- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Długość [mm]: 112
- Średnica zewnętrzna [mm]: 80
- Średnica zabudowy [mm]: 77
- Gwint wewnętrzny [mm]: M22 x 1,5
Dodaj opinię
(07.12.2022)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju ASHIKA 10-ECO147
Producent | Numery OEM |
---|
ALCOFILTER | SP-1005 |
AMC FILTER | HO-822 |
ASHUKI | 0393-7004 |
BBFREDLINE | 38HO007 |
BLUEPRINT | ADH22109 |
BOSCH | 0 451 103 266 |
CHAMPION | E 102 |
DELPHI | FX20019 |
DOYEN | HO822 |
FILTRON | OP593 |
FRAM | PH-8212 |
FRAM | PH6552 |
HBJAKOPART | J1314007 |
HONDA | 15400-P12-004 |
HONDA | 15400-PL2-004 |
HONDA | 15400-PL2-015 |
HONDA | 15400PL1004 |
HONDA | 15400PL2305 |
HONDA | 15400PL2505 |
HONGYAN | 38HO007 |
IPS PARTS | IFL-3407 |
JAPANPAR | FO-407S |
JAPKO | 10407 |
KAISHIN | C807 |
KAVO PARTS | HO-822 |
KNECHT | 09646738 |
KNECHT | OC 256 |
LUCAS_ELEC | EDL 198 |
MAHLE | 09646746 |
MAHLE | OC 256 |
MANN | W 815/82 |
MDR | MOF-3407 |
NIPPARTS | J1314007 |
NPS | H131A07 |
PURFLU | LS898 |
PUROLATOR | L24484 |
QUINTON HA | PH6552 |
QUINTON HA | WL7159 |
SAKURA | C1611 |
SAKURA | C1612 |
SCT | SM 153 |
STELLOX | 20-50587-SX |
TECNECO FI | OL143 |
TECNOCAR | R143 |
UNION | C570 |
VIC | C-807 |
WIXFILTERS | WL7159 |
HONDA
|
ROVER
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
Ashika to marka części samochodowych należąca do koncernu motoryzacyjnego Japanparts. Na rynku części zamiennych firma obecna jest od 1989 roku i plasuje się w gronie liderów sektora importu i dystrybucji części, kompatybilnych z wieloma popularnymi samochodami osobowymi produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej. Części Ashika można znaleźć głównie na rynku wtórnym, ale korzystają z nich także producenci aut podczas wyposażenia fabrycznego poszczególnych modeli samochodów.
Zakres części samochodowych dostarczanych przez firmę Ashika obejmuje sektory mechaniczne, elektryczne i silnikowe. Asortyment części ASHIKA jest jednak stale aktualizowany i rozbudowywany.
Dzięki dużym możliwościom technologicznym, imponującym zdolnościom produkcyjnym i innowacyjnym rozwiązaniom, firma ASHIKA dostarcza pełny pakiet części samochodowych o najlepszych właściwościach technicznych. Ich trwałość, wydajność i niezawodność zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu podczas prowadzenia samochodu.