- Ilość połączeń: 3
- Materiał: Tworzywo sztuczne
- Ciężar [kg]: 0,018
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 86618 |
AIC | 70281 |
ASAM | 05719 |
ASAM | 99513 |
ATOMTEC | DPS1K002 |
AUTLOG | AS5216 |
AUTOTEAM | L43078 |
AUTOTEAM | L4371 |
AUTOTEAM | L4371A2 |
Alfa e-Par | AF05204 |
BLUEPRINT | ADN17420 |
BOSCH | 0 986 280 716 |
CSV ELECTR | CSP3078 |
CSV ELECTR | CSP9371 |
DACIA | 20 81 523 86R |
DACIA | 20 81 576 52R |
DACIA | 82 00 741 321 |
DELPHI | DPS00015 |
DT SPARE P | 6.73260 |
EFI AUTOMO | 292013 |
ELTA AUTOM | EE2849 |
ELTA AUTOM | XMS7161 |
ERA | 550977 |
ERA | 551018 |
ERA | 551578A |
ESEN SKV | 17SKV655 |
ESEN SKV | 17SKV656 |
ESEN SKV | 17SKV779 |
FAE | 16113 |
FEBI | 100854 |
FISPA | 84.3053 |
FISPA | 84.3078 |
FISPA | 84.371 |
FISPA | 84.371A2 |
GEBE | 9 2223 1 |
GM | 093168503 |
GM | 095515330 |
GM | 93168503 |
GM | 95515330 |
HBELPARTS | 70668502 |
HELLA | 6PP 009 409-121 |
HELLA | 6PP 009 409-461 |
HITACHI AU | 137422 |
HJS | 92 09 1029 |
HOFFER | 7472369 |
HOFFER | 74727004 |
HOFFER | 74727019 |
INTERMOTOR | 16968 |
INTERMOTOR | KXP020 |
INTERMOTOR | LXP020 |
JPN | 75E9141-JPN |
KAWE | 8823 10006 |
LEMARK | LXP020 |
LUCAS | SEB7051 |
MAXGEAR | 21-0865 |
MEATDORIA | 82369 |
MEATDORIA | 827004 |
MEATDORIA | 827019 |
MEC-DIESEL | 901266DP |
METZGER | 0906198 |
MEYLE | 36-14 801 0000 |
MOBILETRON | DP-EU008 |
MOTAQUIP | LVPA306 |
MTETHOMSON | 7614 |
NGK | 77301 |
NISSA | 22755-5X20C |
NISSA | 22770-00Q0A |
NISSA | 22770-9604R |
NISSA | 22771-1FE0A |
NRF | 708004 |
NTK-EMEA | 77301 |
NTY | ECS-NS-001 |
OPEL | 44 06 819 |
OPEL | 44 20 807 |
PIERBURG | 7.11457.08.0 |
PIERBURG | 7.11492.06.0 |
PREX | P150166 |
QUINTON HA | XEPS118 |
QUINTON HA | XEPS159 |
RECOFICIAL | CSP3078 |
RECOFICIAL | CSP9371 |
RENAU | 20 81 523 86R |
RENAU | 20 81 576 52R |
RENAU | 82 00 741 321 |
RIDEX | 4272S0002 |
SIDAT | 84.3053 |
SIDAT | 84.3078 |
SIDAT | 84.371 |
SIDAT | 84.371A2 |
Stark | SKSEP-1500001 |
TOPRAN | 622 522 |
TRICLO | 436583 |
TRISCAN | 8823 10006 |
VEMO | V38-72-0205 |
WALKER P | 274-1013 |
WE PARTS | 411770021 |
WE PARTS | 411770042 |
WE PARTS | 411770053 |
WILMINK | WG1015015 |
WILMINK | WG1494182 |
WILMINK | WG1804693 |
WILMINK | WG1821382 |
WILMINK | WG1890097 |
WILMINK | WG2192880 |
WILMINK | WG2221963 |
WILMINK | WG2226106 |
NISSAN
|
OPEL
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Dzisiejsze samochody wyposażone są w liczne czujniki elektryczne, które kontrolują sprawną pracę poszczególnych podzespołów, odpowiadają za komfort oraz bezpieczeństwo jazdy, a także wydłużają czas eksploatacji auta. Czujnik pobiera fizyczne dane wejściowe, które przekształca w sygnał elektryczny kierowany do komputera pokładowego lub bezpośrednio do konkretnych podzespołów, w tym również do silnika.
Można dziś wyróżnić kilka kategorii czujników obecnych w niemal każdym samochodzie, do tego dochodzi co najmniej drugie tyle mierników elektrycznych montowanych w nowocześniejszych pojazdach. Podstawowe czujniki mierzą takie czynniki, jak m.in.: prędkość, prędkość obrotowa, przepływ, ciśnienie czy stężenie gazu.
Jednym z najważniejszych czujników w samochodzie jest sonda lambda, której instalacja w samochodach przeznaczonych na rynek europejski jest dziś obowiązkowa. Znajdująca się w okolicy kolektora wylotowego sonda na bieżąco mierzy poziom tlenu w spalinach, określając w ten sposób ich zanieczyszczenie. Sygnał przekazywany jest do silnika, co umożliwia modyfikację proporcji paliwa i powietrza w mieszance. Niemniej istotną rolę odgrywa czujnik prędkości obrotowej koła, będący nieodłącznym elementem układu ABS, a także czujnik temperatury paliwa i płynów.
Czujniki elektryczne to relatywnie złożone elementy, które wymagają regularnych przeglądów. Czas wymiany zależy od poziomu skomplikowani oraz narażenia na uszkodzenia. Uszkodzenia najczęściej dotyczą awarii układu elektrycznego, przez co wymagają fachowej pomocy. Niektóre części, takie jak choćby wymieniona sonda lambda, ze względu na swoje położenie narażone są natomiast na uszkodzenia mechaniczne. W przypadku tego typu uszkodzenia konieczna jest wymiana elementu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.