- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Materiał: Stal
- Masa [g]: 370
- Ilość montowana w aucie: 2
- Długość [mm]: 270
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21118 |
AKRON-MALÒ | 27082 |
AKRON-MALÒ | 9600485 |
AUTLOG | FT1474 |
BIRTH | BX1390 |
BMW | 31351095694 |
BMW | 31352241254 |
BMW | 31356780847 |
BUGIAD | BAP55144 |
CAUTEX | 201506 |
DAYCO | DSS1021 |
DELPHI | TC932 |
DYS | 30-56832 |
FAG | 818 0063 10 |
FAI | BLR016 |
FARE SA | F0610B |
FEBI | 17377 |
FIRST LINE | FDL6456HD |
GSP | S050056 |
HEYD | BM0440 |
JPG | 1440400400 |
LEMFO | 019360047515 |
LEMFO | 019390047515 |
LEMFO | 17981 |
LEMFO | 17981 02 |
LEMFO | 1798101 |
LEMFO | 1798102 |
MAPCO | 19700 |
MAPCO | 19700HPS |
MAXGEAR | 72-1123 |
METALC/ADL | 04341 |
METZGER | 53009918 |
METZGER | 83009918 |
MEYLE | 316 060 0062 |
MEYLE | 316 060 4607/HD |
MEYLE | 3160604607 |
MEYLE | 3160604607HD |
MONROE | L11608 |
MOOG | BM-LS-0434 |
MOOG | BMLS0434 |
NK | 5111510 |
OPTIMAL | G7-734 |
PEX | 1205399 |
QUINTON HA | QDL3224S |
QUINTON HA | QLS3224S |
RUV | 915062 |
SASIC | 9005057 |
SIDEM | 21163 |
STARLINE | 14.20.735 |
STC | T404341 |
STELLOX | 56-01430-SX |
SWAG | 20 79 0047 |
TEDGUM | 00086018 |
TOPRAN | 500 148 |
TRISCAN | 8500 11608 |
TRW | JTS393 |
TTC | 0831028 |
UNIGOM | 391371 |
VAICO | V20-7089-1 |
VEMO | V2070891 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Original Imperium to firma której początki sięgają 1976 roku. Przedsiębiorstwo zajmuje się handlem częściami zamiennymi do wielu rodzajów pojazdów począwszy od samochodów osobowych, po samochody dostawcze.
Części oferowane przez Original Imperium są kompatybilne ze wszystkimi najpopularniejszymi modelami pojazdów. Dzięki wypracowanej przez ponad 40 lat pozycji na rynku, Original Imperium postrzegany jest jako dystrybutor części wysokiej klasy charakteryzujących się niezawodnością oraz innowacyjnymi rozwiązaniami.
Nowoczesny, zautomatyzowany i wysoko rozwinięty system logistyczny pomaga poszerzać ofertę o nowe produkty. W skład wiodących części samochodowych wchodzą głównie amortyzatory oraz elementy zawieszenia. Marka Original Imperium nawiązuje współprace z nowymi producentami, których produkty znajdują się w ofercie. Firma spełnia obowiązujące na rynku standardy części zamiennych, czego potwierdzeniem są liczne certyfikaty. Wszystkie oferowane części są starannie wyselekcjonowane tak, by spełniały potrzeby konsumentów.