- Tryb pracy: Elektryczny
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
DELPHI | EG10257-12B1 |
ERA | 555040 |
FEBI | 39543 |
FIAT | 55184651 |
FIAT | 55201144 |
FIAT | 55219498 |
FIAT | 71723449 |
FIAT | 71789045 |
FIAT | 71793407 |
FIAT | 71793804 |
FIAT | 73501348 |
HOFFER | 7518043 |
INTERMOTOR | 14319 |
JPN | 75E9428-JPN |
LUCAS_ELEC | FDR159 |
MAPCO | 83714 |
MEATDORIA | 88043 |
OPEL | 58 51 049 |
OPEL | 8 51 364 |
OPEL | 8 51 744 |
OPEL | 93177422 |
OPEL | 93189335 |
OPEL | 93196798 |
PIERBURG | 7.00020.24.0 |
QUINTON HA | XEGR81 |
SIDAT | 83.632 |
SWAG | 40 93 9543 |
TRISCAN | 8813 24012 |
VEMO | V40-63-0016 |
VEMO | V40-63-0016-1 |
FIAT
|
LANCIA
|
OPEL
|
SUZUKI
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Chłodnica recyrkulacji spalin SWAG 33 10 3682 | SWAG | Brak ceny |
Zawór EGR DIEDERICHS 1301009 | DIEDERICHS | Brak ceny |
Zawór EGR NPS S564I01 | NPS | Brak ceny |
Zawór EGR LUCAS LEV0016 | LUCAS | Brak ceny |
Zawór EGR ASSO 70.0111 | ASSO | Brak ceny |
Zawór EGR TMI EG00007 | TMI | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.
Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.
Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.
JPN to dosyć młoda marka, znajdująca się na etapie dynamicznego rozwoju. Jest to dystrybutor części samochodowych, obecny dzisiaj w wielu krajach europejskich. Jak sama nazwa wskazuje, JPN to marka oferująca części do samochodów japońskich. Niemniej w ofercie można znaleźć również liczne podzespoły do pojazdów produkcji koreańskiej, a nawet chińskiej. Producent specjalizuje się zatem w częściach do samochodów azjatyckich, ze szczególnym naciskiem na podzespoły do aut japońskich.
Części JPN to podzespoły z wielu kategorii. Wysoko cenione są filtry JPN, a wśród nich filtry paliwa i powietrza. Dystrybutor posiada w ofercie zarówno kompletne filtry, jak i wkłady. W asortymencie można znaleźć również wiele części silnikowych, układu napędowego, zawieszenia i układu kierowniczego. Oferta nie jest jeszcze kompletna, jednak już dzisiaj zaspokaja potrzeby niemal całego europejskiego parku samochodowego. Natomiast każdego roku w katalogu pojawia się wiele nowych pozycji. Wszystko po to, aby ostatecznie zaspokoić potrzeby wszystkich kierowców.
JPN to firma, która bardzo starannie dobiera dostawców. Części JPN to sprawdzone produkty, skonstruowane przez wiodących producentów z Azji i Europy.