- Rodzaj mocowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Jednostka ilości: Sztuka
- Średnica wewnętrzna [mm]: 16
- Ciężar netto [kg]: 0,31
Dodaj opinię
(05.06.2013)
Opinia wystawiona dla Tuleja wahacza NK 5104739
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 235651 |
BENDIX | 043181B |
BORG BECK | BSK5939 |
BORG BECK | BSK5998 |
COMLINE | CRB3086 |
DELPHI | TD249W |
EURODEAL A | 89 05 013 |
FAI | SS413 |
FEBI | 01837 |
FEBI | 28100 |
FIRST LINE | FSK5939 |
FIRST LINE | FSK5998 |
JPG | 1240200800 |
JPG | 1240200809 |
JPG | 1240201100 |
JPG | 1240201109 |
LEMFO | 12227 01 |
LEMFO | 12227 02 |
LEMFO | 25350 01 |
MAPCO | 33714 |
MAPCO | 33714/1 |
MAPCO | 33714/2 |
METZGER | 5-SB6 |
METZGER | 52002818 |
METZGER | 52057208 |
MEYLE | 614 035 0002/HD |
MOOG | OP-SB-1377 |
MOTAQUIP | VSK689 |
OCAP | 1215129 |
OPEL | 0352348 |
OPEL | 0352348S1 |
OPEL | 3 52 348 |
OPEL | 352348S1 |
OPEL | 90268463 |
OPTIMAL | G9-594 |
QUINTON HA | EMS1865 |
QUINTON HA | EMS2206 |
REDAELLI R | 5-SB6K |
RUV | 985313 |
SASIC | 9001516 |
SBS | 19125103602 |
SIDEM | 809604 |
STARLINE | 32.12.741 |
SWAG | 40 60 0004 |
SWAG | 40 92 8100 |
TEKNOROT | SB-387 |
TOPRAN | 200 496 |
TRISCAN | 850024810 |
TRW | JBU752 |
VAUXH | 90268463 |
VAUXH | 90268463S1 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Tuleje wahacza to elementy składowe wahacza układu zawieszenia samochodowego, które montuje się w celu wytłumienia drgań przenoszonych z drogi, po której porusza się pojazd. Tuleje to niestety najczęściej zużywające się elementy zawieszenia samochodowego. Zła kondycja polskich dróg sprawia, że trwałość tulei oscyluje w granicach zaledwie 15 tysięcy kilometrów.
Do zużycia eksploatacyjnego tulei wahacza dochodzi na skutek wyrabiania się gumy. Tuleja po prostu dostaje zbyt dużego luzu. Objawia się to uporczywym stukaniem podczas pokonywania nierówności a także szarpaniem podczas ruszania samochodem. Ponadto samochód znacznie gorzej się prowadzi i można zauważyć na oponach samochodowych nierówne zużycie bieżnika na skutek utraty prawidłowej geometrii kół.
Tuleje wahacza warto wymieniać zawsze parami – podobnie jak w przypadku pozostałych części układu zawieszenia. Szybko może okazać się bowiem, że za jakiś czas trzeba będzie wymienić tuleję po drugiej stronie osi samochodu. Po za tym wymiana tulei do kosztownych nie należy, no chyba, że w przypadku tych niewymiennych, gdzie trzeba wymienić po prostu cały komplet wahacza zawieszenia.
Nowe tuleje wahacza powinny być przede wszystkim wysokiej jakości i wytrzymałe, dlatego nie warto przesadnie oszczędzać na ich zakupie. Warto skorzystać z naszej oferty. Zapewniamy części zamienne najlepszych marek, dające kierowcy gwarancję niezawodności na długi czas.
NK to niemiecki producent części samochodowych, dystrybuowanych głównie na terenie Europy. Specjalizacją firmy jest produkcja części układu hamulcowych. W asortymencie znajduje się ponad 1200 modeli tarcz hamulcowych, co oznacza, iż firma spełnia zapotrzebowanie niemal całego rynku. Warto zaznaczyć, że wśród tarcz hamulcowych marki NK znajdują się zarówno standardowe modele przeznaczone do aut osobowych, jak i ultra wytrzymałe tarcze dedykowane pojazdom sportowym. Ponadto, klienci mogą przebierać pośród klocków hamulcowych, a także bębnów, szczęk oraz zacisków. Firma NK specjalizuje się również w produkcji przewodów hamulcowych.
Pomimo że specjalnością NK są elementy układu hamulcowego, niemiecki producent nie ogranicza się tylko do tego typu części. W ofercie przedsiębiorstwa pojawia się również wiele części zawieszenia, które cechuje niezmienna efektywność w każdych warunkach. Zdolność do pracy w niskiej i wysokiej temperaturze to cecha charakterystyczna uszczelek, zacisków i innych drobnych elementów produkowanych przez NK. Równie niezawodne okazują się zwykle amortyzatory, a także sprzęgła produkowane przez niemiecką firmę NK.
NK to firma, która przez cały okres swojego istnienia, który przekroczył już 80 lat, stawia na najwyższą jakość produktów. Wydaje się, że to właśnie ta filozofia pozwoliła marce przetrwać tak długo. Od niemal 2 dekad marka NK jest częścią grupy SBS(wcześniej OBTEC). Dołączenie do innych potentatów rynku motoryzacyjnego miało pozytywny wpływ na rozwój technologiczny części samochodowych produkowanych przez NK.