Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Hak holowniczy BRINK 513800

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
513800
Hak holowniczy BRINK 513800
  • Hak holowniczy BRINK 513800 - fot.1
  • Hak holowniczy BRINK 513800 - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 45 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 1581,00 zł
930,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
BRINK
Jednostka:
sztuka
EAN:
8712762051382
Hak holowniczy:
Ze stałym połączeniem kulowym
Ciężar holowany [kg]:
2400
Obciążenie haka holującego [kg]:
80
Wartość D [kN]:
1200
Ciężar [kg]:
25
Oznaczenie kontrolne:
EC
Kolor:
Czarny
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Hak holowniczy 513800 firmy BRINK

Parametry:
  • Hak holowniczy: Ze stałym połączeniem kulowym
  • Ciężar holowany [kg]: 2400
  • Obciążenie haka holującego [kg]: 80
  • Wartość D [kN]: 1200
  • Ciężar [kg]: 25
  • Oznaczenie kontrolne: EC
  • Kolor: Czarny
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Hak holowniczy 513800 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Które opony zimowe wybrać na sezon zimowy 2024/2025?

Jakie opony zimowe warto wybrać na sezon 2024/2025? TOP 5 godnych polecenia zimówek, które znajdziecie w ofercie iParts.pl

Zima przełomu 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że czas już pomyśleć nad odpowiednimi zimówkami. Ich wybór – wybór opon zimowych – jak zwykle jest kluczowy dla bezpieczeństwa i komfortu jazdy w trudnych, zimowych warunkach atmosferycznych. Na co więc warto się zdecydować? Jakie opony zimowe z oferty iParts.pl warte są polecenia i czym wyróżniają się na tle konkurencji?

czytaj więcej >

Hak holowniczy

Hak holowniczy swego czasu stanowił nieodłączny element większości pojazdów. Krótka wypustka metalowa znajdująca się w tylnej części auta służyła głównie do podłączania przyczepy. Dzisiaj jednak haki holownicze nie są montowane na stałe, gdyż zabrania tego dyrektywa Unii Europejskiej. W użytku znajdują się zatem jedynie konstrukcje, które można bez trudu zdemontować. Z pewnością jest to korzystne dla kierowcy, który nie używając haka holowniczego, może go zdjąć i schować, zmniejszając długość oraz wagę samochodu. Obecnie haki holownicze mają co najmniej dwa zastosowania. Pierwsze to wspomniane podpięcie przyczepy, drugie natomiast to montaż dodatkowego bagażnika – na przykład rowerowego.

Dostępne są dzisiaj różnorodne haki holownicze. Większość modeli jednak wykonana jest w przeważającej części ze stali. Hak holowniczy zbudowany jest z belki zakończonej kulą, która stanowi bodaj najistotniejszy element konstrukcyjny omawianego elementu. Dzięki niej możliwe jest zaczepienie przyczepy. Podstawowe różnice w budowie haków holowniczych dotyczą właśnie kuli, a konkretnie jej montażu. Wciąż powszechne są modele z kulą na stałe przymocowaną do konstrukcji haka holowniczego. W takich hakach kula jest przyspawana. Jednak dostępne są także modele z kulą wkręcaną lub przymocowaną za pomocą śrub.

Przeważnie hak holowniczy nie ulega awariom i nie wymaga wymiany przez cały okres eksploatacji pojazdu. Sporadycznie jednak takie sytuacje się zdarzają. Problem stanowi miejsce ulokowania haka, przez które jest on narażony na wilgoć, a ta powoduje korozję. Pojawienie się rdzy oznacza konieczność wymiany tej części.

BRINK

Brink to największa i najstarsza firma działająca na rynku systemów holowniczych. Grupa Brink powstała w 1960 roku w holenderskim Staphorst. Pod koniec lat 90-tych firma połączyła się ze szwedzkim producentem bagażników Thule, jednak od 2014 roku Brink znów funkcjonuje jako samodzielny producent stając się jednym z największych graczy w branży systemów holowniczych na świecie.

Główna siedziba firmy do dziś znajduje się w Staphorst. Tam oraz w Oosterhout funkcjonują też największe fabryki. Brink posiada swoje filie w Wielkiej Brytanii, Włoszech, Francji, Danii, czy w RPA. Od połowy lat 90. w naszym kraju został otworzony Polski oddział z centralą w Wolsztynie. W czterech zakładach produkcyjnych rocznie powstaje ponad milion haków holowniczych, co przekłada się na szeroką ofertę firmy, która obejmuje ponad dwa tysiące haków holowniczych różnych typów. Każdego roku asortyment powiększa się o dwieście nowych modeli.

Wieloletnia obecność na rynku systemów holowniczych oraz 60-letnie doświadczenie sprawia, że Brink może pochwalić się elastycznymi liniami produkcyjnymi oraz wysokim stopniem automatyzacji. Duża dostępność oferowanych części pozwala realizować zamówienia od ręki, bez względu na markę i model pojazdu. Haki holownicze Brink spełniają wszystkie niezbędne wymogi bezpieczeństwa, dzięki czemu stanowią gwarancję trwałości i niezawodności.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze