- Parzyste numery artykułów: 10383
- Gwint wewnętrzny [mm]: M16 x 1,5
- Gwint zewn. [mm]: M10 x 1,5
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
- Ciężar [kg]: 0,312
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 32305 |
4U Autopa | A90828 |
4U Autopa | A91833 |
4U | FR-A-91833 |
A.B.S. | 230106 |
ABTEX | BBR3055S |
ACEMARK | 203378 |
AIC | 54162 |
ANKA | 21225-1156 |
APLUS | 12491AP |
ASAM | 70582 |
ASMETAL | 17FR2211 |
AUTO-SPEED | 290RT04434 |
AUTOMEGA | 110007210 |
AYD OE | 91-01380 |
AYD | 9101380 |
AYWIPARTS | AW1310400R |
BBR | 008-50-09155 |
BENDIX | 040656B |
BGA | SR2349 |
BIRTH | RD0044 |
BORG BECK | BTR4785 |
BSG | BSG 30-310-036 |
COMLINE | CTR2009 |
CORTECO | 49400555 |
CORTECO | 49401637 |
DAKAtec | 150091 |
DAYCO | DSS2508 |
DELPHI | TA1619 |
DENCKERMAN | D130033 |
DJ PARTS | DE1212 |
DLZ | TE0847R |
DODA | 1130030128 |
DYS | 22-00769-1 |
EGT | 301394EGT |
ETS | 06.TR.288 |
EUROREPAR | 1634883280 |
FAG | 840 0766 10 |
FAI | SS699 |
FARE SA | RD133 |
FENOX | SP32053 |
FIRST LINE | FTR4785 |
FLENNOR | FL233-B |
FORD USA | 97BX3289AA |
FORD USA | XS7J3289AA |
FORD | 1 026 948 |
FORD | 1 035 690 |
FORD | 1 097 316 |
FORMPART | 1502030 |
FORTUNE LI | FZ1344 |
FR REDAELL | FO-112 |
FRAP | F1643 |
G.U.D. | GSP201174 |
GSP-BR | S070174 |
GSP | S070174 |
HART | 422 337 |
KAGER | 43-0601 |
KAMOKA | 9010055 |
KAWE | 8500 16139 |
KEY PARTS | KTR4785 |
KRAFT AUTO | 4312195 |
KRAFTVOLL | 13020026 |
LEMFO | 21188 01 |
LYNXAUTO | C4066R |
MANDO | MTG055723 |
MAPCO | 49641 |
MAXGEAR | 69-0290 |
MDR | GSP-S070174 |
MERTZ | M-S1340 |
METZGER | 54020602 |
MEYLE | 716 020 0011 |
MGA | DR7436 |
MONROE | L16139 |
MOOG | FD-ES-4156 |
MOTAQUIP | VTR740 |
MS | 21188-PCS-MS |
NK | 5032546 |
OCAP | 0280044 |
OCAP | 0281775 |
OCAP | 280 044 |
OCAP | 281 775 |
OPENPARTS | SSE1139.01 |
OPTIMAL | G1-344 |
OSSCA | 35892 |
PATRON | PS1106R |
PROFIT | 2302-0099 |
QH TALBROS | QR3055S |
QUARO | QS0693/HQ |
QUINTON HA | QR3055S |
REDAELLI R | FO-112 |
REINHOCH | RH01-4036 |
RIDEX | 914T0123 |
RIW | FO2037 |
RODRUNNER | TR-FO-921 |
RTS | 91-00658-1 |
RUV | 915253 |
SASIC | 9006461 |
SBS | 19065032546 |
SIDEM | 3239 |
SKF BRAZIL | VKY 4882 |
SKF | VKDY 314002 |
SPIDAN CHA | 44990 |
STELLOX | 51-00007-SX |
STELLOX | 51-01380-SX |
STELLOX | 51-01380A-SX |
SWAG | 50 71 0036 |
Stark | SKTE-0280123 |
Storm | 47083 |
TALOSA | 42-09129 |
TEKNOROT | FO-921 |
TOPRAN | 301 371 |
TREVI | TRTT2395 |
TRISCAN | 8500 16139 |
TRW | JTE192 |
Technika | RS248 |
VAICO | V25-7028 |
VEMA | 22404 |
WILMINK | WG1995272 |
WILMINK | WG2033249 |
WILMINK | WG2240685 |
WILMINK | WG2291775 |
WILMINK | WG2292667 |
ZEKKERT | SN-2372 |
zentparts | Z10808 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Końcówka drążka kierowniczego to podstawowy element układu kierowniczego w samochodzie, który niestety bardzo często ulega wyeksploatowaniu na skutek przejechanych kilometrów. Prawidłowy stan techniczny końcówek ma wpływ na działanie drążka, który odpowiada za bezpieczeństwo oraz komfort podróżowania samochodem.
Końcówka drążka zawiera tak zwany element elastyczny, zwany w branży motoryzacyjnej przegubem kulowym. To właśnie ten element umożliwia ruch zawieszenia koła samochodowego oraz skręcanie zwrotnicy względem nieruchomej przekładni kierowniczej. W momencie, kiedy na przegubie kulowym pojawi się luz, na kierownicy będą odczuwalne mocne drgania, a układ kierowniczy samochodu nie będzie działał precyzyjnie. Taka sytuacja to znak, że należy wymienić końcówki drążka kierowniczego na nowe.
To co ile należy wymieniać końcówki drążka kierowniczego zależne jest od wielu czynników. Między innymi od rodzaju samochodu oraz jakości użytych części. Ponadto spore znaczenie ma także styl jazdy kierowcy. Nieomijanie dziur oraz wybojów niestety nie wpłynie korzystnie na żywotność poszczególnych podzespołów, w tym końcówek drążka kierowniczego.
Końcówki drążków kierowniczych wymienia się zawsze parami. Przy okazji wymiany warto sprawdzić pozostałe elementy układu kierowniczego w samochodzie, ponieważ ich zużycie eksploatacyjne często zbiega się w czasie. Ponadto awaria końcówek często świadczy o zbliżającej się usterce pozostałych części w układzie kierowniczym.
Przed zakupem nowych końcówek drążka kierowniczego warto dobrze zapoznać się z ofertą poszczególnych producentów. Na rynku części zamiennych znajdziemy całą gamę końcówek do praktycznie każdej marki pojazdu.
Hart to polska firma, działająca w branży motoryzacyjnej od ponad 30 lat. Pierwsze kroki na rynku stawiała w 1990 roku, wprowadzając do sprzedaży kilka produktów. Dzisiaj oferta przedsiębiorstwa jest już w zasadzie kompletna. Znajduje się w niej niemal 500 tys. pozycji, co czyni firmę Hart jednym z największych dystrybutorów części samochodowych w tej części Europy.
Oferowane przez Hart części zamienne to elementy z wielu kategorii. Dobre opinie zbierają między innymi elementy układu napędowego oraz hamulcowego. Firma posiada też szeroką ofertę w zakresie części zawieszenia, układu kierowniczego, czy elektroniki samochodowej. Warto wspomnieć również o akcesoriach Hart. Liczne akcesoria do poszczególnych układów to śruby, zaciski, zawory i wiele więcej. Wszystko to produkty wysokiej jakości, wielokrotnie testowane pod kątem sprawności i bezpieczeństwa działania.
Hart to dystrybutor, który działa pod wieloma markami. Jest to cecha wyróżniająca, rzadka w przypadku dystrybutorów. Wynika z faktu, że części Hart jest bardzo wiele i są różnorodne. Poza częściami zamiennymi i akcesoriami Hart to też eksploatacyjne płyny samochodowe i wyposażenie warsztatu. Firma kieruje swoją ofertę do właścicieli i mechaników samochodów oraz motocykli.