- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Ilość na oś: 2
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
- Skok gwintu [mm]: 1,5
- Długość [mm]: 285
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z nakrętkami
Dodaj opinię
(22.06.2017)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TOPRAN 700 473 (Oś przednia, z lewej strony)
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21124 |
4U | RN-F-96031 |
A.B.S. | 260378 |
ACEMARK | 205833 |
AIC | 73796 |
AISIN | JRSRE-001 |
AKRON-MALÒ | 18450 |
APEC | AST4073 |
ASAM | 70649 |
ASAM | 80594 |
ASHUKI | PAL5-2055 |
ASMETAL | 26RN5605 |
ASVA | 2423-001 |
AUTLOG | FT1537 |
AUTOMEGA | 110116410 |
AUTOMOTOR | PSD6159 |
AYD | 9602022 |
AYD | 9605853 |
AYWIPARTS | AW1350354LR |
BBR | 001-10-22702 |
BENDIX | 042970B |
BGA | LS7303 |
BIRTH | BX0075 |
BORG BECK | BDL6730 |
BORG BECK | BDL6730HD |
BORG BECK | BDL7100 |
BSG | BSG 75-310-079 |
CAUTEX/ADL | 020919 |
CAUTEX | 020919 |
COMLINE | CSL7082 |
CORTECO | 49398503 |
CTE | CSL10003 |
DAYCO | DSS1023 |
DEEZA | RE-L120 |
DELPHI | TC1362 |
DENCKERMAN | D140278 |
DITAS | A2-5023 |
DITAS | DSR1018 |
DJ PARTS | DL1231 |
DÜRER | BS20603 |
ETS | 22.LB.902 |
EUROBRAKE | 59145112520 |
EUROREPAR | 1634891980 |
EUROREPAR | 1634908680 |
FAG | 818 0208 10 |
FAI | BLR036 |
FAI | SS2470 |
FARE SA | F0025R |
FAST | FT20539 |
FEBEST | 0523-DEMNF |
FEBI | 21015 |
FENOX | LS11101 |
FERRON | TOP32290010 |
FIRST LINE | FDL6730 |
FIRST LINE | FDL6730HD |
FIRST LINE | FDL7100 |
FLENNOR | FL10199-H |
FLENNOR | FL774-H |
FORMPART | 2208009 |
FORMPART | 2208009-XL |
FORTUNE LI | FZ7177 |
FR REDAELL | R-501 |
FR REDAELL | R-501K |
FRAP | 2612 |
FRAP | F2612 |
G.U.D. | GSP301104 |
GMB | 1016-0020 |
GSP | S050392 |
IMPERGOM | 36836 |
INDELDIS | SU51590 |
ITN | 06-885-G7 |
JPG | 4340400200 |
JPG | 4340400209 |
KAGER | 85-0286 |
KAMOKA | 995666 |
KAVO PARTS | SLS-10005 |
KAWE | 8500 25603 |
KEY PARTS | KDL6730 |
KLAXCAR | 47207z |
KRAFT AUTO | 4305024 |
LEMFO | 28334 01 |
LEMFO | 28334 02 |
LYNXAUTO | C7275LR |
MAPCO | 49124 |
MAPCO | 49124HPS |
MAXGEAR | 72-1410 |
MAXGEAR | 72-3249 |
MDR | GSP-S050392 |
MERCE | 415 320 01 89 |
MERCE | A415 320 01 89 |
METALCAUCH | 04628 |
METZGER | 53049618 |
METZGER | 83049618 |
MEYLE | 16-16 060 0004/HD |
MEYLE | 16-16 060 0018 |
MGA | SA5240 |
MONROE | L25603 |
MOOG | RE-LS-2088 |
MOTAQUIP | VSL887 |
MOTRIO | 8660005542 |
MS | 28334-PCS-MS |
NK | 5112520 |
NK | 5112534PRO |
OCAP | 0503898 |
OPENPARTS | SSL1016.11 |
OPTIMAL | G7-885 |
OSSCA | 17926 |
Omnicraft | 2394511 |
PATRON | PS4184-HD |
PEX | 12.05.519 |
PROFIT | 2305-0435 |
QF | QF13D00060 |
QH BENELUX | QLS3331S |
QUARO | QS5891/HQ |
QUARO | QS8335/HQ |
QUICKSTEER | LS7055 |
QUINTON HA | QLS3331S |
RENAU | 8200 166 159 |
RENAU | 8200 669 065 |
RIW | RN4005 |
RIW | RN4005P |
RTS | 97-90491 |
RUV | 915577 |
RYME | 4409001 |
SASIC | 4005146 |
SBS | 19145112520 |
SIDEM | 5666 |
SKF | VKDS 346000 |
SPIDAN | 57033 |
STARLINE | 36.82.735 |
STARMANN | SS-8996 |
STC | T404628 |
STELLOX | 56-02022-SX |
SWAG | 60 92 1015 |
TALOSA | 50-06290 |
TALOSA | 5006290 |
TEDGUM | 00583716 |
TEKNOROT | R-520 |
TREVI | TRTT4600 |
TRICLO | 785099 |
TRISCAN | 8500 25603 |
TRW | JTS463 |
TTC | 02.30.319 |
UNIGOM | 391251 |
URO PARTS | 31351095664 |
VAICO | V46-0040 |
VEMA | 23761 |
VEMA | 250066 |
VEMA | 26459 |
WILMINK | WG1993013 |
WILMINK | WG2034433 |
WILMINK | WG2040342 |
WILMINK | WG2248350 |
WILMINK | WG2289884 |
ZEKKERT | SS-1132 |
MERCEDES-BENZ
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.
Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.
Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.