- Napięcie [V]: 12
- Ilość połączeń: 6
- Ciężar [kg]: 0,07
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BMW | 32 30 6 789 095 |
BMW | 32 30 6 793 632 |
BMW | 37 14 0 141 430 |
BMW | 37 14 0 147 560 |
BMW | 37 14 6 760 232 |
BMW | 37 14 6 763 916 |
BMW | 37 14 6 781 436 |
BMW | 37 14 6 781 438 |
CASCO | CSS75300GS |
CSV ELECTR | CAD6081 |
DIPASPORT | SX015N |
HOFFER | 8093089 |
LANDROVER | SRO105060 |
LANDROVER | SRO105070 |
LANDROVER | SRO105071 |
LGK | OEM039083300 |
MEATDORIA | 93089 |
MINI | 32 30 6 789 095 |
MINI | 32 30 6 793 632 |
MINI | 37 14 0 141 430 |
MINI | 37 14 0 147 560 |
MINI | 37 14 6 760 232 |
MINI | 37 14 6 763 916 |
MINI | 37 14 6 781 436 |
MINI | 37 14 6 781 438 |
SANDO | SSS75300.1 |
VANHE | D9011 |
VEMO | V20-72-0105 |
VEMO | V20-72-0105-1 |
WILMINK | WG1428053 |
BMW
|
LAND ROVER
|
MINI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ kierowniczy to podstawa w przypadku każdego samochodu. Jest to w końcu jeden z tych systemów samochodowych, obok silnika oraz układu hamulcowego, który ma bezpośredni wpływ na bezpieczną jazdę samochodem. Na prawidłową pracę tego układu wpływa kilka podzespołów, w tym także czujnik do pomiaru kąta skrętu kierownicy.
Czujnik kąta skrętu to podzespół, który umożliwia sprecyzowanie wybranego przez kierowcę kątowego położenia koła kierownicy. Taka informacja jest przekazywana przez magistralę do wszystkich odpowiednich układów w samochodzie: układ wspomagania, systemy ABS/ASR/ESP czy też oświetlenia.
Element ten montuje się zarówno w górnej części wału koła kierownicy, jak i w zespołach przełączników czy też po prostu w pobliżu przekładni kierowniczej. Czujnik do pomiaru kąta skrętu kierownicy występuje w kilku wariantach. Najpopularniejszym i najczęściej stosowanym jest obecnie model, który pracuje na zasadzie magnetorezystencji.
Nie jest to awaryjny podzespół, ale pod wpływem dłuższej eksploatacji może dojść do jego awarii i konieczności wymiany na nowy. Zanim zdecydujecie się na zakup części zamiennej upewnijcie się w instrukcji obsługi pojazdu, jaki czujnik jest dedykowany autu.
Czujniki skrętu mają bowiem różne miejsca zabudowy. Co prawda najczęściej jest to górna część wału koła kierownicy (bezpośrednio pod kołem), ale zdarza się, że producenci samochodów wybrali inne miejsce. Warto to skontrolować, by mieć pewność co do prawidłowego doboru nowej części zamiennej.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.