Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cylinderek hamulcowy ABE C52014ABE (Z tyłu po prawej)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
C52014ABE
Cylinderek hamulcowy ABE C52014ABE (Z tyłu po prawej)
  • Cylinderek hamulcowy ABE C52014ABE (Z tyłu po prawej) - fot.1
  • Cylinderek hamulcowy ABE C52014ABE (Z tyłu po prawej) - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 96,00 zł
40,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
ABE
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
oś tylna strona prawa
EAN:
5900427207974
Lokalizacja w aucie:
Z tyłu po prawej
Średnica tłoka cylindra:
19,05
Materiał:
Żeliwo

Żeliwo od dawien dawna wykorzystywane jest w motoryzacji. Dzięki swojej dużej płynności oraz małym zakresie krzepięcia to z niego wykonywane były bloki silnika oraz chociażby zaciski hamulcowe. Żeliwo posiada bardzo dobrą odporność na ścieranie oraz wysoką przewodność cieplną.

Dowiedz się więcej

System hamulcowy:
TRW
Średnica [mm]:
19,05
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Cylinderek hamulcowy koła C52014ABE firmy ABE

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Z tyłu po prawej
  • Średnica tłoka cylindra: 19,05
  • Materiał: Żeliwo
  • System hamulcowy: TRW
  • Średnica [mm]: 19,05
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla C52014ABE po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.B.S. 72859
ASHIKA 67-02-220
ASHIKA 67-02-296
ATE 020388
ATE 24 3219 1712 3
ATE 24-3219-1712-3-02
BENDIX 214192B
BENDIX 214434 B
BENDIX RWC 32010
BENDIX RWC 39285
BLUEPRINT ADT 34413
BOSCH WC688
BRAKE ENG 4340
BRAKE ENG 5523
BRAKE ENG WC4340
BRAKE ENG WC5523
DANA PHWC133RH
DELPHI LW 60175
FEDER CW5949
FERODO FHW177
FERODO FHY177
GIRLING 5004228
GIRLING 5004248
JAPANPAR CS-220
JAPANPAR CS-296
KAGER 39-4643
KAWE W4340
LPR 226556
LPR 226791
LPR 4340
MAG 360219230327
METELLI 04-0267
METELLI 101-267
METELLI 70267
METZGER 101-267
MIN MWC067
MOTAQUIP VWC510
MOTAQUIP VWC734
NIPPARTS J3232056
NIPPARTS J3242001
NIPPARTS J3242045
NK 804530
NK 804548
PEX 1.19.190
PEX 1.19.560
QUINTON HA BWC 3074
QUINTON HA BWC 3573
QUINTON HA RF 19073
SAMKO C26791
TOYOT 47550 20 130
TOYOT 47550 20 141
TOYOT 47550 32 010
TOYOT 47550 39 285
TRW BWD228
UNI GWC1776

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Cylinderek hamulcowy koła C52014ABE pasuje do Twojego auta

 

TOYOTA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Które opony zimowe wybrać na sezon zimowy 2024/2025?

Jakie opony zimowe warto wybrać na sezon 2024/2025? TOP 5 godnych polecenia zimówek, które znajdziecie w ofercie iParts.pl

Zima przełomu 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że czas już pomyśleć nad odpowiednimi zimówkami. Ich wybór – wybór opon zimowych – jak zwykle jest kluczowy dla bezpieczeństwa i komfortu jazdy w trudnych, zimowych warunkach atmosferycznych. Na co więc warto się zdecydować? Jakie opony zimowe z oferty iParts.pl warte są polecenia i czym wyróżniają się na tle konkurencji?

czytaj więcej >

Cylinderek hamulcowy koła

Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.

Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.

Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.

Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.

Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.

ABE

ABE to marka, która powstała kilkanaście lat temu. Jest to polska firma, działająca jednak nie tylko na rodzimym rynku. Części samochodowe ABE to hamulce, zarówno kompletne zestawy, jak i pojedyncze elementy układów. Wysoko cenione są klocki hamulcowe ABE oraz tarcze. W ofercie znaleźć można również szczęki i zaciski hamulcowe. Ponadto producent jest znany z wysokiej jakości przewodów hamulcowych. W ostatnim czasie w asortymencie pojawia się również coraz więcej przewodów do układu sprzęgła. Części ABE powstają w Polsce, gdzie mieści się jedyna fabryka firmy oraz jej centrala. Jednak obecnie komponenty polskiej marki trafiają także na kilkanaście innych rynków europejskich. Dystrybucja ma miejsce głównie na terenie Europy centralnej i wschodniej. Niemniej jednak przedsiębiorstwo wciąż prowadzi ekspansję na kolejne rynki, przez co części ABE coraz częściej pojawiają się również w krajach południowych i zachodnich. Producent auto części ABE dba o najwyższą jakość komponentów, dopracowując wszelkie detale. Nieustannie trwają również prace nad doskonaleniem części hamulcowych ABE, poprzez stosowanie coraz to nowocześniejszych technologii. Celem producenta jest dostarczanie kierowcom relatywnie tanich części zamiennych, które jakością dorównują częściom oryginalnym.

Cechy Części

Żeliwo
Żeliwo od dawien dawna wykorzystywane jest w motoryzacji. Dzięki swojej dużej płynności oraz małym zakresie krzepięcia to z niego wykonywane były bloki silnika oraz chociażby zaciski hamulcowe. Żeliwo posiada bardzo dobrą odporność na ścieranie oraz wysoką przewodność cieplną.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze