Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr paliwa VAICO V10-0657

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
V10-0657
Filtr paliwa VAICO V10-0657
  • Filtr paliwa VAICO V10-0657 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 204,00 zł
104,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
VAICO
Seria:
Oryginalna jakożż VAICO
Jednostka:
sztuka
EAN:
4046001359033
Wysokość [mm]:
188
Rodzaj filtra:
Filtr przykręcany

Wśród filtrów przykręcanych, najczęściej można spotkać filtry olejowe, które przykręcane są do podstawy filtra lub chłodniczki olejowej. Ten typ filtrów jest jednym z prostszych do wymiany, ponieważ wystarczy odkręcić zużyty filtr i przykręcić nowy, pamiętając oczywiście o mocy dokręcenia, aby nie zruszyć uczelki.

Dowiedz się więcej

Średnica zewnętrzna [mm]:
76
Dolot - sr. [mm]:
10
Wylot - sr. [mm]:
10
Rodzaj paliwa:
Olej napędowy

Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.

Dowiedz się więcej

Ciężar [kg]:
0,5669
Szerokość opakowania [cm]:
10,2
Wysokość opakowania [cm]:
25,1
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Filtr paliwa / obudowa filtra V10-0657 firmy VAICO

Parametry:
  • Wysokość [mm]: 188
  • Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 76
  • Dolot - sr. [mm]: 10
  • Wylot - sr. [mm]: 10
  • Rodzaj paliwa: Olej napędowy
  • Ciężar [kg]: 0,5669
  • Szerokość opakowania [cm]: 10,2
  • Wysokość opakowania [cm]: 25,1
Widok karty produktu w PDF: Filtr paliwa VAICO V10-0657
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla V10-0657 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ALCOZYP SP-1268
AUDI 4F0 127 401 B
AUDI 4F0 127 401 C
AUDI 4F0 127 435
AUDI 4F0 127 435 A
AUTOMEGA 180011210
BLUEPRINT ADV182342
BOSCH 0 450 906 459
CHAMPION CFF100603
CHAMPION L603/606
CLEANF DN1934
COMLINE EFF155
COOPERSFIA FP5935
CUPRA 4F0127435A
DELPHI HDF545
FEBI 30756
FILTRON PP986/2
FRAM P11036
HEN H206WK
HOFFER 4778
JPG 1118703800
KNECHT KL 454
KOLBENSCHM 50014005
MAG 154068314650
MAG 213908584000
MAHLE KL 454
MANN WK 735/1
MEATDORIA 4778
MECAFILTER ELG5316
MULLER FIL FN735
OPTIMAL OP-FFF30091
PURFLU FCS787
QUINTON HA WF8382
RENAU 4F0127435
SCT ST 6117
SEAT 4F0 127 435
SEAT 4F0 127 435 A
SKODA 4F0 127 435
SKODA 4F0 127 435 A
SOFIMA S 4001 NR
SWAG 30 93 0756
TTC 07.38.022
UFI 24.001.00
VAG 4F0 127 401 B
VAG 4F0 127 401 C
VAG 4F0 127 435
VAG 4F0 127 435 A
VALEO 587069
VW 4F0 127 401B
VW 4F0 127 401C
VW 4F0 127 435
VW 4F0 127 435 A
WIXFILTERS WF8382

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Filtr paliwa / obudowa filtra V10-0657 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Które opony zimowe wybrać na sezon zimowy 2024/2025?

Jakie opony zimowe warto wybrać na sezon 2024/2025? TOP 5 godnych polecenia zimówek, które znajdziecie w ofercie iParts.pl

Zima przełomu 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że czas już pomyśleć nad odpowiednimi zimówkami. Ich wybór – wybór opon zimowych – jak zwykle jest kluczowy dla bezpieczeństwa i komfortu jazdy w trudnych, zimowych warunkach atmosferycznych. Na co więc warto się zdecydować? Jakie opony zimowe z oferty iParts.pl warte są polecenia i czym wyróżniają się na tle konkurencji?

czytaj więcej >

Filtr paliwa / obudowa filtra

Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.

W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.

Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.

VAICO

Vaico to niemiecka firma z branży motoryzacyjnej. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją rozmaitych części samochodowych które są dziś dystrybuowane na całym świecie. Specjalnością producenta są zestawy naprawcze do sprzęgieł. Poza tym, części samochodowe Vaico to również standardowe części skrzyni biegów. Firma chwali się ofertą części pasujących do ponad 250 typów skrzyń biegów.

Skrzynie biegów Vaico to doskonale dopracowane części najwyższej jakości. Są one doceniane na całym świecie i stanowią podstawę oferty producenta. Niemniej jednak firma od lat regularnie poszerza swój asortyment, przez co dzisiaj oferuje klientom o wiele więcej, niż tylko zestawy naprawcze skrzyni biegów i same skrzynie. W asortymencie znaleźć można między innymi części silnika i mechanizmów, z którymi współpracuje jednostka napędowa. W kategorii tej znajduje się niemal 500 pozycji. Ponadto, producent tworzy również filtry samochodowe, niezbędne dla bezpieczeństwa silnika i komfortu jazdy. Wysoko cenione przez fachowców są również materiały eksploatacyjne Vaico.

Vaico to firma, która funkcjonuje pod tą marką od 1999 roku. Tym samym jej historia jest stosunkowo krótka. Niemniej jednak Vaico zostało stworzone przez o wiele dłużej działające przedsiębiorstwo Vierol. Marka Vaico to samochodowe części zamienne, przeznaczone na aftermarket. Jednak autoczęści Vaico to produkty najwyższej klasy, które przeważnie dorastają do najwyższych standardów części przeznaczonych do pierwszego montażu.

Cechy Części

Filtr przykręcany
Wśród filtrów przykręcanych, najczęściej można spotkać filtry olejowe, które przykręcane są do podstawy filtra lub chłodniczki olejowej. Ten typ filtrów jest jednym z prostszych do wymiany, ponieważ wystarczy odkręcić zużyty filtr i przykręcić nowy, pamiętając oczywiście o mocy dokręcenia, aby nie zruszyć uczelki.
Olej napędowy
Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze