- System hamulcowy: ATE
- Rozmiar gwintu 1: 160x25
- Ciężar [kg]: 0,07
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 03.0137-9058.2 |
ATE | 669058 |
AUTOFREN S | D3964A |
BMW | 21106200000 |
BOSCH | 1 987 475 088 |
BREMSI | SK0620 |
CIFAM | K371 |
DELPHI | LY1163 |
ERT | 310081 |
FERODO | FBA218 |
FERODO | FBA31 |
FRENKIT | 950620 |
HAVAM | HP3620 |
JPG | 1463952510 |
KAWE | 105-0620 |
METELLI | K371 |
METZGER | 105-0620 |
MIN | MBA620 |
NK | 7915620 |
OJD | 0620 |
OJD | 105-0620 |
PEX | 620 |
QUINTON HA | BFK367 |
Stark | SKPBS-1650005 |
TEXTAR | 97003000 |
TRISCAN | 8105 112335 |
TRUSTING | K371 |
TRW | SFK165 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.