- Długość [mm]: 134
- Wymiar gwintu: M12x1,25
- Średnica wewnętrzna [mm]: 14
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
- Ciężar [kg]: 0,417
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABS | 260157 |
AKRON-MALÒ | 7491 |
BENDIX | 042750B |
BENDIX | 042754B |
BIRTH | 5516 |
BORG BECK | BDL6538 |
CITRO | 508737 |
DELPHI | TC1059 |
DENCKERMAN | D140107 |
DITAS | DSR1005 |
FAI | SS186 |
FEBI | 12840 |
FEBI | 12841 |
FIAT | 1300716080 |
FIRST LINE | FDL6538 |
FLENNOR | FL4729H |
FORTUNE LI | FZ7176 |
FORTUNE LI | FZ8235 |
FRAP | 2228 |
IMPERGOM | 27829 |
IMPERGOM | 27868 |
KAGER | 850169 |
KAMOKA | 9954060 |
LEMFO | 3346501 |
MAPCO | 19366 |
METZGER | 53019318 |
MEYLE | 111600006 |
MEYLE | 11160600006 |
MEYLE | 11160600006S |
MGA | SA5299 |
MONROE | L10602 |
MOOG | CILS3267 |
NK | 5113709 |
OCAP | 0181602 |
OCAP | 0181602-K |
OCAP | 0181602K |
OPTIMAL | G7583 |
PEUGE | 508737 |
PEX | 1201249 |
QUINTON HA | QLS1886S |
QUINTON HA | QLS3586S |
RTS | 97-90502 |
RTS | 9790502 |
RUV | 915800 |
SASIC | 0875375 |
SBS | 19145113709 |
SIDEM | 54060 |
SWAG | 70610003 |
SWAG | 70610009 |
TALOSA | 5008350 |
TOPRAN | 720393 |
TRISCAN | 850010602 |
TRW | JTS643 |
VEMA | 1521 |
CITROËN
|
FIAT
|
PEUGEOT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Frap – to włoska firma powstała w 1932 roku. Koncern specjalizuje się w produkcji części do układu kierowniczego oraz zawieszenia, które od lat ceni sobie bardzo wielu kierowców. Swoje oddziały Frap ma rozlokowane głównie na terenie Italii, poza jednym, który mieści się we Francji.
W asortymencie włoskiego producenta znajdziemy:
Wysoka jakość oferowanych produktów to podstawa!
FRAP stawia na jakość oferowanych przez siebie komponentów, dlatego cały proces produkcji jest nieustannie kontrolowany, począwszy od projektu, na testach końcowych skończywszy.
Zamiłowanie do perfekcji oraz troska o każdy detal zaowocowały współpracą z czołowymi producentami samochodów, którzy bardzo cenią sobie części produkowane przez FRAP.
Co więcej, takie marki, jak: Renault Alpine, Alfa Romeo, KTM, Piaggio, Peugeot Scooters, CNH, AGCO Corporation, Argo Tractors i Same Deutz-Fahr Group zdecydowały się na to, aby włoska marka dostarczała im komponenty na pierwszy montaż.
Dlatego kupując części samochodowe do FRAP masz pewność, że inwestujesz w najlepszą jakość!