- Ograniczenia producenta: ATE
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
- Materiał: Żeliwo
- Średnica [mm]: 54
- Parzyste numery artykułów: BHW676E
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | LCA159 |
ATE | 11954195532 |
ATE | 24.3541-9553.5 |
AUDI | 1K0 615 123 |
AUDI | 1K0 615 123 E |
AUDI | 8J0 615 123 A |
AUDI | 8X0 615 123 |
BENDIX | 694441B |
BOSCH | 0 986 473 384 |
BRAKE ENG | CA2291 |
BREMBO | F85198 |
BUDWEG | 343362 |
DELCOREMY | DC83362 |
DELPHI | LC7597 |
DELPHI | LC7598 |
ELSTOCK | 82-0846 |
ERABENELUX | BC63362 |
FERODO | FCL694441 |
FTE | RS541326A0 |
FTE | RX541326A0 |
GIRLING | 7111675 |
GR | WW6179 |
HELLA | 8AC 355 389-171 |
HELLA | 8AN 355 441-411 |
HELLA | 8AN 355 789-171 |
HELLAPAGID | 8AC 355 389-171 |
HELLAPAGID | 8AN 355 789-171 |
JURID | 694441J |
NK | 2147275 |
OPTIMAL | BC-1004L |
REMSA | 9022911 |
REMY | DC83362 |
REMY | RAB94473 |
SBS | 13012147275 |
SEAT | 1K0 615 123 |
SEAT | 1K0 615 123 B |
SKODA | 1K0 615 123 |
SKODA | 1K0 615 123 B |
SKODA | 1K0 615 123 E |
SKODA | 1K0 615 123 F |
SKODA | 1K0 615 123 M |
SKODA | 1Z0 615 123 |
SPIDAN | 403362 |
TEXTAR | 38019400 |
TEXTAR | 38066400 |
TRISCAN | 8170343362 |
UBD | 56011 |
VW FAW | 1KD 615 123 |
VW | 1K0 615 123 |
VW | 1K0 615 123 B |
VW | 1K0 615 123 E |
VW | 1K0 615 123 F |
VW | 1K0 615 123 M |
VW | 6R0 615 123 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Hart to polska firma, działająca w branży motoryzacyjnej od ponad 30 lat. Pierwsze kroki na rynku stawiała w 1990 roku, wprowadzając do sprzedaży kilka produktów. Dzisiaj oferta przedsiębiorstwa jest już w zasadzie kompletna. Znajduje się w niej niemal 500 tys. pozycji, co czyni firmę Hart jednym z największych dystrybutorów części samochodowych w tej części Europy.
Oferowane przez Hart części zamienne to elementy z wielu kategorii. Dobre opinie zbierają między innymi elementy układu napędowego oraz hamulcowego. Firma posiada też szeroką ofertę w zakresie części zawieszenia, układu kierowniczego, czy elektroniki samochodowej. Warto wspomnieć również o akcesoriach Hart. Liczne akcesoria do poszczególnych układów to śruby, zaciski, zawory i wiele więcej. Wszystko to produkty wysokiej jakości, wielokrotnie testowane pod kątem sprawności i bezpieczeństwa działania.
Hart to dystrybutor, który działa pod wieloma markami. Jest to cecha wyróżniająca, rzadka w przypadku dystrybutorów. Wynika z faktu, że części Hart jest bardzo wiele i są różnorodne. Poza częściami zamiennymi i akcesoriami Hart to też eksploatacyjne płyny samochodowe i wyposażenie warsztatu. Firma kieruje swoją ofertę do właścicieli i mechaników samochodów oraz motocykli.