- Wysokość [mm]: 79,0
- Wymiar gwintu: M 22 X 1.5 - 6H
- Średnica zewnętrzna [mm]: 76
- Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 72
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 63
- Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 1,5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 1510079 |
AKRON-MALÒ | 1510250 |
ALCOFILTER | SP-1422 |
ASHIKA | 10-0L-L06 |
BOSCH | F 026 407 188 |
BOSCH | P 7188 |
CHAMPION | COF100751S |
CITRO | 9808867880 |
CLEANF | DO 5516 |
CLEANF | DO5516 |
COMLINE | EOF280 |
COMLINE | EOF301 |
CONTINENTA | 28.0002-2254.2 |
DIAMAX | DL1326 |
FEBI | 108328 |
FIAT | 9808867880 |
FILTRON | OP 543/1 |
FLEETGUARD | LF16451 |
FOMOCO | BK2Q-6714-AA |
FOMOCO | BK2Q-6714-BA |
FORD | 1812 551 |
FORD | 2128 722 |
FRAM | PH11929 |
GUD | Z 669 |
HBJAKOPART | J1315030 |
HEN | H90W34 |
HIFI FILTE | SO 9076 |
JAPANPAR | FO-L06S |
KOLBENSCHM | 50 019 006 |
KOLBENSCHM | 50019006 |
KOLBENSCHM | 9006-OS |
LANDROVER | LR 058104 |
LANDROVER | LR 104384 |
LAUTR | ELH 4455 |
LAUTR | ELH 4465 |
MAG | 153071762344 |
MAG | 153071762449 |
MAG | 153071762597 |
MAG | 71762344 |
MAG | 71762449 |
MAG | 71762597 |
MAHLE | OC 1252 |
MANN | W 7050 |
MANN | W7050 |
MAPCO | 61403 |
MAXGEAR | 26-1220 |
MEATDORIA | 15587 |
MEC-DIESEL | 401390 |
MECAFILTER | ELH4455 |
MECAFILTER | ELH4465 |
MEYLE | 11-14 322 0004 |
MEYLE | 7143220020 |
MGA | FH1178 |
MULLER FIL | FO611 |
MULLER FIL | FO620 |
OPTIMAL | OP-FOF40221 |
PEUGE | 9808867880 |
PURFLU | LS1051 |
QUINTON HA | QFL0320 |
SCT | SM 5016 |
SOFIMA | S 3584 R |
SOGEFIPRO | FT1615 |
STELLOX | 20-50749-SX |
TECNOCAR | R1030 |
UFI | 23.584.00 |
VAICO | V24-0021 |
VAICO | V25-2050 |
WIXFILTERS | WL7523 |
CITROËN
|
FORD
|
LAND ROVER
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.
Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.