- Grubość [mm]: 12
- Średnica wewnętrzna [mm]: 56,2
- Średnica zewnętrzna [mm]: 62,0
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- Ciężar [kg]: 0,025
Dodaj opinię
(02.06.2015)
Opinia wystawiona dla Łożysko koła FEBI BILSTEIN 02071 (Oś przednia po obydwu stronach)
(29.01.2015)
Opinia wystawiona dla Łożysko koła FEBI BILSTEIN 17534 (Oś przednia po obydwu stronach)
(26.01.2015)
Opinia wystawiona dla Łożysko koła FEBI BILSTEIN 05543
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 80226 |
3RG | 84200 |
4X4 ESTANF | EST-ZCA3243H |
AKRON-MALÒ | 23845 |
ASHIKA | 154-01-136 |
ASHIKA | ZCA3243H |
AUTOMEGA | 110128810 |
BIRTH | 3470 |
BTA | 471C0218BTA |
CAUTEX | 95.1015 |
CITRO | 3740.19 |
FARE SA | 4719 |
FARE-MX | 4719 |
G.U.D. | GSB001024 |
GOOM | WHS-0001 |
IJS GROUP | 10-1343 |
JAPANPAR | GC-136 |
JAPANPAR | ZC3243H |
JAPKO | 154136 |
JAPKO | ZCJ3243H |
LYNXAUTO | WB-1416 |
MAXGEAR | 28-0420 |
MDR | MCE-3136 |
MDR | MCO-73243 |
METALCAUCH | 04828 |
MOVIS | ASB1041 |
MOVIS | ASB1932 |
MOVIS | ASB1995 |
PEUGE | 3740.19 |
QH TALBROS | QWB3662 |
QUICKBRAKE | 9822 |
QUICKBRAKE | 9822K |
SASIC | 7403193 |
STC | T404828 |
SWAG | 62 92 1616 |
Storm | F4719 |
TOPRAN | 723 482 |
TRICLO | 328701 |
VEMA | 2191 |
alp | ALP-000526 |
alp | ALP-002269 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łożysko koła to podzespół piasty koła samochodowego, który jest zarazem podstawowym elementem każdego auta. To dzięki tym elementom możliwy jest płynny ruch koła samochodowego. Łożyska kół to niestety podzespoły, które z czasem ulegają procesowi eksploatacji. Kierowcy nie pozostaje wówczas nic innego, jak ich wymiana na nowe.
Łożyska kół to elementy stosunkowo trwałe. Pierwsze symptomy zużycia to dopiero przebiegi rzędu 150 tys. kilometrów lub więcej. Wiele zależeć będzie nadal od jakości użytych podzespołów na wyposażeniu fabrycznym pojazdu, stylu jazdy kierowcy oraz ogólnych warunków eksploatacji samochodu.
Typowymi objawami zużytych, wyeksploatowanych łożysk kół, będą m.in. szumy, pochodzące z okolic kół podczas jazdy samochodem. By potwierdzić usterkę, najlepiej umieścić samochód na podnośniku i sprawdzić, czy na kole znajdują się luzy. Do przedwczesnego zużycia dochodzi z reguły na skutek nadmiernego nacisku wywieranego na łożyska kół podczas agresywnej jazdy, w trakcie dynamicznego pokonywania nierównych nawierzchni a także w przypadku zbyt dużego i częstego obciążania samochodu.
Wymiany łożysk kół najlepiej nigdy nie bagatelizować i nie odkładać w czasie. Całkowite uszkodzenie łożyska może bowiem doprowadzić do kompletnego zablokowania się koła. To bardzo niebezpieczna sytuacja, która może skutkować groźnym wypadkiem. Wymianę zaleca się przeprowadzić w profesjonalnym warsztacie samochodowym – głównie z racji tego, że nowe łożysko powinno być zamontowane przy pomocy prasy, by uzyskać równe przyłożenie sił.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.