- Napięcie [V]: 12
- Długość [mm]: 455
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 30804 |
A.I.C. | 54611 |
ASAM | 32961 |
AUTLOG | AS4800 |
BENDIX | 058716B |
BOSCH | 0 265 008 298 |
BOSCH | 0 265 008 926 |
BOSCH | 0 265 008 946 |
BREMI | 50218 |
CSV ELECTR | CSG9746 |
DACIA | 479000527R |
DELPHI | SS20364 |
ESEN SKV | 06SKV119 |
FAE | 78219 |
FEBI | 104219 |
FISPA | 84.746-2 |
FISPA | 84.746A2 |
HBELPARTS | 70660571 |
HELLA | 6PU 012 679-341 |
HOFFER | 8290247 |
KAMOKA | 1060128 |
KAWE | 8180 25222 |
LADA | 479000527R |
MEATDORIA | 90247 |
METZGER | 0900917 |
METZGER | 0900918 |
MOBILETRON | AB-EU175 |
MS | 0265008297-PCS-MS |
NTN | ASB155.35 |
OPTIMAL | 06-S815 |
OSSCA | 20693 |
RENAU | 47 90 073 80R |
RENAU | 47 91 178 94R |
RENAU | 82 00 752 604 |
RENAU | 82 00 752 605 |
SIDAT | 84.746-2 |
SIDAT | 84746A2 |
SNR | ASB155.35 |
TEXTAR | 45024300 |
TOPRAN | 701 461 |
TRISCAN | 8180 25222 |
TRW | GBS2557 |
VEMO | 46-72-0127 |
VEMO | 46-72-0128 |
VEMO | V46-72-0127 |
WILMINK | WG1774152 |
DACIA
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Hearth+Buss to niemiecka firma motoryzacyjna, sprzedająca części samochodowe między innymi pod marką Elparts. Hearth+Buss Elparts to autoczęści z różnych kategorii produktowych. Ważną gałęzią działalności przedsiębiorstwa zawsze były elementy układu zapłonowego. Do dzisiaj stanowią one duży odsetek referencji obecnych w katalogu producenta. Cewki zapłonowe Hearth+Buss Elparts to sprawdzona jakość udokumentowana szeregiem certyfikatów. Ponadto, firma produkuje również świece żarowe, przewody zapłonowe i inne części układu.
Producent części samochodowych Hearth+Buss Elparts stale poszerza swoją ofertę. W ostatnich latach wiele referencji przybyło w kategorii elektryki samochodowej oraz oświetlenia. Celem przedsiębiorstwa jest zdobycie pozycji jednego z liderów rynku światowego w tym obszarze. Akumulatory, alternatory, jak również wszelkiego rodzaju czujniki Hearth+Buss Elparts to autoczęści doceniane przez użytkowników oraz fachowców. Podobnie wysoko cenione jest oświetlenie samochodowe Hearth+Buss Elparts. W asortymencie producenta znajdują się wszelkie obowiązkowe, jak i dodatkowe lampy dopasowane do większości samochodów europejskich i azjatyckich. Oczywiście producent oferuje również niezbędne części elektryczne układu oświetlenia samochodowego, takie jak przekaźniki, przełączniki i regulatory.
Hearth+Buss to firma z długą historią, której początek sięga 1925 roku. Od początku przedsiębiorstwo zajmowało się produkcją zapłonów. Dzisiaj oferta producenta jest o wiele bogatsza, a części samochodowe Hearth+Buss Elparts są dystrybuowane również poza macierzyste Niemcy.