- Ograniczenia producenta: Bosch System
- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Średnica zewnętrzna [mm]: 82
- Średnica wewnętrzna [mm]: 30
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 30
- Wysokość [mm]: 77
Dodaj opinię
(18.08.2018)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB168
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB211
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FN160
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | ACD 8069 E |
ALCOFILTER | MD-393 |
AMC FILTER | SF-9954 |
ARMAFILT | OBG-83/77.0 |
ASAS | AS 3522 |
ASHIKA | 30-ECO006 |
ASHIKA | 30-ECO011 |
BLUEPRINT | ADK 82324 |
BLUEPRINT | ADK 82325 |
BOSCH | 1 457 030 013 |
BOSCH | A 450 660 341 |
BOSCH | N0013/1 |
CHAMPION | L 251 |
CITRO | 1906 51 |
CITRO | 1906 A1 |
CITRO | 1906 C5 |
CLEANF | MG 080 |
COMLINE | EFF048 |
COOPE | FEM 4152 |
COOPERSFIA | FA5536 |
COOPERSFIA | FA5536 ECO |
COOPERSFIA | FT5536 |
DELPHI | FF20063 |
DELPHI | HDF536 |
FEBI | 32097 |
FIAT | 9401906508 |
FILFILTER | MFE 1363 |
FILFILTER | MFE 1363 MB |
FILMAR | EFF1016 |
FILTRON | PE 816/3 |
FRAD | 27.44.47/30 |
FRAM | CG8953 |
FRAM | CG8953 ECO |
GIF | FI 527 |
GUD | M 37 |
HBJAKOPART | J1338024 |
HBJAKOPART | J1338029 |
HEN | E62KP D91 |
HOFFER | 7690265 |
JAPANPAR | FC-ECO006 |
JAPANPAR | FC-ECO008 |
JAPANPAR | FC-ECO011 |
JAPANPAR | JFC-ECO006 |
JAPANPAR | JFC-ECO008 |
JAPANPAR | JFC-ECO011 |
KOLBENSCHM | 434-FX |
KOLBENSCHM | 50 013 434 |
LAUTR | ELG 5237 |
LAUTR | G05 |
MAG | 71760861 |
MAG | FD 505 |
MAHLE | KL245 |
MAHLE | KX 446D |
MAHLE | KX 87 D |
MAHLE | KX 87 D ECO |
MANN | PU922X |
MAPCO | 63222 |
MEATDORIA | 4265 |
MEATDORIA | 4852 |
MECAFILTER | ELG5237 |
MISFAT | F691 |
MISFAT | F699 |
NIPPARTS | J1338029 |
P.B.R. | AG-3395 |
PEUGE | 1901 56 |
PEUGE | 1901 59 |
PEUGE | 190162 |
PEUGE | 1906 50 |
PEUGE | 1906 51 |
PEUGE | 1906 A1 |
PEUGE | 1906 C5 |
PURFLU | C482 |
PUROLATOR | F 58238 |
PUROLATOR | F59228 |
PZL | WP1535X |
SCT | SC 7038 |
SCT | SC 7038 P |
SOFIMA | S 6691 N |
SUZUK | 15412-67G00 |
SUZUK | 15412-67G00-000 |
SUZUK | 15412-86CT0 |
SUZUK | 15412-86CT0-000 |
TECNOCAR | N301 |
TEHO | 7242 |
UFI | 26.691.00 |
UNICO F. | EFP 875 X |
VALEO | 587901 |
WIXFILTERS | WF8195 |
CITROËN
|
FIAT
|
LANCIA
|
PEUGEOT
|
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: