Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zespół zasilający - pompa paliwa HITACHI 2503436

5.0 (3 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
2503436
Zespół zasilający - pompa paliwa HITACHI 2503436
  • Zespół zasilający - pompa paliwa HITACHI 2503436 - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 25 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 803,00 zł
446,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
HITACHI
Jednostka:
sztuka
EAN:
4044079034364
Numer katalogowy:
2503436
Tryb pracy:
Elektryczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:
Z czujnikiem poziomu paliwa
Rodzaj paliwa:
Olej napędowy

Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.

Dowiedz się więcej

Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Zespól zasilajacy, kompletny 2503436 firmy HITACHI

Parametry:
  • Tryb pracy: Elektryczny
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z czujnikiem poziomu paliwa
  • Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (3 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Zespół zasilający - pompa paliwa HITACHI 2503436

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach HITACHI w kategorii Zespól zasilajacy, kompletny

darek

(09.07.2022)

5.0
pasowała do orginaknego miejsca oraz podłączeń idealnie. dziala tak jak powinna. polecam.

Opinia wystawiona dla Zespół zasilający - pompa paliwa HITACHI 133334

Pawel

(13.12.2021)

5.0
Wszystko ok

Opinia wystawiona dla Zespół zasilający - pompa paliwa HITACHI 133385

[email protected]

(12.11.2021)

5.0
Wszystko ok pompa pracuje jak oryginał.

Opinia wystawiona dla Zespół zasilający - pompa paliwa HITACHI 133444

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 2503436 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AIRTEX E10423M
BOSCH 0580303016
BOSCH EKPT31D
CITRO 1525S2
ERA 775164
FIAT 1328162080
FIAT 13281690
FISPA 72202
FISPA 722022
HOFFER 7506502
INTERMOTOR 39087
INTERMOTOR EFP401
INTERMOTOR FP5129
INTERMOTOR LFP192
JPG 4115200209
MAPCO 22332
MAXGEAR 430064
MEATDORIA 76502
MEATDORIA 765021
MESSMER 775164
PEUGE 1525S2
PIERBURG 703794090
QUINTON HA QFP872
SIDAT 72202
SIDAT 722022
VEMO V24090030
WILMINK WG1012766
WILMINK WG1778503

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Zespól zasilajacy, kompletny 2503436 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Które opony zimowe wybrać na sezon zimowy 2024/2025?

Jakie opony zimowe warto wybrać na sezon 2024/2025? TOP 5 godnych polecenia zimówek, które znajdziecie w ofercie iParts.pl

Zima przełomu 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że czas już pomyśleć nad odpowiednimi zimówkami. Ich wybór – wybór opon zimowych – jak zwykle jest kluczowy dla bezpieczeństwa i komfortu jazdy w trudnych, zimowych warunkach atmosferycznych. Na co więc warto się zdecydować? Jakie opony zimowe z oferty iParts.pl warte są polecenia i czym wyróżniają się na tle konkurencji?

czytaj więcej >
Ranking opon wielosezonowych 2024. TOP 10 modeli całorocznych polecanych przez iParts.pl

Ranking opon wielosezonowych 2024. TOP 10 modeli całorocznych polecanych przez iParts.pl

Doświadczenia i opinie zebrane w ciągu kończącego się pomału 2024 roku pozwalają nam tworzyć rankingi najlepszych produktów, jakie znajdziecie w naszym sklepie iParts.pl. Ten konkretny ranking opon wielosezonowych dotyczy roku 2024, jednak z pewnością przyda się każdemu, kto planuje zakup opon całorocznych tak samo w tym, jak i w przyszłym roku. Poznajcie 10 wybranych modeli opon całorocznych, wśród których z całą pewnością znajdziecie coś dla siebie.

czytaj więcej >
Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >

Zespól zasilajacy, kompletny

Pompa paliwa to urządzenie mające za zadanie dostarczać paliwo do silnika. Tym samym pompa w pierwszej kolejności zasysa paliwo ze zbiornika, aby następnie wtłoczyć je do wtryskiwaczy, które przekazują je już bezpośrednio do cylindrów. Bardzo ważne dla poprawnej pracy silnika jest dostarczenie paliwa pod odpowiednio wysokim ciśnieniem, za co również odpowiada pompa paliwa.

Obecnie stosuje się elektryczne pompy paliwa – modele wirnikowe i rotacyjne. Zwykle pompa znajduje się dzisiaj w zbiorniku paliwa. Umiejscowienie jej w tej lokalizacji z jednej strony ma ułatwiać zasysanie paliwa, z drugiej zredukować słyszalny hałas generowany przez silnik pompy. Ponadto, w warunkach zanurzenia w paliwie silnik pompy jest odpowiednio chłodzony i smarowany, co pozwala mu dłużej zachować pełną sprawność.

Niesprawność pompy paliwa znacząco utrudnia prowadzenie pojazdu, czasami wręcz je uniemożliwiając. Jeżeli paliwo nie jest wtłaczane do silnika w odpowiedniej ilości czy też pod odpowiednim ciśnieniem, w czasie jazdy odczuwalne jest szarpanie, silnik może niespodziewane gasnąć, występują również problemy z jego zapalaniem. Czego dotyczą awarie pompy paliwa? Przeważnie problem tkwi w zanieczyszczeniu pompy, które jest spowodowane użytkowaniem niskiej jakości paliwa. Do zanieczyszczenia pompy można również doprowadzić jeżdżąc z niemal pustym bakiem. W takiej sytuacji bowiem urządzenie zasysa zanieczyszczenia, które nawet przy użytkowaniu najwyższej klasy paliwa, gromadzą się na dnie baku. Należy również unikać pozostawiania samochodu na parkingu czy w garażu z niepełnym bakiem, gdyż dochodzi wtedy do skraplania powietrza, które się w nim znajduje, co także stwarza pewne zagrożenie dla pompy paliwa. Poprawnie użytkowana pompa paliwa powinna działać sprawnie przez o najmniej 180-200 tys. km.

HITACHI

Hitachi to koncern technologiczny z siedzibą w Tokio, który powstał w 1910 roku.  W skład grupy wchodzi 141 spółek zatrudniających ponad 11 000 pracowników. W Polsce mieści się m.in. siedziba Hitachi Capital Polska, która specjalizuje się w wynajmie samochodów.

Grupa Hitachi działa w różnych sektorach światowej gospodarki, m.in.: IT, energetyka, budownictwo, czy motoryzacja. W przypadku tej ostatniej wielu właścicieli japońskich pojazdów takich, jak chociażby Mazda, Honda, Mitsubishi, czy Subaru w Hitachi znajduje części, które pasują do jego pojazdu.

Ten azjatycki koncern wynalazł m.in. struktury uszczelniające  formy dla precyzyjnych czujników przepływu powietrza oraz technologię symulacji systemu xEV, która ceniona jest szczególnie w przypadku pojazdów elektrycznych za ciszę i kontrolę wibracji.

„Smart Brake”, falownik dla „hybryd”, „Showa Eera”…

Hitachi odpowiada także za opracowanie falowników przeznaczonych do pojazdów hybrydowych. Ich dziełem jest również system „Smart Brake”, który obejmuje cztery hamulce elektromechaniczne i oprogramowanie sterujące hamulcem oraz skoordynowana kontrola układu kierowniczego i zawieszenia.

Z kolei rozwiązaniem typowym dla motocykli jest technologia „Showa Eera”, która umożliwia elektroniczne sterowanie istniejącym konwencjonalnym amortyzatorem bez wpływu na jego podstawową wydajność. 

Cechy Części

Olej napędowy
Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze