- Wysokość [mm]: 70
- Parzyste numery artykułów: VKDS 476000
- Średnica wewnętrzna [mm]: 12,2
- Średnica zewnętrzna [mm]: 70,1
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
DELPHI | TD1101W |
FAI | SS8197 |
FEBI | 22854 |
KAMPOL | 87-74139-SX |
LEMFO | 3652701 |
MEYLE | 6147100001 |
MONROE | L10846 |
MOOG | OPSB10171 |
NISSA | 55466-00Q0A |
NISSA | 55466-00QAA |
OPEL | 44 12 907 |
OPEL | 44 17 121 |
OPEL | 91165701 |
OPEL | 93856473 |
QUINTON HA | EMS8606 |
RENAU | 82 00 039 132 |
RENAU | 82 00 431 675 |
SASIC | 4005507 |
SIDEM | 809309 |
STELLOX | 8774139SX |
TRISCAN | 850010846 |
VAUXH | 44 12 907 |
VAUXH | 44 17 121 |
VAUXH | 91165701 |
VAUXH | 93856473 |
NISSAN
|
OPEL
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Korpus osi to jeden z elementów zawieszenia, mający za zadanie odciążenie innych części. Zadaniem korpusu osi jest również utrzymanie prawidłowej pozycji wirujących elementów zawieszenia. W samochodach osobowych wirujące elementy to koła, które w czasie jazdy nieustannie się poruszają.
Standardowy korpus osi to niewielki element pozostający w bezpośrednim kontakcie z osią. W czasie jady, zwłaszcza po nierównym terenie, wsparcie korpusu osi zawieszenia jest kluczowe. Rzecz w tym, iż na poszczególne elementy zawieszenia oddziałują wtedy bardzo duże siły. Drżenie kół czy wstrząsy innych części układu zawieszenia sprawiają, że jazda staje się bardzo niekomfortowa. Co gorsza, wspomniane siły mogłyby doprowadzić do zniszczenia pewnych części zawieszenia. Korpus przyjmuje znaczną część siły oddziałującej na zawieszenie, a następnie przenosi ją na podpory. Tym samym nie dochodzi do zniszczeń, a czas możliwej eksploatacji zawieszenia zostaje wydłużony. Niewątpliwie zatem zadanie pełnione przez korpus osi zawieszenia jest bardzo ważne.
Co więcej, korpus bierze również udział w utrzymaniu prawidłowej pozycji kół. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że kontrola odbywa się w odmienny sposób w zależności od sposobu montażu kół do osi. Wyróżnia się osie stałe i obrotowe. W przypadku osi stałej koła są przymocowane za pomocą łożysk do nieruchomej konstrukcji. Natomiast w drugim przypadku miejscem montażu łożysk są podpory osi.
Marka SKF dała się poznać na rynku motoryzacyjnym przede wszystkim z produkcji łożysk tocznych, opraw łożyskowych, a także elementów służących do łożyskowania. Aktualnie oferta marki obejmuje jednak szereg innych części zamiennych, dedykowanych wielu popularnym samochodom produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej.
Firma współpracuje wyłącznie z godnymi zaufania dostawcami, którzy uzyskali certyfikat ISO, zapewniając tym samym najwyższy poziom jakości i trwałość swoich części zamiennych. Wielu właścicieli samochodów uważa, że części samochodowe SKF to elementy równie wytrzymałe co oryginalne części dedykowane na pierwszy montaż.
Początkowo katalog części zamiennych SKF obejmował tylko łożyska. Cieszyły się one dużym popytem, dlatego stosunkowo szybko zdecydowano się na poszerzenie produkcji linii części SKF. W ofercie szwedzkiej marki pojawiło się wiele części dedykowanych poszczególnych systemom i układom w samochodzie (układ chłodzenia, elementy układu kierowniczego, części zawieszenia samochodowego oraz podzespoły silnika i skrzyni biegów).
SKF należy do grona światowych liderów w produkcji części zamiennych do samochodów. Wykorzystuje się je m.in. w seryjnej produkcji wielu renomowanych marek samochodowych – m.in. Volkswagen oraz Saab. Cechą charakterystyczną szwedzkiej marki jest wysoka jakość wykonania, niezawodność oraz długotrwała wytrzymałość.