- Długość 1/Długość 2 [mm]: 73
- Średnica [mm]: 9
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,17
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SL-T700R |
555 | SL-T700R-M |
APEC | AST4362 |
ASHIKA | 106-02-221R |
ASHIKA | 106-02-244R |
ASHUKI | 1491-2302 |
ASVA | 0123-KCH10FR |
BENDIX | 042574B |
BGA | LS9103 |
BGA | LS9123 |
BGA | LS9152 |
BIRTH | BD0070 |
BIRTH | BD0071 |
BLUEPRINT | ADT38545 |
BORG BECK | BDL6928 |
COMLINE | CSL6010 |
CORTECO | 49396556 |
DELPHI | TC1882 |
DYS | 30-87120 |
FAG | 818 0396 10 |
FEBI | 27334 |
FEBI | 34758 |
FEBI | 42955 |
FIRST LINE | FDL6928 |
GSP | S050409 |
GSP | S050443 |
HBJAKOPART | J4972031 |
HBJAKOPART | J4972032 |
HBJAKOPART | J4972043 |
JAPANPAR | SI-221R |
JAPANPAR | SI-244R |
JAPKO | 106221R |
JAPKO | 106244R |
KAMOKA | 9030147 |
KAVO PARTS | SLS-9039 |
KAVO PARTS | SLS-9046 |
KAWE | 8500 13611 |
LYNXAUTO | C7291R |
MAPCO | 51589 |
METZGER | 53052612 |
MEYLE | 30-16 060 0044 |
MGA | SA7469 |
MGA | SA7470 |
MOOG | TO-LS-10582 |
MOOG | TO-LS-7870 |
MOTAQUIP | LVSL793 |
NAPA | NST4362 |
NK | 5114526 |
OCAP | 0583103 |
OPTIMAL | G7-1154 |
OTO_RIW OT | TO4033 |
QUINTON HA | QLS3432S |
QUINTON HA | QLS3965S |
QUINTON HA | QLS3969S |
RTS | 97-04021-1 |
RTS | 97-92570-1 |
SIDEM | 45269 |
SKF | VKDS 841025 |
SPIDAN | 44170 |
STELLOX | 56-98054-SX |
SWAG | 81 92 7334 |
SWAG | 81 93 4758 |
SWAG | 81 94 2955 |
TALOSA | 50-04637 |
TOPRAN | 600 347 |
TOYOT | 48820-26030 |
TRISCAN | 8500 13611 |
VEMA | 250298 |
WILMINK | WG1993096 |
WILMINK | WG2037040 |
WILMINK | WG2037130 |
WILMINK | WG2037136 |
WILMINK | WG2040524 |
WILMINK | WG2252475 |
WILMINK | WG2255833 |
WILMINK | WG2255839 |
WILMINK | WG2288857 |
YAMATO | J62028YMT |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.