- Długość 1/Długość 2 [mm]: 113
- Wymiar gwintu: MM10X1.25 RHT
- Średnica [mm]: 9
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,342
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 73531 |
ALFA | 50515275 |
ALFA | 51806609 |
ALFA | 51978679 |
APEC | AST4363 |
BGA | LS0214 |
BIRTH | BD0004 |
BORG BECK | BDL7226 |
CORTECO | 49400641 |
DELPHI | TC3347 |
DITAS | A2-4282 |
FAG | 818 0594 10 |
FEBI | 36672 |
FIRST LINE | FDL7226 |
FRAP | F5123 |
GSP | S051448 |
ITAL1 | 50515275 |
ITAL1 | 51806609 |
ITAL1 | 51978679 |
KAMOKA | 9030090 |
KAWE | 8500 12613 |
KRAFT AUTO | 4306871 |
LEMFO | 35505-01 |
MAPCO | 59047HPS |
MAXGEAR | 72-3308 |
METZGER | 53057604 |
MEYLE | 216 060 0017/HD |
MOOG | AL-LS-10444 |
MS | 35505-PCS-MS |
Motrio | 8550500762 |
NAPA | NST4363 |
NK | 5111014 |
OCAP | 0507802 |
OCAP | 0582146 |
OPTIMAL | G7-2072 |
QUINTON HA | QLS3788S |
RHIAG | 10.44.736 |
RTS | 97-05835-1 |
SIDEM | 35167 |
SKF | VKDS 442004 |
SPIDAN | 50976 |
STELLOX | 56-00688-SX |
SWAG | 74 93 6672 |
TALOSA | 50-07749 |
TRISCAN | 8500 12613 |
TRW | JTS1315 |
ALFA ROMEO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.