- Średnica wewnętrzna [mm]: 22,2
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona lewa
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona prawa
- Ciężar [kg]: 0,29
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 37150BW |
A.B.S. | 52846X |
ABE | C5B001ABE |
AKRON-MALÒ | 89711 |
APEC | BCY1012 |
APEC | BWC8030 |
ATE | 24.3222-1604.3 |
AUTO CYLIN | CPD.BMW401 |
AUTO-SPEED | 290CR00174 |
AUTOFREN S | D3080 |
BBR | 003-10-00201 |
BMW | 34 21 1 154 506 |
BMW | 34 21 1 156 167 |
BMW | 34 21 1 561 670 |
BORG BECK | BBW1009 |
BOSCH | 0 986 475 057 |
BOSCH | F 026 009 057 |
BRAKE ENG | WC1296BE |
BRAKE ENG | WC4269 |
BREMBO | A 12 163 |
BREMSI | BC0106 |
BSF | 04172 |
CAR | 3509 |
CIFAM | 101-463 |
Caliper EP | WR010A |
DEEVO | BI01036 |
DELPHI | LW31203 |
DJ PARTS | AW1382 |
ERT | 300244 |
FEBI | 1722 |
FENOX | K2234 |
FERODO | FHW140 |
FRITECH | CF106 |
FTE | 9210249 |
FTE | R22096C1 |
GIRLING | 5006145 |
HART | 218 498 |
HELLAPAGID | 8AW 355 533-141 |
IMPERGOM | 28781 |
JURID | 212162J |
KAGER | 39-4536 |
KAWE | W4269 |
KRAFT AUTO | 6032540 |
LEMFO | 14987 |
LPR | 4269 |
MAG | 359001300880 |
MAG | 360219230077 |
MAPCO | 2760 |
MAXGEAR | 19-0190 |
METELLI | 04-0463 |
METZGER | 101-463 |
MGA | C1544 |
MGA | PM725544 |
MOTAQUIP | VWC529 |
NK | 801508 |
OPENPARTS | FWC3127.00 |
OPTIMAL | BK-5118N |
OPTIMAL | RZ-3280 |
PATRON | PBC4269 |
PATRON | PRK123 |
PROTECHNIC | PRH2320 |
QUINTON HA | BWC3447 |
REMSA | C1522.11 |
RIDEX | 277W0197 |
ROADHOUS | 1522.11 |
SAMKO | C05090 |
SBS | 1340801508 |
SIGMAUTO | BC0106 |
STELLOX | 05-83050-SX |
SWAG | 99 90 1722 |
TEXTAR | 34038200 |
TOPRAN | 500 502 |
TRISCAN | 8130 11013 |
TRUSTING | CF106 |
TRW | BWH145 |
VALEO | 350738 |
VILLAR | 623.5202 |
WOKING | C1522.11 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.