- Ilość połączeń: 3
- Materiał: Tworzywo sztuczne
- Ciężar [kg]: 0,02
- Dla numeru OE: 076 906 051 A
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABAKUS | 120-08-009 |
ACI AVESA | ACI-0281002710 |
AIC | 53666 |
ASAM | 05959 |
ATOMTEC | DPS1A002 |
AUDI | 03G 906 051 A |
AUDI | 03G 998 059 |
AUDI | 076 906 051 A |
AUDI | 076 906 051 C |
AUDI | 3G 906 051 A |
AUDI | 3G 998 059 |
AUDI | 76 906 051 A |
AUDI | 76 906 051 C |
AUDI | 8E0 131 552 AD |
AUDI | 8E0 131 552 AE |
AUDI | 8E0 131 552 F |
AUDI | 8E0 131 552 K |
AUDI | 8E0 131 552 P |
AUDI | 8E0 131 552 S |
AUTLOG | AS4513 |
AUTOMEGA | 150032810 |
AUTOTEAM | L4315 |
AUTOTEAM | L4315A2 |
Alfa e-Par | AF01707 |
BAPMIC | EF0427220010 |
BBT | DS0309 |
BIRTH | 9000 |
BOGAP | A6121104 |
BORSEHUNG | B11883 |
BSG | BSG 90-837-015 |
BSG | BSG 90-837-016 |
BUGIAD | BSP24927 |
CASCO | CPC73019GS |
CAUTEX | 755122 |
CSV ELECTR | CSP9315 |
CSV ELECTR | CSP9316 |
CSV ELECTR | CSP9319 |
CSV ELECTR | CSP9338 |
DELPHI | DPS00060-12B1 |
DT SPARE P | 11.80625 |
EFI AUTOMO | 292012 |
ELTA AUTOM | EE2704 |
ELTA AUTOM | EE2756 |
ELTA AUTOM | XMS7009 |
ELTA AUTOM | XMS7072 |
EPS | 1.993.264 |
ERA | 550704 |
ERA | 550704A |
ESEN SKV | 17SKV336 |
ESEN SKV | 17SKV781 |
FACET | 10.3264 |
FAE | 16112 |
FARE SA | 31467 |
FARE-MX | 31467 |
FEBI | 40766 |
FISPA | 84.315 |
FISPA | 84.315A2 |
FLAMAR | CPF030037VW |
HART | 551 246 |
HBELPARTS | 70668004 |
HELLA | 6PP 009 409-011 |
HELLA | 6PP 009 409-111 |
HELLA | 6PP 009 409-241 |
HITACHI AU | 137401 |
HJS | 92 09 0922 |
HJS | 92 09 1007 |
HOFFER | 7472315 |
HOFFER | 7472315E |
INTERMOTOR | 16961 |
INTERMOTOR | KXP012 |
INTERMOTOR | LXP004 |
JPG | 1195000400 |
KAWE | 8823 29001 |
KW | 493 264 |
LEMARK | LXP004 |
LUCAS | SEB7047 |
MAG | 215910000300 |
MAXGEAR | 21-0323 |
MDR | EPS-1993 264 |
MEATDORIA | 82315 |
MEATDORIA | 82315E |
MEC-DIESEL | 7370376 |
MEC-DIESEL | 906510 |
METALCAUCH | 50300 |
METZGER | 0906104 |
METZGER | 0906214 |
MEYLE | 114 801 0002 |
MOBILETRON | DP-EU017 |
MOTAQUIP | LVPA193 |
MTETHOMSON | 7600 |
MTETHOMSON | 7603 |
MTR | 12192276 |
NGK | 77297 |
NRF | 708006 |
NTK-EMEA | 77297 |
NTY | ECS-AU-000 |
OSSCA | 13065 |
OSSCA | 20670 |
PATRON | PE60038 |
PIERBURG | 7.11492.02.0 |
PLYOM | P755122 |
QUINTON HA | XEPS112 |
RCAFRANCE | RCAR09 |
REAL | 53276910OE |
RECOFICIAL | CSP9315 |
RECOFICIAL | CSP9316 |
RECOFICIAL | RECSPC73019.1 |
RIDEX | 4272S0017 |
SANDO | SPC73019.1 |
SEAT | 03G 906 051 A |
SEAT | 076 906 051 A |
SEAT | 3G 906 051 A |
SEAT | 76 906 051 A |
SIDAT | 84.315 |
SIDAT | 84.315A2 |
SKODA | 03G 906 051 A |
SKODA | 076 906 051 A |
SKODA | 3G 906 051 A |
SKODA | 76 906 051 A |
STARTVOLT | VS-MP 1802 |
STC | T450300 |
Stark | SKSEP-1500016 |
TOPRAN | 113 738 |
TRICLO | 432631 |
TRISCAN | 8823 29001 |
TTC | 07.17.053 |
VANHE | D7229 |
VEMO | V10-72-1247-1 |
VW | 03G 906 051 A |
VW | 03G 998 059 |
VW | 076 906 051 A |
VW | 076 906 051 C |
VW | 3G 906 051 A |
VW | 3G 998 059 |
VW | 76 906 051 A |
VW | 76 906 051 C |
VW | 8E0 131 552 AD |
VW | 8E0 131 552 AE |
VW | 8E0 131 552 F |
VW | 8E0 131 552 K |
VW | 8E0 131 552 P |
VW | 8E0 131 552 S |
WALKER P | 274-1012 |
WE PARTS | 410590290 |
WE PARTS | 411770009 |
WILMINK | WG1015008 |
WILMINK | WG1429212 |
WILMINK | WG1493927 |
WILMINK | WG1822203 |
WILMINK | WG1964817 |
WILMINK | WG2146846 |
WILMINK | WG2305704 |
WILMINK | WG2308397 |
at autotei | at10720 |
at autotei | at11474 |
vika | 99060750201 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Czujnik ciśnienia spalin EFI AUTOMOTIVE 292001 | EFI AUTOMOTIVE | Brak ceny |
Czujnik ciśnienia spalin KAWE 8823 29001 | KAWE | Brak ceny |
Czujnik ciśnienia spalin WALKER PRODUCTS 274-1012 | WALKER PRODUCTS | Brak ceny |
Czujnik ciśnienia spalin KW 493 297 | KW | Brak ceny |
Czujnik ciśnienia spalin BIRTH 9000 | BIRTH | Brak ceny |
TRICLO 432021 | TRICLO | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Dzisiejsze samochody wyposażone są w liczne czujniki elektryczne, które kontrolują sprawną pracę poszczególnych podzespołów, odpowiadają za komfort oraz bezpieczeństwo jazdy, a także wydłużają czas eksploatacji auta. Czujnik pobiera fizyczne dane wejściowe, które przekształca w sygnał elektryczny kierowany do komputera pokładowego lub bezpośrednio do konkretnych podzespołów, w tym również do silnika.
Można dziś wyróżnić kilka kategorii czujników obecnych w niemal każdym samochodzie, do tego dochodzi co najmniej drugie tyle mierników elektrycznych montowanych w nowocześniejszych pojazdach. Podstawowe czujniki mierzą takie czynniki, jak m.in.: prędkość, prędkość obrotowa, przepływ, ciśnienie czy stężenie gazu.
Jednym z najważniejszych czujników w samochodzie jest sonda lambda, której instalacja w samochodach przeznaczonych na rynek europejski jest dziś obowiązkowa. Znajdująca się w okolicy kolektora wylotowego sonda na bieżąco mierzy poziom tlenu w spalinach, określając w ten sposób ich zanieczyszczenie. Sygnał przekazywany jest do silnika, co umożliwia modyfikację proporcji paliwa i powietrza w mieszance. Niemniej istotną rolę odgrywa czujnik prędkości obrotowej koła, będący nieodłącznym elementem układu ABS, a także czujnik temperatury paliwa i płynów.
Czujniki elektryczne to relatywnie złożone elementy, które wymagają regularnych przeglądów. Czas wymiany zależy od poziomu skomplikowani oraz narażenia na uszkodzenia. Uszkodzenia najczęściej dotyczą awarii układu elektrycznego, przez co wymagają fachowej pomocy. Niektóre części, takie jak choćby wymieniona sonda lambda, ze względu na swoje położenie narażone są natomiast na uszkodzenia mechaniczne. W przypadku tego typu uszkodzenia konieczna jest wymiana elementu.