- Napięcie [V]: 12
- Ilość połączeń: 10
- Ciężar [kg]: 0,020
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AIC | 55000 |
AUDI | 1K0 959 654 |
AUTLOG | AS4874 |
AUTOTEAM | L6023 |
AUTOTEAM | L6023A2 |
Alfa e-Par | AF04431 |
BAPMIC | BF0318420001 |
BOGAP | A7114103 |
BORSEHUNG | B11443 |
CASCO | CSS73301AS |
CAUTEX | 770019 |
CSV ELECTR | CAD6023 |
CSV ELECTR | CAD6023C |
DIPASPORT | SX016DPSN |
DIPASPORT | SX016N |
ERA | 450010 |
ESEN SKV | 17SKV383 |
FARE SA | 30225 |
FISPA | 86.023 |
FISPA | 86.023A2 |
HBELPARTS | 70604020 |
HOFFER | 8093073 |
HOFFER | 8093073E |
LGK | 039081301LGK |
MAXGEAR | 27-0586 |
MEATDORIA | 93073 |
MEATDORIA | 93073E |
METALCAUCH | 50014 |
METZGER | 0900122 |
MTR | 12119950 |
NTY | ECK-VW-003 |
PLYOM | P770019 |
REAL | 36876103BN |
RECOFICIAL | CAD6023 |
RIDEX | 3252S0009 |
SANDO | SSS73301.0 |
SEAT | 1K0 959 654 |
SIDAT | 86.023 |
SIDAT | 86.023A2 |
SKODA | 1K0 959 654 |
STC | T450014 |
SWAG | 30 93 3537 |
Stark | SKSAS-1440008 |
TOPRAN | 115 503 |
TRICLO | 432639 |
VANHE | D9012 |
VEMO | V10-72-1264 |
VW | 1K0 959 654 |
WE PARTS | 411350013 |
WE PARTS | 411350025 |
WILMINK | WG1428923 |
WILMINK | WG1493126 |
WILMINK | WG2263314 |
at autotei | at10699 |
hajus Auto | 9591176 |
vika | 99591803001 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Czujnik kąta skrętu koła kierownicy SIDAT 86.023 | SIDAT | Brak ceny |
Czujnik kąta skrętu koła kierownicy VEMO V10-72-1264 | VEMO | 364,00 zł |
Czujnik kąta skrętu koła kierownicy SWAG 30 93 3537 | SWAG | 259,00 zł |
Czujnik kąta skrętu koła kierownicy NTY ECK-VW-003 | NTY | 219,00 zł |
Czujnik kąta skrętu koła kierownicy MAXGEAR 27-0586 | MAXGEAR | 217,00 zł |
Czujnik klapy przełączającej kolektor dolotowy VIKA 99591803001 | VIKA | 195,00 zł |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ kierowniczy to podstawa w przypadku każdego samochodu. Jest to w końcu jeden z tych systemów samochodowych, obok silnika oraz układu hamulcowego, który ma bezpośredni wpływ na bezpieczną jazdę samochodem. Na prawidłową pracę tego układu wpływa kilka podzespołów, w tym także czujnik do pomiaru kąta skrętu kierownicy.
Czujnik kąta skrętu to podzespół, który umożliwia sprecyzowanie wybranego przez kierowcę kątowego położenia koła kierownicy. Taka informacja jest przekazywana przez magistralę do wszystkich odpowiednich układów w samochodzie: układ wspomagania, systemy ABS/ASR/ESP czy też oświetlenia.
Element ten montuje się zarówno w górnej części wału koła kierownicy, jak i w zespołach przełączników czy też po prostu w pobliżu przekładni kierowniczej. Czujnik do pomiaru kąta skrętu kierownicy występuje w kilku wariantach. Najpopularniejszym i najczęściej stosowanym jest obecnie model, który pracuje na zasadzie magnetorezystencji.
Nie jest to awaryjny podzespół, ale pod wpływem dłuższej eksploatacji może dojść do jego awarii i konieczności wymiany na nowy. Zanim zdecydujecie się na zakup części zamiennej upewnijcie się w instrukcji obsługi pojazdu, jaki czujnik jest dedykowany autu.
Czujniki skrętu mają bowiem różne miejsca zabudowy. Co prawda najczęściej jest to górna część wału koła kierownicy (bezpośrednio pod kołem), ale zdarza się, że producenci samochodów wybrali inne miejsce. Warto to skontrolować, by mieć pewność co do prawidłowego doboru nowej części zamiennej.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.