- Ograniczenia producenta: AKEBONO
- Długość [mm]: 88,8
- Grubość 1 [mm]: 14,8
- Wysokość [mm]: 47,6
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Z akustycznym czujnikiem zużycia
- Oznaczenie kontrolne: E1 90R 01025/422
Dodaj opinię
(31.12.2017)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet TRW GDB3438
(10.08.2023)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet TRW GDB3375
(14.02.2023)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet TRW GDB1419
(01.12.2022)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet TRW GDB1330
Producent | Numery OEM |
---|
ACURA | 43022-SXS-000 |
AISIN | BPHO-2001 |
APEC | PAD1066 |
ATE | 13046057112 |
BENDIX-AU | DB1728 |
BENDIX | 572544B |
BENDIX | DB1728 |
BLUEPRINT | ADH24280 |
BORG BECK | BBP1656 |
BORG BECK | BBP1985 |
BOSCH | 0 986 461 006 |
BOSCH | 0 986 494 233 |
BOSCH | 0 986 505 401 |
BOSCH | 0 986 505 957 |
BOSCH | 0 986 AB2 173 |
BOSCH | 0 986 AB2 206 |
BOSCH | 0 986 AB2 385 |
BOSCH | 0 986 AB2 663 |
BOSCH | 0 986 AB3 965 |
BOSCH | 0 986 TB2 182 |
BOSCH | 0 986 TB2 985 |
BOSCH | 0 986 TB3 039 |
BOSCH | F 03B 150 018 |
BRAKE ENG | PA1941 |
BREMBO | P28051 |
BREMBO | P28061 |
DELPHI | LP1507 |
DELPHI | LP1972 |
FERODO | FDB4227 |
FERODO | FSL4227 |
FIRST LINE | FBP3282 |
FTE | BL1807A2 |
FTE | BL1978A2 |
GIRLING | 6134389 |
HBJAKOPART | J3614009 |
HELLA | 8DB 355 012-061 |
HELLA | 8DB 355 020-021 |
HONDA DF | 43022T0TH00 |
HONDA DF | 43022TP6A00 |
HONDA | 06430-S9A-000 |
HONDA | 06430-S9A-010 |
HONDA | 06430-S9A-E00 |
HONDA | 06430-SJF-E00 |
HONDA | 43022-S9A-000 |
HONDA | 43022-S9A-010 |
HONDA | 43022-S9A-E00 |
HONDA | 43022-SXS-000 |
HONDA | 43022-TL0-G50 |
HONDA | 43022-TL0-G51 |
HONDA | 43022-TL0-G52 |
HONDA | 43022-TP6-A00 |
JURID | 572544J |
LPR | 05P1404 |
METELLI | 2201731 |
METZGER | 032552 |
MEYLE | 025 242 3114/W |
MIN | MDB2710 |
MIN | MDB2959 |
MK K | D5066M |
NK | 222634 |
NK | 222647 |
PAGID | T1521 |
PAGID | T1767 |
QH BENELUX | 7783 |
QUINTON HA | BP1181 |
QUINTON HA | BP1590 |
REMSA | 032504 |
REMSA | 032552 |
REMSA | 098700 |
REMSA | 32504 |
REMSA | 32505 |
REMSA | 32552 |
REMSA | 98700 |
RUV | D10867418 |
TEXTAR | 2365201 |
TEXTAR | 2365204 |
TEXTAR | 2423101 |
TEXTAR | 2423105 |
TEXTAR | 2423114905 |
TEXTAR | 2443401 |
TEXTAR | 2443402 |
TRISCAN | 811040014 |
VALEO | 601043 |
VALEO | 606456 |
WAGNER | WBP24434A |
ZIMMERMANN | 242311501 |
ACURA
|
HONDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.