
MAGNUM T AGA047MT
MANDO MSS016985
MAPCO 40821
MAPCO 40821/2
MAXGEAR 11-1143
MAYSAN MAN PN7214806
MDR MSH-700845
MDR MSH-701034
MEYLE 126 725 0045
MGA AM5318
MONROE AU 376036SP
MONROE AU 376041SP
MONROE AU G1335
MONROE AU G1339
MONROE 376036SP
MONROE 376041SP
MONROE E1309
MONROE G1335
MONROE G1339
MS 280565H-PCS-MS
NK 63231238
NK 65473370
OCAP 82131RU
OCAP 82476RU
OCAP 82578RU
OPTIMAL A-3104G
OPTIMAL A-5080G
Omnicraft 2166021
Omnicraft 2166047
PEMEBLA JAPMM-00845
PEMEBLA JAPMM-01034
QH BENELUX 178871
QH BENELUX 179915
QUINTON HA 179915
QUINTON HA QAG178871
QUINTON HA QAG179915
SACHS 280 565
SACHS 317 357
SEAT 6R0513025P
SIAAM 155502G
SIAAM 155503G
SIAAM 155567G
SKODA 6Q0513025AD
SKODA 6Q0513025AG
STARLINE TL C00137.2
STARLINE TL S00006.2
STELLOX 4214-0158-SX
TOOR SG55070
TOOR SG56270
TOOR SG58760
TRW JGT1078S
TRW JGT1078T
TRW JGT1082S
TRW JGT1082T
VAICO V10-4251
VW 6Q0513025AG
VW 6R0513025A
VW 6R0513025L
WXQP 364051
WXQP 54676
WXQP 54677
vika 55131617001

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator 376041SP pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Zalane auto. Co zrobić? Jakie mogą być skutki zalania samochodu?

Auto zalane po powodzi? Najważniejsze w takiej sytuacji są pierwsze kroki ratunkowe, co nie znaczy, że zalany samochód uda się w ogóle uratować

Zalanie samochodu to jeden z najczarniejszych scenariuszy, a dla kierowcy sytuacja wyjątkowo stresująca. Woda w pojeździe może wyrządzić poważne szkody, zarówno w układach mechanicznych, jak i elektronicznych. Zalanie auta zawsze prowadzi do kosztownych napraw i – co gorsza – nawet one nie gwarantują sukcesu. Jakie są skutki zalania samochodu? Co robić, gdy do tego dojdzie?

czytaj więcej >
Barum Bravuris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Bravuris 5HM. Na suchym ciche i trwałe, na mokrym już nie takie Bravuris

Czeskie opony samochodowe mają w Polsce niezłą opinię i z reguły jest to opinia zasłużona. Opony Barum Bravuris 5HM również uznawane są za co najmniej dobre, jednak przed ich wyborem każdy z Was koniecznie powinien dobrze poznać ich charakterystykę. Dlaczego? Co może Was w tych oponach nieźle zaskoczyć?

czytaj więcej >
Technologia XTL w olejach silnikowych Fuchs. TOP5 zalet tej unikatowej technologii

Czym jest technologia XTL stosowana w olejach silnikowych Fuchs? TOP 5 zalet tej unikatowej i wciąż jeszcze mało znanej technologii

Marka Fuchs – producent zyskujących na popularności olejów silnikowych – znana jest ze swoich innowacyjnych rozwiązań. Jedną z ważniejszych dla niej innowacji było wprowadzenie na rynek technologii XTL, która zrewolucjonizowała standardy w branży olejowej. Czym jest ta technologia? Jak przedstawia się nasze TOP 5 zalet wynikających z jej stosowania?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

MONROE

Monroe to uznany producent części samochodowych. Najlepiej znany jest z produkcji wysokiej klasy amortyzatorów, cenionych za skuteczne łagodzenie wibracji i wstrząsów, ale również za wyjątkową wytrzymałość. Niemal od początku istnienia, firma produkuje amortyzatory, co pozwoliło zebrać ogromne doświadczenie oraz wypracować wydajne procedury, a także opracować skuteczne procesy produkcyjne. Już w 1926 roku pojawiły się pierwsze amortyzatory Monroe, które do dzisiaj są cenione przez kierowców i fachowców z całego świata.

Dzisiaj oferta firmy Monroe jest o wiele bogatsza, niż w początkach działalności. Flagowymi produktami wciąż pozostają amortyzatory, jednak asortyment uzupełniają również inne części zawieszenia. Są to m.in. sprężyny, stabilizatory oraz zestawy mocowań. Ponadto, producent poszerza swoją ofertę, dołączając do niej podzespoły z innych kategorii. W asortymencie marki Monroe znajdują się dzisiaj między innymi drążki kierownicze, tuleje czy przeguby.

Monroe to marka dobrze znana na rynku części zamiennych. Tysiące referencji sprawiają, że firma należy dziś z pewnością do liderów tego obszaru rynku. Z pewnością na popularność części zamiennych Monroe ogromny wpływ ma również wysoka jakość tych elementów. Przynajmniej częściowo wynika ona z faktu, że części zamienne powstają na tych samych liniach produkcyjnych, co oryginalne części przeznaczone do pierwszego montażu. Producent części samochodowych Monroe jest bowiem dostawcą dla takich producentów, jak Citroen, BMW czy Toyota.

Cechy Części

Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze