Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator MONROE 742069SP

4.9 (124 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
742069SP
Amortyzator MONROE 742069SP
  • Amortyzator MONROE 742069SP - fot.1
  • Amortyzator MONROE 742069SP - fot.2
  • Amortyzator MONROE 742069SP - fot.3
  • Amortyzator MONROE 742069SP - fot.4
  • Amortyzator MONROE 742069SP - fot.5
  • Amortyzator MONROE 742069SP - fot.6
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

281,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
MONROE
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
z prawej, z przodu
EAN:
5412096541629
Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:
Dolny docisk
Ciężar [kg]:
3,500
Otwór o śr[mm]:
32
Maks. długożć [mm]:
400
Gwarancja:
5 lat gwarancji
Średnica korbowodu [mm]:
22
Długożć opakowania [cm]:
49,8
Szerokość opakowania [cm]:
12,4
Wysokość opakowania [cm]:
12,3
Numer taryfy celnej:
87088035
Średnica końcówki wału [mm]:
22
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator 742069SP firmy MONROE

Parametry:
  • Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
  • Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
  • System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
  • Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
  • Sposób mocowania amortyzatora: Dolny docisk
  • Ciężar [kg]: 3,500
  • Otwór o śr[mm]: 32
  • Maks. długożć [mm]: 400
  • Gwarancja: 5 lat gwarancji
  • Średnica korbowodu [mm]: 22
  • Długożć opakowania [cm]: 49,8
  • Szerokość opakowania [cm]: 12,4
  • Wysokość opakowania [cm]: 12,3
  • Numer taryfy celnej: 87088035
  • Średnica końcówki wału [mm]: 22

Opinie

Średnia ocena:
4.9 (124 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Amortyzator MONROE 742069SP

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach MONROE w kategorii Amortyzator

KUBA

(06.06.2024)

5.0
Wszystko,,OK" poleam!!!!!

Opinia wystawiona dla Amortyzator MONROE G8621

sga

(22.01.2023)

5.0
tak jak napisali...

Opinia wystawiona dla Amortyzator MONROE G1057

SebastianR.

(09.12.2022)

5.0
Tlumienie 5/5 Poziomowanie po progach, chamowaniu itp 5/5

Opinia wystawiona dla Amortyzator MONROE 16731

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 742069SP po numerze OEM

Producent Numery OEM
ASHIKA MA-00057
ASHIKA MA-00059
ASHIKA MA-00079
BENDIX 062656GRB
BILSTEIN 22-135049
BILSTEIN 22-136619
BILSTEIN 22-144256
BILSTEIN 22-144270
BILSTEIN 22-152787
BILSTEIN 35-115915
BILSTEIN 35-120414
BMW 31306771180
BMW 31306777096
BMW 31314036122
BMW 31316764473
BMW 31316767330
BMW 31316768919
BMW 31316772920
BMW 31316780080
BMW 31316782332
BMW 31316783992
BMW 31316784002
BMW 31316785592
BMW 31316785596
BMW 31316786004
BMW 31316786012
BMW 31316786028
BMW 31316786032
BMW 31316796160
BMW 31318036006
BMW 31318036554
BMW 32316768916
BOGE 32-L38-A
BOGE 32-L40-A
BOGE 32-P71-A
BOGE 32-X15-A
BOGE MP8579
BOGE MP8586
BOGE MP8592
EUROREPAR 1635532580
GABRIEL G54207
GABRIEL G54209
GABRIEL G54210
GABRIEL G54215
GOLD 9262013
GOLD 9262019
HBJAKOPART J4310869
HBJAKOPART J4310870
JAPANPAR MM-00057
JAPANPAR MM-00059
JAPANPAR MM-00079
JAPKO MJ00057
JAPKO MJ00059
JAPKO MJ00079
KAMOKA 2000296
KAMOKA 2000406
KONI 8741-1484LSPORT
KONI 8741-1484RSPORT
KONI 8745-1014L
KONI 8745-1014R
KONI 8750-1084L
KONI 8750-1084R
KRAFT AUTO 4002532
KYB 339269
LTM C58506
MAG 357083070100
MAGNUM T AGB085MT
MAXGEAR 11-0609
MAXGEAR 11-0612
MAXGEAR 11-0835
MAXGEAR 11-0839
MEYLE 326 623 0060
MEYLE 326 623 0065
MEYLE 326 623 0067
MGA AM7085
MONROE AU G8292
MONROE 742069SP
MONROE 742070SP
MONROE E7072
MONROE G8292
OCAP 82620FR
OPTIMAL A-3613GL
OPTIMAL A-3653GR
Omnicraft 2165674
Omnicraft 2165758
Omnicraft 2165991
Omnicraft 2165995
QH BENELUX 878118
SACHS 310 935
SACHS 311 406
SACHS 311 408
SACHS 313 255
SACHS 317 566
STATIM A.289
STELLOX 4203-9356-SX
STELLOX 4214-0276-SX
STELLOX 4215-0031-SX
STELLOX 4215-0041-SX
TRW JGM1123SR
TRW JGM1123T
TRW JGM1125SR
TRW JGM1125T
TRW JGM1127SL
TRW JGM1127T
TRW JGM1131SR
TRW JGM1131T
VITAL SUSP 110190.1
VITAL SUSP 110190.2
VITAL SUSP 110198.2
VITAL SUSP 210190
VITAL SUSP 210198
WXQP 260673
WXQP 260675
WXQP 260677

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator 742069SP pasuje do Twojego auta

 

BMW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Zalane auto. Co zrobić? Jakie mogą być skutki zalania samochodu?

Auto zalane po powodzi? Najważniejsze w takiej sytuacji są pierwsze kroki ratunkowe, co nie znaczy, że zalany samochód uda się w ogóle uratować

Zalanie samochodu to jeden z najczarniejszych scenariuszy, a dla kierowcy sytuacja wyjątkowo stresująca. Woda w pojeździe może wyrządzić poważne szkody, zarówno w układach mechanicznych, jak i elektronicznych. Zalanie auta zawsze prowadzi do kosztownych napraw i – co gorsza – nawet one nie gwarantują sukcesu. Jakie są skutki zalania samochodu? Co robić, gdy do tego dojdzie?

czytaj więcej >
Barum Bravuris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Bravuris 5HM. Na suchym ciche i trwałe, na mokrym już nie takie Bravuris

Czeskie opony samochodowe mają w Polsce niezłą opinię i z reguły jest to opinia zasłużona. Opony Barum Bravuris 5HM również uznawane są za co najmniej dobre, jednak przed ich wyborem każdy z Was koniecznie powinien dobrze poznać ich charakterystykę. Dlaczego? Co może Was w tych oponach nieźle zaskoczyć?

czytaj więcej >
Technologia XTL w olejach silnikowych Fuchs. TOP5 zalet tej unikatowej technologii

Czym jest technologia XTL stosowana w olejach silnikowych Fuchs? TOP 5 zalet tej unikatowej i wciąż jeszcze mało znanej technologii

Marka Fuchs – producent zyskujących na popularności olejów silnikowych – znana jest ze swoich innowacyjnych rozwiązań. Jedną z ważniejszych dla niej innowacji było wprowadzenie na rynek technologii XTL, która zrewolucjonizowała standardy w branży olejowej. Czym jest ta technologia? Jak przedstawia się nasze TOP 5 zalet wynikających z jej stosowania?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

MONROE

Monroe to uznany producent części samochodowych. Najlepiej znany jest z produkcji wysokiej klasy amortyzatorów, cenionych za skuteczne łagodzenie wibracji i wstrząsów, ale również za wyjątkową wytrzymałość. Niemal od początku istnienia, firma produkuje amortyzatory, co pozwoliło zebrać ogromne doświadczenie oraz wypracować wydajne procedury, a także opracować skuteczne procesy produkcyjne. Już w 1926 roku pojawiły się pierwsze amortyzatory Monroe, które do dzisiaj są cenione przez kierowców i fachowców z całego świata.

Dzisiaj oferta firmy Monroe jest o wiele bogatsza, niż w początkach działalności. Flagowymi produktami wciąż pozostają amortyzatory, jednak asortyment uzupełniają również inne części zawieszenia. Są to m.in. sprężyny, stabilizatory oraz zestawy mocowań. Ponadto, producent poszerza swoją ofertę, dołączając do niej podzespoły z innych kategorii. W asortymencie marki Monroe znajdują się dzisiaj między innymi drążki kierownicze, tuleje czy przeguby.

Monroe to marka dobrze znana na rynku części zamiennych. Tysiące referencji sprawiają, że firma należy dziś z pewnością do liderów tego obszaru rynku. Z pewnością na popularność części zamiennych Monroe ogromny wpływ ma również wysoka jakość tych elementów. Przynajmniej częściowo wynika ona z faktu, że części zamienne powstają na tych samych liniach produkcyjnych, co oryginalne części przeznaczone do pierwszego montażu. Producent części samochodowych Monroe jest bowiem dostawcą dla takich producentów, jak Citroen, BMW czy Toyota.

Cechy Części

Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze