- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
- Długość [mm]: 79
- Wysokość [mm]: 59,3
- Grubość [mm]: 14,9
- Numer WVA: 23593
- Oznaczenie kontrolne: ECE R90 APPROVED
- Numer WVA: 23594
- Numer WVA: 23595
Dodaj opinię
(10.11.2022)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet ASHIKA 51-0K-K06 (Oś tylna)
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 37284 |
ADVICS | D2N022 |
ADVICS | SN298P |
APXENERGY | X41040 |
ASHUKI | 1083-1105 |
ASHUKI | 1083-1105J |
BBFREDLINE | 27MI019 |
BLUEPRINT | ADC44248 |
BOSCH | 0 986 424 711 |
BREMSI | BP3057 |
COMLINE | ADB3775 |
COMLINE | CBP3775 |
DELPHI | LP1546 |
FEBI | 170625 |
FERODO | FDB1570 |
FI.BA | FBP4364 |
FTE | BL1811A2 |
HBJAKOPART | J3615011 |
HONGYAN | 27MI019 |
IAP | 704-12025 |
INFINITY P | JCP1570 |
IPS PARTS | IBR-1592 |
JAPANPAR | PP-592AF |
JAPKO | 51592 |
KAISHIN | FK6086 |
KAVO PARTS | BP-5526 |
KAVO PARTS | KBP-5512 |
KBP | BP-5526 |
LPR | 05P1029 |
LUCAS_ELEC | GDB3239 |
MDR | MRP-2592 |
METELLI | 2204840 |
MIN | MDB1965 |
MITSUBISHI | 4605A783 |
MITSUBISHI | MN102626 |
MITSUBISHI | MR307415 |
MITSUBISHI | MR389575 |
MITSUBISHI | MZ690027 |
MK K | D6086M |
NIPPARTS | J3615011 |
OPTIMAL | 10433 |
PAGID | T1254 |
PATRON | PBP1570 |
QH BENELUX | 7230 |
QUINTON HA | BP1230 |
REMSA | 750.02 |
RIDEX | 402B0656 |
ROADHOUS | 2750.02 |
STELLOX | 761 002-SX |
STELLOX | 761 002B-SX |
Stark | SKBP-0011029 |
TEXTAR | 2359301 |
TRISCAN | 8110 42022 |
TRW | GDB3239 |
VALEO | 598778 |
ZIMMERMANN | 23593.150.1 |
MITSUBISHI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Ashika to marka części samochodowych należąca do koncernu motoryzacyjnego Japanparts. Na rynku części zamiennych firma obecna jest od 1989 roku i plasuje się w gronie liderów sektora importu i dystrybucji części, kompatybilnych z wieloma popularnymi samochodami osobowymi produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej. Części Ashika można znaleźć głównie na rynku wtórnym, ale korzystają z nich także producenci aut podczas wyposażenia fabrycznego poszczególnych modeli samochodów.
Zakres części samochodowych dostarczanych przez firmę Ashika obejmuje sektory mechaniczne, elektryczne i silnikowe. Asortyment części ASHIKA jest jednak stale aktualizowany i rozbudowywany.
Dzięki dużym możliwościom technologicznym, imponującym zdolnościom produkcyjnym i innowacyjnym rozwiązaniom, firma ASHIKA dostarcza pełny pakiet części samochodowych o najlepszych właściwościach technicznych. Ich trwałość, wydajność i niezawodność zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu podczas prowadzenia samochodu.