- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
- Gwarancja: 5 lat gwarancji
Dodaj opinię
(05.10.2023)
Opinia wystawiona dla Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) HITACHI 131428 (Z obu stron)
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 30001 |
ASHUKI | 171487A |
ATE | 24071113613 |
AUDI | 1H0927807 |
AUDI | 1J0927803 |
AUTOMEGA | 3092708031J0 |
BBT | WSS300 |
BIRTH | 50891 |
BOSCH | 0986594001 |
BOSCH | 986594001 |
BUGIAD | BA71002 |
DELPHI | SS10307 |
ERA | 560001 |
FEBI | 21582 |
FISPA | 84501 |
FLENNOR | FSE50944 |
FTE | BZ3000S |
HBELPARTS | 70660001 |
HELLA | 6PU009106091 |
HOFFER | 8290002 |
INTERMOTOR | 60233 |
INTERMOTOR | AB1043 |
INTERMOTOR | ALB208 |
JOHNS | ABS003 |
JPG | 1197100370 |
JPG | 927290001 |
KAMOKA | 1060037 |
KAWE | 0900064 |
KRAFT AUTO | 9410010 |
MAPCO | 86804 |
MEATDORIA | 90002 |
METZGER | 0900064 |
METZGER | 900064 |
MEYLE | 1009270003 |
NK | 294701 |
OPTIMAL | 06S043 |
OSSCA | 00918 |
PEX | 410001 |
QUINTON HA | XABS142 |
RUV | 425403 |
SASIC | 9236001 |
SEAT | 1H0927807 |
SEAT | 1J0927803 |
SIDAT | 84501 |
SKODA | 1H0927807 |
SKODA | 1J0927803 |
ST-TEMPLIN | 010409108482 |
ST-TEMPLIN | 10409108482 |
SWAG | 30921582 |
TEXTAR | 45000100 |
TOPRAN | 109752 |
TRW | GBS2500 |
TTC | 0735153 |
VDO | S105705001Z |
VEMO | V10720924 |
VW | 1H0927807 |
VW | 1J0927803 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Hitachi to koncern technologiczny z siedzibą w Tokio, który powstał w 1910 roku. W skład grupy wchodzi 141 spółek zatrudniających ponad 11 000 pracowników. W Polsce mieści się m.in. siedziba Hitachi Capital Polska, która specjalizuje się w wynajmie samochodów.
Grupa Hitachi działa w różnych sektorach światowej gospodarki, m.in.: IT, energetyka, budownictwo, czy motoryzacja. W przypadku tej ostatniej wielu właścicieli japońskich pojazdów takich, jak chociażby Mazda, Honda, Mitsubishi, czy Subaru w Hitachi znajduje części, które pasują do jego pojazdu.
Ten azjatycki koncern wynalazł m.in. struktury uszczelniające formy dla precyzyjnych czujników przepływu powietrza oraz technologię symulacji systemu xEV, która ceniona jest szczególnie w przypadku pojazdów elektrycznych za ciszę i kontrolę wibracji.
„Smart Brake”, falownik dla „hybryd”, „Showa Eera”…
Hitachi odpowiada także za opracowanie falowników przeznaczonych do pojazdów hybrydowych. Ich dziełem jest również system „Smart Brake”, który obejmuje cztery hamulce elektromechaniczne i oprogramowanie sterujące hamulcem oraz skoordynowana kontrola układu kierowniczego i zawieszenia.
Z kolei rozwiązaniem typowym dla motocykli jest technologia „Showa Eera”, która umożliwia elektroniczne sterowanie istniejącym konwencjonalnym amortyzatorem bez wpływu na jego podstawową wydajność.