- Grubość [mm]: 1,3
- Ciężar [kg]: 0,002
- Kształt: Kształt A
- Materiał: Miedz
- Średnica wewnętrzna [mm]: 12,5
- Średnica zewnętrzna [mm]: 16,7
- DIN / ISO: 7603
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABARTH | 10261060 |
AJUSA | 21012200 |
ALFA | 10261060 |
CAUTEX | 751985 |
CHRYS | 10261060 |
CORTECO | 005542H |
CORTECO | 005542S |
DT SPARE P | 4.20503 |
ELRING | 110.604 |
FA1 | 014.810.010 |
FA1 | 014.810.100 |
FARE SA | 19910 |
FEBI | 27532 |
FIAT | 10261060 |
INNOC | 10261060 |
IVECO | 10261060 |
JEEP | 10261060 |
LANCIA | 10261060 |
METALCAUCH | 39207 |
PLYOM | P751985 |
STC | T439207 |
SWAG | 20 92 7532 |
VAICO | V20-1805 |
WILMINK | WG1084949 |
WILMINK | WG1219863 |
WILMINK | WG1219864 |
WILMINK | WG1427930 |
WILMINK | WG1451964 |
ABARTH
|
ALFA ROMEO
|
BMW
|
FIAT
|
JEEP
|
LANCIA
|
LAND ROVER
|
MINI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Miska olejowa silnika spalinowego to element bloku silnika, który pełni rolę zbiornika oleju. To w końcu tam ścieka olej przepompowany przez pompę oleju. Dla prawidłowego funkcjonowania tych elementów bardzo ważne jest, by połączenie miski olejowej z blokiem było szczelne. W tym celu stosuje się specjalną uszczelkę, która zapobiega wydostawaniu się oleju na zewnątrz jednostki napędowej.
Uszczelka miski olejowej to element osprzętu silnika, którego podstawowym zadaniem jest zapewnienie odpowiedniej szczelności pomiędzy silnikiem, a miską oleju, z której to olej jest zasysany przez pompę i tłoczony we wszystkie miejsca, które wymagają nieustannego smarowania. Rola uszczelki jest więc nieoceniona dla funkcjonowania bardzo wielu części w samochodzie a w szczególności silnika.
Nie ma sztywnych ram, kiedy należy wymienić uszczelkę miski oleju na nową. Uszczelka miski olejowej pracuje w bardzo zmiennych warunkach, dlatego z czasem ulega naturalnemu wyeksploatowaniu. Zużycie eksploatacyjne prowadzi do powstania pierwszych nieszczelności i co za tym idzie wycieków oleju. W takim przypadku kierowcy nie pozostaje nic innego jak wymiana uszczelki.
W celu wymiany uszczelki miski olejowej, konieczne jest opróżnienie układu z oleju silnikowego i zdemontowanie miski olejowej. Nie zawsze okazuje się to proste, dlatego wymianę uszczelki zaleca się powierzyć mechanikowi. Ponadto bardzo istotny jest odpowiedni moment dokręcenia śrub na misce oleju a to zrobi tylko fachowiec.
Uszczelka miski olejowej to niedroga w zakupie część samochodowa. Wymiana również nie należy do bardzo kosztownych, dlatego nie warto odwlekać wymiany w czasie.
Metalcaucho to hiszpańska firma założona w 1987 roku Barcelonie jako stowarzyszenie grupy małych fabryk, które wówczas zajmowały się wykonywaniem elementów z gumy, metalu oraz tworzyw sztucznych. Od momentu powstania grupy, jeszcze w latach 80-tych rozpoczął się dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa, co pozwoliło wkroczyć na rynek światowy.
Od początku przedsiębiorstwo miało na celu produkować wysokiej jakości części zamienne, które byłyby alternatywą dla części OE oferowanych przez producentów samochodów. Z biegiem czasu firma Metalcaucho objęła swoją ofertą większość popularnych marek samochodów oferowanych na rynku europejskim, dzięki czemu swoją ofertą była w stanie zaspokoić wielu konsumentów.
Metalcaucho do dziś stawia sobie za cel dostarczanie wszystkich niezbędnych części samochodowych potrzebnych w czasie eksploatacji pojazdu. Oferta przedsiębiorstwa jest niezwykle atrakcyjna i unikatowa, gdyż wiele produktów, które oferuje Metalcaucho w swojej ofercie nie posiada konkurencja. W fabrykach firmy wytwarzane są nie tylko części eksploatacyjne, ale również szeroka gama części zamiennych, dynamicznie dostosowując się do potrzeb rynku. Przedsiębiorstwo posiada własne ilustrowane katalogi, które zawierają szczegółowe opisy oraz powiązane numery OE, dzięki czemu możliwy jest prawidłowy i bezbłędny dobór potrzebnych części zamiennych.