- Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
- Napięcie [V]: 12
- Lokalizacja w aucie: Strona doprowadzająca
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALFA | 717 532 74 |
ALFA | 717 734 93 |
CHEVR | 12578517 |
CHEVR | 12628347 |
CHEVR | 12646783 |
CHEVR | 12655420 |
ERA | 554004 |
ERA | 554004A |
FIAT | 600 062 85 16 |
FIAT | 717 396 79 |
FIAT | 717 532 74 |
FIAT | 717 734 93 |
FISPA | 87.108 |
LANCIA | 600 062 85 16 |
LANCIA | 717 396 79 |
LANCIA | 717 532 74 |
LANCIA | 717 734 93 |
METZGER | 0899011 |
OPEL | 012 35 095 |
OPEL | 012 35 116 |
OPEL | 012578517 |
OPEL | 012628347 |
OPEL | 012646783 |
OPEL | 012655420 |
OPEL | 048 05 105 |
OPEL | 12 35 095 |
OPEL | 12 35 116 |
OPEL | 12578517 |
OPEL | 12628347 |
OPEL | 12646783 |
OPEL | 12655420 |
OPEL | 48 05 105 |
OPEL | 48 14 188 |
PIERBURG | 7.06117.05 |
PIERBURG | 7.06117.05.0 |
SAAB | 12646783 |
SAAB | 12655420 |
VAICO | V401424 |
CHEVROLET
|
OPEL
|
PONTIAC
|
SAAB
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Wałek rozrządu jest używany głównie w silnikach tłokowych (spalinowych), gdzie jest jest częścią mechanizmu rozrządu zaworowego, służy do otwierania zaworów dolotowych i wydechowych zgodnie z harmonogramem projektowym. Choć jest to co raz rzadsze zjawisko, wałek rozrządu można spotkać w starych pompach wtryskowych, w których są używane do uruchamiania elementów pompy. Te elementy dostarczają paliwo do poszczególnych kolektorów dolotowych lub cylindrów.
Wałek rozrządu to pręt, który obraca się i ślizga po maszynie, aby zamienić ruch obrotowy w ruch liniowy. Ta zmiana ruchu jest realizowana przez wałek rozrządu przesuwający się coraz bardziej od osi obrotu, gdy wałek rozrządu jest popychany przez maszynę.
Wałek rozrządu kontroluje zarówno dopływ paliwa, jak i wydalanie spalin. Składa się z kilku promieniowych krzywek, z których każda przesuwa zawory dolotowe lub wydechowe. Ten wałek rozrządu jest połączony z wałem korbowym za pomocą paska, łańcucha lub kół zębatych. Zapewnia to stały czas zaworów w stosunku do ruchu tłoków.
Wałki rozrządu do silników samochodowych są odlewane w całości z żeliwa. W wyjątkowych przypadkach również kute ze stali, następnie obrabiane mechanicznie i częściowo utwardzane, do czego zwykle stosuje się proces hartowania indukcyjnego.
SIDAT to grupa, która funkcjonuje od 1990 roku i prężnie działa oraz rozwija się w dziedzinie elektromechaniki, elektroniki i części zamiennych do klimatyzacji pojazdów. W skład grupy wchodzą takie marki jak SIDAT, KRIOS oraz FISPA. Dzięki połączeniu kilku firm, grupa może oferować kompleksowe i profesjonalne usługi z zakresu oferowania podzespołów i części zamiennych swoim klientom. Centrala grupy znajduje się we Włoszech, w mieście Vinovo.
Grupa SIDAT oferuje szeroki wybór asortymentu dopasowanego do oczekiwań i potrzeb klientów. W ofercie znajdziemy części zamienne do samochodów osobowych oraz dostawczych. Każda z części opatrzona jest wymaganymi certyfikatami gwarantującymi wysoką jakość oraz bezpieczeństwo. Częściami zamiennymi, które możemy znaleźć w ofercie SIDAT są m.in. filtry, silniczki wycieraczek, dmuchawy, elementy wentylacji, paski napędowe, elementy bloku silnika oraz osprzęt, uszczelki, czujniki, elementy instalacji elektrycznej, anteny, termostaty, pompy, elementy układu klimatyzacji oraz wiele więcej.
Obecnie firma znana jest z zastosowania nowoczesnych technologii oraz niezwykłej dbałości o każdy szczegół podczas projektowania i produkcji części zamiennych.