- Ilość połączeń: 6
- Ciężar [kg]: 1,0
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Dodaj opinię
(30.07.2015)
Opinia wystawiona dla Konwerter ciśnienia SWAG 40 93 7431
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 45768VV |
ABAKUS | 121-01-081 |
ACI AVESA | AEGR-711 |
AINDE | VI-6042 |
AISIN | AEEGR-020 |
AKS DASIS | 045152N |
ASAM | 74189 |
ASHIKA | 150-00-0903 |
ASSO | 70.0016 |
AUDI | 03G 131 501 J |
AUDI | 03G 131 501 R |
AUDI | 3G 131 501 J |
AUDI | 3G 131 501 R |
AUTEX | 959279 |
AUTEX | 959297 |
AUTLOG | AV6027 |
AUTOMEGA | 250721210 |
AUTOMOTOR | PGR4059 |
AUTOTEAM | L3811 |
AUTOTEAM | L3811AS |
Alfa e-Par | AF07686 |
Alfa e-Par | AF12216 |
BAPMIC | BF0425810061 |
BIRTH | 90028 |
BLOCKSTEM | EGR0029 |
BORGW WAHL | 710931D/1 |
BORGW WAHL | 710931R |
BSG | BSG 90-836-006 |
BTS TURBO | A100043 |
BTS TURBO | A100043BL |
BUGIAD | BGR13104 |
CASCO | CVG73000AS |
CASCO | CVG73000GS |
CAUTEX | 960041 |
CSV ELECTR | CGR4811 |
DA SILVA | GR6059 |
DELPHI | EG10404-12B1 |
DELPHI | EG10404-15B1 |
DELPHI | EG10404-17B1 |
DENCKERMAN | E400009 |
DIPASPORT | EGR025N |
DIPASPORT | EGR025R |
DRI | 717730004 |
Dr.Motor A | DRM211114 |
DÜRER | VR81148 |
ELSTOCK | 73-0004 |
ELTA AUTOM | EE6012 |
ELTA AUTOM | QL2020 |
ELTA AUTOM | XEG9011 |
ENGITECH | ENT500027 |
ERA | 555066 |
ERA | 555066A |
ESEN SKV | 14SKV083 |
ESPABOL PA | ESP00.02849 |
ET ENGINET | ED0200 |
FARE SA | 26602 |
FARE SA | 27249 |
FEBI | 170327 |
FERRON | TOP11450005 |
FISPA | 83.1108 |
FISPA | 83.811 |
FISPA | 83.811A2 |
FISPA | 83.811AS |
FLAMAR | VEF110037HQ |
FLAMAR | VEF110037VW |
FRECCIA | EGR12-124 |
GEBE | 9 3098 1 |
GECO | VE1049 |
GECO | VE1049Q |
HBELPARTS | 70671012 |
HELLA | 6NU 010 171-291 |
HOFFER | 7518102 |
HOFFER | 7518102E |
HOFFER | 7518102R |
HOFFER | 7518602 |
INTERMOTOR | 14328 |
INTFRADIS | 2593 |
IPD | 45-8274 |
IPD | 45-8292 |
JAPANPAR | EGR-0903 |
JAPKO | 1500903 |
JDEUS | EG001000V |
JOHNS | AGR 13 11-097 |
JPG | 1119903300 |
JPN | 75E9377-JPN |
KALE | 349110 |
KAMOKA | 19037 |
KAWE | 8813 29019 |
KRAFT AUTO | 8850027 |
LEMARK | LEGR040 |
LGK | 080081000LGK |
LGK | 080081000OEM |
LUCAS | FDR204 |
LUCAS | LEV0015 |
MABYPARTS | OEV010068 |
MAG | 359000603900 |
MAG | 571822112037 |
MAPCO | 83826 |
MAXGEAR | 27-0238 |
MDR | EEG-VA23 |
MEATDORIA | 88102 |
MEATDORIA | 88102E |
MEATDORIA | 88102R |
MEATDORIA | 88602 |
MEC-DIESEL | 673079DP |
MEC-DIESEL | 673079M |
MEC-DIESEL | 673282P |
METALCAUCH | 93033 |
METALCAUCH | 93879 |
METZGER | 0892431 |
MGA | VA7115 |
MOTAQUIP | LVER186 |
MTR | 12106386 |
NGK | 93082 |
NRF | 48329 |
NTK-EMEA | 93082 |
NTY | EGR-AU-005 |
OSSCA | 34281 |
PATRON | PEGR034 |
PIERBURG | 7.10334.10.0 |
PIM | 40710025 |
PLYOM | P771363 |
PLYOM | P960041 |
PREX | P116014 |
PartsTec | PTA510-0199 |
QUINTON HA | XEGR90 |
RCAFRANCE | EGRCA38 |
RE-EX | 508-00005 |
REAL | 53076000BN |
REAL | 53076000OE |
RECOFICIAL | CGR4811 |
RECOFICIAL | RECSVG73000.0 |
RECOFICIAL | RECSVG73000.1 |
REMAN | R620017 |
RIDEX | 1145E0006 |
SANDO | SVG73000.0 |
SANDO | SVG73000.1 |
SIDAT | 83.1108 |
SIDAT | 83.811 |
SIDAT | 83.811A2 |
SIDAT | 83.811AS |
STC | T493033 |
STC | T493879 |
STELLOX | 01-25000-SX |
Stark | SKEGR-0770005 |
Storm | 9010 |
TMI | EG00005 |
TOPRAN | 639 159 |
TRADEXFRAN | VEGR012 |
TRICLO | 342365 |
TRISCAN | 8813 29019 |
TTC | 07.16.034 |
TURBORAIL | TR00644 |
VDO | 408-275-002-001Z |
VEMA | VE90028 |
VEMO | V10-63-0009 |
WE PARTS | 330690147 |
WE PARTS | 330690148 |
WE PARTS | 330690513 |
WE PARTS | 330690784 |
WE PARTS | 382470079 |
WILMINK | WG1015261 |
WILMINK | WG1032669 |
WILMINK | WG1494508 |
WILMINK | WG1796527 |
WILMINK | WG1977697 |
WILMINK | WG2000728 |
WILMINK | WG2042766 |
WILMINK | WG2136346 |
WILMINK | WG2228681 |
WILMINK | WG2262107 |
at autotei | at20978 |
vika | 11317711001 |
AUDI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.
Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.
Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.