- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
- Średnica wewnętrzna [mm]: 41,00
- Średnica zewnętrzna [mm]: 68,00
- Szerokość [mm]: 35,00
Dodaj opinię
(04.08.2022)
Opinia wystawiona dla Łożysko koła FAG 713 6178 70
Producent | Numery OEM |
---|
AUGRO | 5189514 2 |
AUGRO | 51895142 |
IPD | 30-2303 |
IPD | 302303 |
KACO | 4813.1 |
KACO | 48131 |
KLOTZ | 23/03 |
KLOTZ | 2303 |
MS MOTORS | 365 4879 |
QUINTON HA | QWB812 |
RUV | 7712 |
SCHAEFFLER | 713 6230 30 |
SCHAEFFLER | 713623030 |
SKF | VKBA 3219 |
SKF | VKBA 3922 |
SKF | VKBA3219 |
SKF | VKBA3922 |
SNR | R177.12 |
SNR | R177.33 |
SNR | R17712 |
SNR | R17733 |
SPIDAN | 0.026967 |
SPIDAN | 0026967 |
SUZUK | 09269-41001-000 |
SUZUK | 0926941001000 |
SUZUK | 43462-85C00-000 |
SUZUK | 4346285C00000 |
TRIPLEFIVE | 365 4879 |
TRIPLEFIVE | 3654879 |
TRIPLEFIVE | 927.70.88 |
TRIPLEFIVE | 9277088 |
SUZUKI
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
FEBI BILSTEIN 173865 | FEBI BILSTEIN | Brak ceny |
Łożysko koła FEBI BILSTEIN 173913 | FEBI BILSTEIN | Brak ceny |
Łożysko koła SWAG 33 10 6475 | SWAG | Brak ceny |
Łożysko koła FLENNOR FR960501 | FLENNOR | Brak ceny |
Łożysko koła IPD 30-2303 | IPD | Brak ceny |
Łożysko koła NPS S470I08 | NPS | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.
Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.
Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.
Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.
Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.
FAG jest jednym ze światowych liderów w produkcji łożysk dla przemysłu motoryzacyjnego. Marka powstała w 1883 roku i należy do Schaeffler Group, drugiego co do wielkości producenta łożysk na świecie. Fabryki marki FAG znajdują się na całym świecie: w USA, Kanadzie, Portugalii, Włoszech, na Węgrzech, w Austrii i Indiach.
Pod marką FAG produkuje się oryginalne części dla największych marek samochodów: Alfa-Romeo, Daewoo, Seat, Skoda, Ford, Fiat, Opel, Peugeot, Renault, Porsche, Honda, Hyundai, Audi, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Scania , Suzuki, Mercedes-Benz, Toyota, Mazda, BMW, Volkswagen oraz Volvo. Pod znakiem towarowym FAG można znaleźć jednak także szereg części zamiennych, przeznaczonych na niezależny rynek wtórny.
Łożyska kół samochodowych to największa linia produkcyjna marki FAG. Wykonane z trwałych materiałów odpornych na korozję i ścieranie. Na uwagę zasługuje fakt, że elementy uszczelniające i smary stosowane w niektórych komponentach mogą wytrzymać temperaturę nawet powyżej 120 ° C. Ponadto dzięki doskonałej konstrukcji i optymalnemu współczynnikowi tarcia, łożyska FAG wytwarzają niewielki hałas.